eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Zakup urządzeń do mycia i dezynfekcji naczyń i narzędzi medycznych W ramach projektu "SZPITAL BARLINEK-ZAKUP I INSTALACJA URZĄDZEŃ OGRANICZAJĄCYCH RYZYKO ZAWODOWE"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-02

Ogłoszenie nr 510085715-N-2019 z dnia 02-05-2019 r.

Szpital Barlinek Sp. z o.o.: Zakup urządzeń do mycia i dezynfekcji naczyń i narzędzi medycznych W ramach projektu "SZPITAL BARLINEK-ZAKUP I INSTALACJA URZĄDZEŃ OGRANICZAJĄCYCH RYZYKO ZAWODOWE"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534137-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Barlinek Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30455600000000, ul. ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 462 502, e-mail przetargi10@op.pl, faks 957 462 502.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup urządzeń do mycia i dezynfekcji naczyń i narzędzi medycznych W ramach projektu "SZPITAL BARLINEK-ZAKUP I INSTALACJA URZĄDZEŃ OGRANICZAJĄCYCH RYZYKO ZAWODOWE"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup urządzeń do mycia i dezynfekcji naczyń i narzędzi medycznych W ramach projektu "SZPITAL BARLINEK-ZAKUP I INSTALACJA URZĄDZEŃ OGRANICZAJĄCYCH RYZYKO ZAWODOWE" Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń do mycia i dezynfekcji naczyń i narzędzi medycznych. Zamówienie dotyczy: Zadanie nr 1- Zakup Myjni - dezynfektora do kaczek i basenów o wysokości: 1.800 mm; Szerokość: 600 mm; Głębokość: 600 mm- 1 SZTUKA Zadanie nr 2 - Zakup Myjni - dezynfektora do kaczek i basenów o wysokości: 1.650 mm; Szerokość: 550 mm; Głębokość: 500 mm- 5 SZTUK Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 24 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje m. innymi następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Czas reakcji/ rozpoczęcia naprawy w dniach roboczych: serwisu nie dłużej jak do 48 godz. od otrzymania informacji o awarii. 2) Możliwość zgłoszeń usterek w języku polskim 24 h/dobę. 3) Czas na usunięcie awarii max.72 godziny. 4) Minimalna liczba przestoju przedłużająca termin gwarancji - 5 dni roboczych 5) Bezpłatne przeglądy, naprawy w okresie gwarancji (części, dojazd, czas pracy serwisu) 6) Szkolenie personelu użytkownika nie później jednak, niż w terminie 3 dni od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. sprzętu dla całego personelu oddziału, w zakresie obsługi oferowanego sprzętu u Zamawiającego. 7) Zakup materiałów eksploatacyjnych. 8) Wykonawca zobowiązany jest przy dostawie sprzętu/urządzenia dostarczyć Zamawiającemu : instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną itp 9) Dostępność części zastępczych i materiałów eksploatacyjnych przez okres min. 10 lat od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego po uruchomieniu. 1. Wspólnotowy słownik zamówień CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne - różne urządzenia i produkty medyczne 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33191000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36111.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kliniki Naczyniowo Kardiologiczne KNK Spółka z o. o. ul. Rakoniewicka 23 A, 60-111 Poznań
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38664.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38664.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38664
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104889.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kliniki Naczyniowo Kardiologiczne KNK Spółka z o. o. ul. Rakoniewicka 23 A, 60-111 Poznań
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111240
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111240
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111240
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.