eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętoszówDostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-19

Ogłoszenie nr 510085474-N-2020 z dnia 19-05-2020 r.

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524043-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 02150908400000, ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów, woj. brak, państwo Polska, tel. 261 68 62 80, e-mail 43wog.szp@ron.mil.pl, faks 261 68 62 80.
Adres strony internetowej (url): http://43wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

19/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu zamawiającego środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2a - 2ł) - odpowiednio do części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9


Dodatkowe kody CPV: 18930000-7, 33651100-9, 33711900-6, 33741100-6, 33760000-5, 39224000-8, 39224300-1, 39811100-1, 39812200-7, 39812200-9, 39813000-4, 39820000-6, 39831210-1, 39832000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa środków czystości dla służby żywnościowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51121.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Jan Duszeńko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Legnicka 38/2
Kod pocztowy: 58-150
Miejscowość: Strzegom
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61446.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61446.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61446.63
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa drobnego sprzętu gospodarczego dla służby żywnościowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90120.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Jan Duszeńko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Legnicka 38/2
Kod pocztowy: 58-150
Miejscowość: Strzegom
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110847.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110847.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 391338.03
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa środków czystości dla SOI Świętoszów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1089.40
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LP SERWIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ligota 1/13
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1339.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1339.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4173.27
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: dostawa środków czystości dla SOI Głogów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty: art. 89 ust. 1 pkt. 2 - treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2, pkt. 3 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty: W ofercie złożonej przez LP SERWIS Sp. z o.o. zamawiający stwierdził brak formularz cenowego. Dane wymagane w przedmiotowym formularzu (ceny jednostkowe poszczególnych składników przedmiotu zamówienia) miały posłużyć zamawiającemu do oceny ofert w kryterium cena. Zgodnie z pkt. XIII SIWZ ppkt. 4: "Wykonawca obliczy wartość brutto (cenę oferty) oddzielnie dla każdej część, w odniesieniu do każdego asortymentu wymienionego w danej części zamówienia, tj. zawartego w załącznikach 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d i/lub 2e i/lub 2f i/lub 2g i/lub 2h i/lub 2i i/lub 2j i/lub 2k i/lub 2l i/lub 2ł - zgodnie ze wskazanym tam algorytmem. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól Formularza cenowego (obowiązek wycenienia każdej pozycji asortymentowej).". Ponadto formularz cenowy jest istotnym załącznikiem do umowy. W związku z powyższym formularz cenowy stanowi treść oferty, a nie stanowi dokumentu składanego w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wobec czego art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp nie ma zastosowania. Podobnie nie może mieć zastosowanie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, bowiem zamawiający nie dysponuje danymi, którymi mógłby uzupełnić formularz cenowy, a każda taka zmiana prowadziłaby do istotnych zmian treści oferty. Uznać zatem należy, że brak formularz cenowego w ofercie skutkuje odrzuceniem oferty z uwagi na fakt, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ. W związku z powyższym oferta wykonawcy LP SERWIS Sp. z o.o. podlega odrzuceniu. Mając na uwadze zaistniały w postępowaniu stan faktyczny zamawiający postanawia jak na wstępie - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Pzp.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: dostawa środków czystości dla SOI Dobre n/Kwisą

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 31 marca 2020 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 31 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: kwotę 2 875,99 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta wykonawcy GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena tej oferty wynosi 8 357,92 zł brutto. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt.4 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny powyższej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Pzp.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: dostawa środków czystości dla SOI Żagań

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 31 marca 2020 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 31 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: kwotę 2 157,24 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta wykonawcy GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena tej oferty wynosi 4 430,62 zł brutto. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt.4 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny powyższej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Pzp.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: dostawa środków czystości dla SOI Bolesławiec

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 31 marca 2020 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 31 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: kwotę 2 884,72 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta wykonawcy GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena tej oferty wynosi 16 815,39 zł brutto. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt.4 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny powyższej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Pzp.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: dostawa drobnego sprzętu gospodarczego dla SOI Świętoszów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 31 marca 2020 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 31 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: kwotę 10 565,70 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta wykonawcy GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena tej oferty wynosi 17 543,67 zł brutto. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt.4 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny powyższej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Pzp.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: dostawa drobnego sprzętu gospodarczego dla SOI Głogów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 31 marca 2020 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 31 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: kwotę 6 244,71 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta wykonawcy GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena tej oferty wynosi 12 608,98 zł brutto. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt.4 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny powyższej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Pzp.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: dostawa drobnego sprzętu gospodarczego dla SOI Dobre n/Kwisą

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 31 marca 2020 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 31 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: kwotę 13 449,56 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta wykonawcy GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena tej oferty wynosi 17 580,49 zł brutto. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt.4 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny powyższej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Pzp.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: dostawa drobnego sprzętu gospodarczego dla SOI Żagań

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 31 marca 2020 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 31 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: kwotę 18 540,85 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta wykonawcy GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena tej oferty wynosi 46 103,73 zł brutto. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt.4 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny powyższej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Pzp.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: dostawa drobnego sprzętu gospodarczego dla SOI Bolesławiec

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 31 marca 2020 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 31 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: kwotę 14 132,09 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta wykonawcy GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena tej oferty wynosi 34 050,63 zł brutto. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt.4 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny powyższej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Pzp.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: dostawa środków higieny dla służby mundurowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na dzień 31 marca 2020 r. Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 31 marca 2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. Zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, tj.: kwotę 44 839,65 zł brutto. Komisja powołana do niniejszego postępowania dokonała otwarcia ofert i stwierdziła, że oferta wykonawcy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MADA" Kosiec i wspólnicy Sp. j. Zakład Pracy Chronionej, ul. Słowicza 17, 02-170 Warszawa, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena tej oferty wynosi 97 898,16 zł brutto. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt.4 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny powyższej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 Pzp.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.