eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkPROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY UJŚCIU RZEKI EŁK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-30

Ogłoszenie nr 510085233-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.

Miasto Ełk: PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY UJŚCIU RZEKI EŁK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525873-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 73 26 200, e-mail zium@um.elk.pl, faks 087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY UJŚCIU RZEKI EŁK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektuzagospodarowania terenu w rejonie ujścia rzeki Ełk na działce geodezyjnej nr 791/4 oraz fragmenciedziałki nr 3000/7. Obszar objęty opracowaniem przedstawia załącznik graficzny nr 1 do SIWZ. Projektnależy opracować w oparciu o założenia przyjęte w Programie funkcjonalno - użytkowym załączonymdo SIWZ, który precyzuje szczegółowe elementy zagospodarowania terenu w zakresie: - małejarchitektury (pergola, ławki, kosze na śmieci), - oświetlenia (oświetlenie słupowe, kierunkowe,punktowe), - elementy budowlane ( ciągi piesze, tarasy kompozytowe), - elementy monitoringu(kamery obrotowe z sieciowaniem), - zagospodarowanie zielenią. Projektant zobowiązany będzieuzyskać mapę do celów projektowych i przygotować koncepcję podlegającą wstępnemu uzgodnieniu zZamawiającym. Przygotowana koncepcja powinna zawierać wizualizacje proponowanych rozwiązań z umiejscowieniem inwestycji w terenie. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić koncepcję wterminie 30 dni od dnia podpisania umowy. W ramach wykonania zamówienia Projektant wykona: 1)badania geologiczne w niezbędnym zakresie, 2) wielobranżowy projekt budowlano - wykonawczy, 3)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 4) przedmiar robót w rozbiciu naposzczególne branże, 5) kosztorys inwestorski, 6) zbiorcze zestawienie kosztów realizacji inwestycji,Projekty należy opracować w 6 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersjęelektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf). Projektant zobowiązany jest uzyskaćwszystkie warunki, decyzje i uzgodnienia niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wterminie 2 miesięcy od zakończenia prac projektowych wykonawca zobowiązany jest uzyskaćpozwolenie na budowę. Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii ZespołuOpiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku. W związku z tym, iżdokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nawykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie zwymogami, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zmianami), pod rygorem poniesienia konsekwencjifinansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych nazamawiającego przez instytucje współfinansujące w przypadku dofinansowania inwestycji ze środkówzewnętrznych. 2. GWARANCJA - 24 miesiące od daty odbioru końcowego 3. WymaganiaZamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3.1.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lubpodwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)Wykonywanie czynności biurowo- administracyjnych, (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonujączynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac biurowo- administracyjnych.. Wymóg niedotyczy więc, między innymi osób kierujących pracami projektowymi, wykonujących usługęgeodezyjną itp.) 3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywaniaczynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie3.1.czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń idokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądaniawyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3. W trakcie realizacji zamówieniana każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłożyzamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lubpodwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, którychdotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładneokreślenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objętewezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniemliczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisosoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopięumowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczyww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakresobowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana wsposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami oochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię inazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzajumowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie macharakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegająanonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątemodpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych osobowych) 3.4. Z tytułu niespełnienia przezwykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane w punkcie 3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaciobowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnychpostanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przezwykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodóww celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.czynności. 3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przezwykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przezPaństwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38714.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa "BIGARCH" Kamil Birgiel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piękna 16/3
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60270.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.