Ogłoszenie z dnia 2020-05-18
Ogłoszenie nr 510084715-N-2020 z dnia 18-05-2020 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie: Dostawa testów, surowic i krążków laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie na rok 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 29266900000000,
ul. ul. Spedytorska
42528,
70-632
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 624 569, e-mail
administracja@wsse.szczecin.pl, faks
914 624 640.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa będąca podmiotem leczniczym finansowanym z budżetu państwa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów, surowic i krążków laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie na rok 2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A.272.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów, surowic i krążków laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie na rok 2020; kod CPV: 33696500, 33698100-0. 2. Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci formularza ofertowego i formularza asortymentowo-cenowego (załącznik nr 1a i 1b do siwz), który określa potrzeby asortymentowo - ilościowe Zamawiającego w okresie do 14 grudnia 2020 r. 3. W załączniku nr 1a i 1b określono wymogi jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 4. Planowany termin realizacji umowy - do dnia 14 grudnia 2020 r. - obejmuje dostawy przedmiotu zamówienia wg odrębnych (sukcesywnych) zamówień dokonywanych przez Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane transportem i w opakowaniach Wykonawcy (bądź producenta) do magazynu wskazanego przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV: 33698100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - KRĄŻKI Z ANTYBIOTYKAMI |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
114.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIOMAXIMA S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.15.2020 Z DNIA 11.03.2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PAKIET NR 2- LATEKSY DO DIAGNOSTYKI E. COLI |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5370.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W. BIOMEX SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5799.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.14.2020 Z DNIA 11 MARCA 2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 LATEKSY DO DIAGNOSTYKI SALMONELLA i SHIGELLA |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79360.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W. BIOMEX SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79360.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.14.2020 Z DNIA 11 MARCA 2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 -SUROWICE DO SALMONELLA |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 19.02.2020 r. do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w powyższych częściach. Podstawa prawna: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - SUROWICE DO DIAGNOSTYKI SALMONELLA |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5172.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRASO ZENON SOBIECKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5586.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.7.2020 Z DNIA 06 MARCA 2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - SUROWICE DO OZNACZANIA SZCZEPÓW BAKTERYJNYCH |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IBSS BIOMED S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18360.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.8.2020 Z DNIA 06 MARCA 2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - TESTY DO DIAGNOSTYKI IMMUNOCHROMATOGRAFICZNEJ Z PRÓBEK KAŁU |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8100.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FABIMEX WIĘCEK SP. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8748.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.9.2020 Z DNIA 06 MARCA 2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 - TESTY DO DIAGNOSTYKI ECHINOKOKOZY METODĄ ELISA |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 19.02.2020 r. do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w powyższych częściach. Podstawa prawna: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 - TESTY DO DIAGNOSTYKI ELISA I WESTERN BLOT |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24797.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUROIMMUN POLSKA SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26798.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.10.2020 Z DNIA 06.03.2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 - TESTY DO DIAGNOSTYKI IMMUNOENZYMATYCZNEJ |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 19.02.2020 r. do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w powyższych częściach. Podstawa prawna: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 - TESTY DO DIAGNOSTYKI GIARDIA INTESTINALIS METODĄ ELISA |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 19.02.2020 r. do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w powyższych częściach. Podstawa prawna: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 SPORALE - WSKAŹNIKI SKUTECZNOŚCI STERYLIZACJI |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 19.02.2020 r. do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w powyższych częściach. Podstawa prawna: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 - TESTY IMMUNOENZYMATYCZNE DO OZNACZANIA MYKOTOKSYN, AZOTANÓW I AZOTYNÓW, GLIADYN I ODPOWIADAJĄCYCH PROLAMIN W ŻYWNOŚCI ORAZ KOLUMIENEK |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53815.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FABIMEX WIĘCEK S. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66192.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.9.2020 Z DNIA 06.03.2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: PAKIET NR 14-TESTY KUWETOWE I SASZETKOWE |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 19.02.2020 r. do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w powyższych częściach. Podstawa prawna: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: PAKIET NR 15-WSKAŹNIKI BIOLOGICZNE I CHEMICZNE |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 19.02.2020 r. do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w powyższych częściach. Podstawa prawna: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: PAKIET NR 16-TESTY DST |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15636.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. ESKULAP M.FURYK, J.MATŁOSZ S.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17461.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.11.2020 Z DNIA 06.03.2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: PAKIET NR 17-TESTY DO METOD ZMINIATURYZOWANYCH |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19012.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIOMAXIMA S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20533.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.15.2020 Z DNIA 11.03.2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: PAKIET NR 18-ZESTAWY DO IDENTYFIKACJI BAKTERII, TESTY, ODCZYNNIKI DO SPRZĘTU BĘDĄCEGO NA WYPOSAŻENIU WSSE |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 19.02.2020 r. do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w powyższych częściach. Podstawa prawna: Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, unieważnia się postępowanie w części, na które nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: PAKIET NR 19-TESTY DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15655.05
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARGENTA SP. Z O.O. SP.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16907.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.13.2020 Z DNIA 06.03.2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: PAKIET NR 20-TESTY DO DIAGNOSTYKI RT- PCR |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23591.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SYNGEN BIOTECH SP. Z O.O. SP.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25803.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.12.2020 Z DNIA 06.03.2020 ROKU |
|
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: PAKIET NR 21-TESTY DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRASO ZENON SOBIECKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
432.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA NR 273.7.2020 Z DNIA 06.03.2020 ROKU |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





