Ogłoszenie z dnia 2019-04-30
Ogłoszenie nr 510084689-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, butów roboczych oraz środków ochrony indywidualnej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36908843400000,
ul. Zjednoczenia
110 C,
65-120
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
62 322 91 97, e-mail
dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks
68 322-91-11.
Adres strony internetowej (url): www.zgk.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, butów roboczych oraz środków ochrony indywidualnej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ.260.20.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm oraz wymagania oceny zgodności określonych w odrębnych przepisach. 2) Materiały, z których wykonane będą ubrania muszą być uszyte z mocnych nici, zapewniać długi okres użytkowania. Nie mogą się odkształcać ani rozciągać. Dopuszcza się kurczliwość ubrań maksymalnie do 2%. 3) Odzież określona w opisie przedmiotu zamówienia w tabeli (poz.1-12) musi być przystosowana do prania przemysłowego, a wszystkie nadruki, zamki, guziki, napy, taśmy odblaskowe oraz kolory itp. powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie czynników chemicznych stosowanych podczas prania i czyszczenia. 4) Wszystkie ubrania muszą posiadać nadruk na metce z oznaczeniem rozmiaru, składu, sposobu prania, a także identyfikacja firmy/producenta, numer normy, jeżeli wymagają tego przepisy, itp. 5)Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm oraz wymagania oceny zgodności określonych w odrębnych przepisach. 6) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r., przy czym pierwsza dostawa wynosić będzie ok. 20% ogólnego zamówienia. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego pocztą elektroniczną, faksem lub telefonicznie (potwierdzone e-mailem). 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia przedmiotu zamówienia, lub ograniczenia ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiany wynosić będą nie więcej niż 10% wartości przedmiotu zamówienia. Zwiększenie wartości zostanie potwierdzone aneksem do umowy. Zmiana wielkości przedmiotu zamówienia określona w niniejszym punkcie nie uprawnia Wykonawcy do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 8) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy na okres 12 miesięcy od dnia odbioru towaru przez Zamawiającego potwierdzonego podpisaniem dowodu WZ. 9) Przed podpisaniem umowy, wybrane wzory będą wymagać akceptacji Zamawiającego. Akceptacja Zamawiającego nie pozbawia go prawa zgłaszania roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0
Dodatkowe kody CPV: 18832000-0, 18220000-7, 18424000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadania 1 - dostawa odzieży roboczej oraz butów roboczych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
181865.54
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LULEX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183978.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadania 2 - dostawa środków ochrony indywidualnej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96473.79
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LULEX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75513.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62.1.1) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z unieważnieniem postępowania nr DZ.260.3.2019 pn. "Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, butów roboczych oraz środków ochrony indywidualnej", na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu(...)", oraz mając na uwadze złożoność opisu przedmiotu zamówienia i trudności w ujednoliceniu odpowiednich parametrów dot. składu oraz gramatury tkanin, które oferują potencjalni Wykonawcy.
Zamawiający zaprosił do negocjacji Wykonawców zainteresowanych poprzednim ogłoszeniem.
Uzasadnienie zastosowania przesłanki wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia - na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego w trybie negocjacji bez ogłoszenia, "gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali odrzuceni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Tworzenie i uzupełnianie zapasów magazynowych OL i OC oraz zapewnienie ciągłości dostaw na terenie Gminy Wolanów
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Chełmiec oraz efektywności działań podmiotów obrony cywilnej i ochrony ludności poprzez zakup nowoczesnego wyposażenia
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





