eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku poszkolnego na dzienny dom "SENIOR+" w Radawie w ramach programu wieloletniego "SENIOR+" - Utworzenie i wyposażenie dziennego Domu SENIOR+ w miejscowości Radawa, gmina Wiązownica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-29

Ogłoszenie nr 510083720-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.

Wójt Gminy Wiązownica: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku poszkolnego na dzienny dom "SENIOR+" w Radawie w ramach programu wieloletniego "SENIOR+" - Utworzenie i wyposażenie dziennego Domu SENIOR+ w miejscowości Radawa, gmina Wiązownica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518404-N-2019 z dnia 2019-02-26

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540046103-N-2019 z dnia 11-03-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Wiązownica, Krajowy numer identyfikacyjny 55167400000000, ul. Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 622-36-31, e-mail ugwiazownica@o2.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.wiazownica.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku poszkolnego na dzienny dom "SENIOR+" w Radawie w ramach programu wieloletniego "SENIOR+" - Utworzenie i wyposażenie dziennego Domu SENIOR+ w miejscowości Radawa, gmina Wiązownica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest realizację inwestycji pn: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku poszkolnego na dzienny dom "SENIOR+" wraz z parkingiem i infrastrukturą techniczną, na terenie części działki nr ewid. 633/13 w Radawie, w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu "SENIOR+" w miejscowości Radawa, gmina Wiązownica. 2.2 Istniejący budynek szkoły jest budynkiem piętrowym w części podpiwniczonym, wybudowanym systemem tradycyjnym. W ostatnich latach wykorzystywany był jako siedziba oddziału przedszkolnego, a wcześniej jako filia szkoły podstawowej w Mołodyczu. Do celów związanych utworzeniem i wyposażeniem dziennego domu "SENIOR+" przebudowie objęte zostaną pomieszczenia znajdujące się na parterze budynku. Szczegółowy opis stanu technicznego budynku zawiera sporządzona dla celów projektowych ekspertyza stanu technicznego obiektu. 2.3 Działka w istniejącym stanie zagospodarowania zabudowana jest budynkiem szkoły podstawowej wyposażonym w instalację wodociągową i kanalizacyjną, telefoniczną, elektroenergetyczną, stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, budynkiem gospodarczym, ciągiem pieszym i dojazdem oraz bezodpływowym zbiornikiem na ścieki sanitarne. 2.4 W ramach przebudowy obiektu zmienione zostanie przeznaczenie budynku, bez zmiany charakterystycznych parametrów obiektu. Pow. zabudowy 308,00 m2 Pow. użytkowa 217,36 m2 Kubatura 2 162,00 m3 2.5 W obiekcie przewiduje się wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania parteru budynku i dostosowania pomieszczeń zgodnie z zamierzeniami projektu i przeznaczeniem na dzienny dom pobytu dla osób starszych. Budynek będzie przystosowany również dla osób niepełnosprawnych, poprzez wykonanie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, zapewnienia podjazdu umożliwiającym wjazd do budynku oraz dostosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych. 2.6 Zakres robót do wykonania obejmuje następujące elementy: ? roboty rozbiórkowe wewnętrzne i zewnętrzne, ? roboty murowe, ? docieplenie istniejących stropów, ? tynki wewnętrzne, ? podłogi i posadzki, ? wymiana stolarki, ? malowanie, ? docieplenie fundamentów, ? schody i pochylnia dla niepełnosprawnych, ? dojścia, chodniki i płyta odbojowa, ? wyposażenie obiektu w podstawowy sprzęt i urządzenia, ? wewnętrzna instalacja elektryczna, ? instalacja odgromowa, ? wewnętrzna instalacja z.w. i c.w.u. ? wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, ? instalacja c.o. ? wewnętrzna instalacja gazowa wraz z montażem kotła gazowego, ? zbiornik na gaz płynny na płycie betonowej wraz z ogrodzeniem, przyłączem gazu do budynku i instalacją gazową zasilającą kotłownię. 2.7 Zakres robót związany z wykonaniem przyłącza gazowego do skrzynki gazowej na budynku, dostawą i montażem zbiornika gazu płynnego na fundamencie zostanie zrealizowany przez Zamawiającego. 2.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót stanowiące integralną część siwz. 2.9 Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać roboty budowlane opisane w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.10 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia ( projekt budowlany, projekty wykonawcze, STWiOR, przedmiary robót) należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego. 2.11 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45111300-1, 45262522-6, 45310000-3, 45312311-0, 45321000-3, 45324000-4, 45331100-7, 45331000-6, 45332000-3, 45400000-1, 45421000-4, 45430000-0, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 423335.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo Budowlane Waldemar Lenar
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Urzejowice 497
Kod pocztowy: 37-200
Miejscowość: Przeworsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 579769.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 514000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 698708.39
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.