eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaDostawa mebli i wyposażenia Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-29

Ogłoszenie nr 510083593-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie: Dostawa mebli i wyposażenia Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020.Dobudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii do budynku nr 1 Szpitala - Podniesienie jakości i dostepu do świadczonych usług medycznych SPZZOZ w Nowej Dębie.e

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521296-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, Krajowy numer identyfikacyjny 56329800000000, ul. ul. M. C. Skłodowskiej , 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8462651 w. 120, e-mail sekretariat@zoznowadeba.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://zoznowadeba.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli i wyposażenia Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZZOZ.NT.III.382- 2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych mebli oraz wyposażenia na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie. 1.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienie na 10 części / pakiety i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ( art. 2 pkt.6 art.36 ust.2 pkt.1 Pzp). 1.3. Przez część na jaką można złożyć ofertę należy rozumieć pakiet . Każda część / pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia. 1.4. Ofertę można składać do jednej lub wszystkich części. 1.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje, w pakietach. 1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w asortymencie oraz ilościach został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy ( Pakiety od 1 do 10) i nie może być gorszy. 1.7. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż nowych mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego przy ul. M. C. Skłodowskiej 1A, 39-460 Nowa Dęba tj.: rozładunek, rozpakowanie, montaż oraz ustawienia, zawieszenia i wypoziomowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. godz. 7:00 do 14:35 ( dot: Pakiety 1 - 10). 1.8. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieużywany zgodny z wyspecyfikowanym, musi być kompletny , wolny od wad i praw osób trzecich. 1.9. Przedmiot umowy, który został zakwalifikowany jako do wyrobów medycznych musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych ( tj. Dz.U. z 2019r. poz.175 ze zmianami). 1.10. Zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu wyroby, muszą spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 1.11. Przedmiot zamówienie musi charakteryzować się wysoką trwałością, odpornością na zarysowania i temperaturę oraz silne środki dezynfekcyjne stosowane w placówkach służby zdrowia. 1.12. Dodatkowe informacje w zakresie wymagań dotyczących Pakietu nr 10: a) meble oraz elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążane żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga , aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji tj. aby posiadały wspólna stylistykę, kolorystykę, formę, detale. c) przed przystąpieniem do montażu Wykonawca wykona niezbędne pomiary na miejscu u Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego wymiary są wymiarami przybliżonymi, a konstrukcja mebli powinna być wykonana z zachowaniem określonych funkcji i warunków danych pomieszczeń. d) w terminie 3 dni po podpisaniu umowy Wykonawca sporządzi projekt zabudowy meblowej, który zostanie uzgodniony z Zamawiającym po odbytej wizji lokalnej. 1.13. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia; - był objęty gwarancją producenta / dostawcy odrębnie dla danego Pakietu, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesięcy od daty zakupu ( data podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego). - okres rękojmi wynosi 2 lata. 1.14. W okresie gwarancji meble oraz wyposażenie będące przedmiotem zamówienia objęte będą serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór uszkodzonych mebli lub wyposażenia od Zamawiającego i dostarczenie z powrotem sprawnych do Zamawiającego lub dokonanie bezpośrednio naprawy u Zamawiającego. Koszt serwisu gwarancyjnego Wykonawca uwzględnia w cenie oferty. 1.15. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ . 1.16. Zasady realizacji dostaw: a) Dostawy należy realizować zgodnie z opisem w pkt. 1.7; b) o terminie realizacji dostawy należy powiadomić Zamawiającego co najmniej na 3 dni robocze przed planowana odstawą; c) warunkiem uznania wykonania dostawy będzie wykonanie wszystkich czynności opisanych w pkt.1.7 SIWZ oraz podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Wzór Protokołu odbioru stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 1.17. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: - W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. - Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. - W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. - Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. - W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. - W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". - Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 39121000-6, 39110000-6, 39300000-5, 39130000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wózek do przewożenia zwłok - 1szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2900.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REDPLUS Robert Pankowski
Email wykonawcy: info@redplus.pl
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 99, 22-170 Rejowiec Fabryczny
Kod pocztowy: 22-170
Miejscowość: Rejowiec Fabryczny
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10982.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10982.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Regały magazynowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16700.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REDPLUS Robert Pankowski
Email wykonawcy: info@redplus.pl
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 99, 22-170 Rejowiec Fabryczny
Kod pocztowy: 22-170
Miejscowość: Rejowiec Fabryczny
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12635.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12635.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26998.50
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Meble, krzesła i fotele

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17395.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELDOR Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@eldor-meble.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja21, 43-300 Bielsko Biała
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14671.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14671.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23999.93
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Szafa na środki czystości - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2300.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REDPLUS Robert Pankowski
Email wykonawcy: info@redplus.pl
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 99, 22-170 Rejowiec Fabryczny
Kod pocztowy: 22-170
Miejscowość: Rejowiec Fabryczny
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1230.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1230.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1499.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Taboret z oparciem i siedziskiem tapicerowanym - 6 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1800.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REDPLUS Robert Pankowski
Email wykonawcy: info@redplus.pl
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 99, 22-170 Rejowiec Fabryczny
Kod pocztowy: 22-170
Miejscowość: Rejowiec Fabryczny
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8812.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8812.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Szafa ubraniowa - 8 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10350.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REDPLUS Robert Pankowski
Email wykonawcy: info@redplus.pl
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 99, 22-170 Rejowiec Fabryczny
Kod pocztowy: 22-170
Miejscowość: Rejowiec Fabryczny
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6138.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6138.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz zabudowy medycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82250.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BETA Biernat Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@pwbeta.pl
Adres pocztowy: ul. Piekarska 23, 39-400 Tarnobrzeg
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76321.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52206.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76321.50
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzęt do utrzymania czystości

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Pakiet nr 2: Sprzęt do utrzymania czystości zostało unieważnione po upływie składania ofert. Na podstawie Art.93. ust.1, pkt.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2018r. poz. 1986) "Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu " Do w/w pakietu nie została złożona oferta.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Witryna chłodnicza - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Pakiet nr 6 - Witryna chłodnicza - 1szt. zostało unieważnione po upływie terminu składania ofert. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art.93. ust.1, pkt.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2018r. poz. 1986) "Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu " Do w/w pakietu nie została złożona oferta.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Ławka 3 - osobowa - 1szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Pakiet nr 8 - Ławka 3 - osobowa - 1 szt. zostało unieważnione po upływie terminu składania ofert. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art.93. ust.1, pkt.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2018r. poz. 1986) "Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu " Do w/w pakietów nie została złożona oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.