To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-15
Ogłoszenie nr 510083504-N-2020 z dnia 15-05-2020 r.
Gmina Mirzec: Utworzenie Klubu Dziecięcego "Bączek" w Tychowie Starym"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej: RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527460-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Centrum Usług Wspólnych, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mirzec, Krajowy numer identyfikacyjny 29101033000000,
ul. Mirzec Stary
9,
27-220
Mirzec, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
412 713 033, e-mail
ug_mirzec@poczta.onet.pl, faks
412 713 033.
Adres strony internetowej (url): ugmirzec.sisco.info
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Klubu Dziecięcego "Bączek" w Tychowie Starym"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW.271.02.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane (wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie): -wykonanie chodnika z kostki brukowej prowadzącego do wjazdu na pochylnię, -wymiana stolarki okiennej -skucie istniejącej glazury i położenie nowej w sanitariatach oraz szatni, -przebudowa inst. sanitarnej w pom. łazienki związana ze zmianą lokalizacji urządzeń, przesunięcie grzejnika w sali na pobyt dzieci związane ze zmianą stolarki okiennej w miejscu -istniejącego grzejnika (należy również dokonać regulacji całości instalacji w obiekcie) -wymiana oświetlenia, -wykonanie nowych ścian działowych z bloczków gazobetonowych wraz z pracami wykończeniowymi. -wykończenie ścian, sufitów i podłóg (skrobanie starej farby ze ścian, gruntowanie malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów (krotność malowania do uzyskania jednolitej barwy, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym) sali na pobyt dzieci, łazienek, korytarza, szatni, wózkowni; -montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, -wykonanie posadzek, -budowa pochylni systemowej stalowej -budowa schodów zewnętrznych - przebudowa głównych schodów zewnętrznych oraz budowa murków oporowych, -wykończenie schodów zewnętrznych, -budowa schodów zewnętrznych prowadzących do Klubu dziecięcego - systemowe stalowe, -regulacja całości układu hydraulicznego w obiekcie -budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem. 2.Wykonanie zamówienia obejmuje również: -opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, -wykonanie niezbędnych rusztowań, -odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót -pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą, -wykonanie dokumentacji powykonawczej,-uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionymi w art. 56 Prawa budowlanego w imieniu Zamawiającego, -dostarczenie instrukcji użytkowania obiektu w tym m. in. instrukcje użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu, -dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt p. poż (gaśnice, koce, itp.) -uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót, -postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 (Dz.U.2019 poz. 701 z późń. zm.).Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego, -wykonanie prób szczelności po zakończeniu robót związanych z realizacją instalacji przed odbiorem końcowym zadania. UWAGA: Pomieszczenie 1.30 nie jest objęte zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Niedotrzymanie terminów pośrednich wykonania elementów robót wynikających z uzgodnionego harmonogramu rzeczowo finansowego zadani skutkować będzie naliczeniem kar umownych na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Termin realizacji zadania do 17.07.2020 r. W ww. terminie Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek przedmiot umowy, uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania. 3.Zamawiający informuje, że budynek Szkoły Podstawowej w Tychowie Starym oraz zamontowane w nim instalacje centralnego ogrzewania objęte są jeszcze gwarancją poprzedniego Wykonawcy, którym było Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowym "WOMAX" Marek Wosztyl ul. Zielna 3, lok.1, 26-600 Radom. Roboty wykonywane były w ramach projektu pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z obszaru gminy Mirzec z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii" dofinansowywanego ze środków UE. Dlatego też, Wykonawca winien tak dobrać technologię robót i tak zorganizować prowadzenie prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia, aby nie dopuścić do utraty lub ograniczenia gwarancji wydanej przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowym "WOMAX" Marek Wosztyl ul. Zielna 3, lok.1, 26-600 Radom którą posiada Zamawiający. Wykonawca winien dokonać stosownych uzgodnień z gwarantem, czyli poprzednim Wykonawcą, w zakresie technologii i sposobu prowadzenia prac związanych z realizacją zamówienia w sposób zapewniający zachowanie pełnej gwarancji na elewację oraz instalację co w budynku SP w Tychowie Starym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia roszczeń o odszkodowanie z tytułu utraty gwarancji z winy Wykonawcy. Ponadto po wykonaniu zamówienia, wraz z protokołem końcowego odbioru prac, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego zaświadczenia o podtrzymaniu zakresu i warunków udzielonej gwarancji przez gwaranta, czyli poprzedniego Wykonawcę tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowym "WOMAX" Marek Wosztyl ul. Zielna 3, lok.1, 26-600 Radom W przypadku braku uzyskania od poprzedniego Wykonawcy termomodernizacji budynku SP w Tychowie Starym oświadczenia o podtrzymaniu przez niego gwarancji w opisanej formie Wykonawca zakresu objętego niniejszym postępowaniem, ponosić będzie odpowiedzialność za całość elewacji frontowej budynku. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie regulacji hydraulicznej całego systemu, natomiast nie będzie ponosił odpowiedzialności za poprawność działania całego systemu w obiekcie w zakresie nie objętym niniejszą umową. 4.Roboty stanowiące przedmiot zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie (Szkoła Podstawowa), dlatego w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić harmonogram rzeczowo-terminowy robót, uzgodniony z Zamawiającym, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy. 5.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlano wykonawczych, projekcie umowy, przedmiarach robót, STWOiR stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Dokumentacja projektowa opracowana została przez Pracownia Projektowa GRUPA MAXPOL Piotr Bogusiewicz, 26-600 Radom. Ul. Żeromskiego 51A. 6.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, projekcie umowy, przedmiarach robót oraz zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - załącznikami do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45215221-2
Dodatkowe kody CPV: 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175942.59
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ARKADA DELA" Emil Dygas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
264450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- Modernizacja placu zabaw w żłobku PTYŚ, w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025r.
- Rewitalizacja placu przy ul. Gdańskiego Kolejarza - etap III
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gostyńskiego
- Zagospodarowanie terenu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Nowa, ks. Piotra Skargi we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





