eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirzecUtworzenie Klubu Dziecięcego "Bączek" w Tychowie Starym"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-15

Ogłoszenie nr 510083504-N-2020 z dnia 15-05-2020 r.

Gmina Mirzec: Utworzenie Klubu Dziecięcego "Bączek" w Tychowie Starym"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej: RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527460-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Centrum Usług Wspólnych, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mirzec, Krajowy numer identyfikacyjny 29101033000000, ul. Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 713 033, e-mail ug_mirzec@poczta.onet.pl, faks 412 713 033.
Adres strony internetowej (url): ugmirzec.sisco.info

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie Klubu Dziecięcego "Bączek" w Tychowie Starym"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW.271.02.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane (wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie): -wykonanie chodnika z kostki brukowej prowadzącego do wjazdu na pochylnię, -wymiana stolarki okiennej -skucie istniejącej glazury i położenie nowej w sanitariatach oraz szatni, -przebudowa inst. sanitarnej w pom. łazienki związana ze zmianą lokalizacji urządzeń, przesunięcie grzejnika w sali na pobyt dzieci związane ze zmianą stolarki okiennej w miejscu -istniejącego grzejnika (należy również dokonać regulacji całości instalacji w obiekcie) -wymiana oświetlenia, -wykonanie nowych ścian działowych z bloczków gazobetonowych wraz z pracami wykończeniowymi. -wykończenie ścian, sufitów i podłóg (skrobanie starej farby ze ścian, gruntowanie malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów (krotność malowania do uzyskania jednolitej barwy, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym) sali na pobyt dzieci, łazienek, korytarza, szatni, wózkowni; -montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, -wykonanie posadzek, -budowa pochylni systemowej stalowej -budowa schodów zewnętrznych - przebudowa głównych schodów zewnętrznych oraz budowa murków oporowych, -wykończenie schodów zewnętrznych, -budowa schodów zewnętrznych prowadzących do Klubu dziecięcego - systemowe stalowe, -regulacja całości układu hydraulicznego w obiekcie -budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem. 2.Wykonanie zamówienia obejmuje również: -opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, -wykonanie niezbędnych rusztowań, -odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót -pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą, -wykonanie dokumentacji powykonawczej,-uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionymi w art. 56 Prawa budowlanego w imieniu Zamawiającego, -dostarczenie instrukcji użytkowania obiektu w tym m. in. instrukcje użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu, -dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt p. poż (gaśnice, koce, itp.) -uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót, -postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 (Dz.U.2019 poz. 701 z późń. zm.).Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego, -wykonanie prób szczelności po zakończeniu robót związanych z realizacją instalacji przed odbiorem końcowym zadania. UWAGA: Pomieszczenie 1.30 nie jest objęte zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Niedotrzymanie terminów pośrednich wykonania elementów robót wynikających z uzgodnionego harmonogramu rzeczowo finansowego zadani skutkować będzie naliczeniem kar umownych na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Termin realizacji zadania do 17.07.2020 r. W ww. terminie Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek przedmiot umowy, uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania. 3.Zamawiający informuje, że budynek Szkoły Podstawowej w Tychowie Starym oraz zamontowane w nim instalacje centralnego ogrzewania objęte są jeszcze gwarancją poprzedniego Wykonawcy, którym było Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowym "WOMAX" Marek Wosztyl ul. Zielna 3, lok.1, 26-600 Radom. Roboty wykonywane były w ramach projektu pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z obszaru gminy Mirzec z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii" dofinansowywanego ze środków UE. Dlatego też, Wykonawca winien tak dobrać technologię robót i tak zorganizować prowadzenie prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia, aby nie dopuścić do utraty lub ograniczenia gwarancji wydanej przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowym "WOMAX" Marek Wosztyl ul. Zielna 3, lok.1, 26-600 Radom którą posiada Zamawiający. Wykonawca winien dokonać stosownych uzgodnień z gwarantem, czyli poprzednim Wykonawcą, w zakresie technologii i sposobu prowadzenia prac związanych z realizacją zamówienia w sposób zapewniający zachowanie pełnej gwarancji na elewację oraz instalację co w budynku SP w Tychowie Starym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia roszczeń o odszkodowanie z tytułu utraty gwarancji z winy Wykonawcy. Ponadto po wykonaniu zamówienia, wraz z protokołem końcowego odbioru prac, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego zaświadczenia o podtrzymaniu zakresu i warunków udzielonej gwarancji przez gwaranta, czyli poprzedniego Wykonawcę tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowym "WOMAX" Marek Wosztyl ul. Zielna 3, lok.1, 26-600 Radom W przypadku braku uzyskania od poprzedniego Wykonawcy termomodernizacji budynku SP w Tychowie Starym oświadczenia o podtrzymaniu przez niego gwarancji w opisanej formie Wykonawca zakresu objętego niniejszym postępowaniem, ponosić będzie odpowiedzialność za całość elewacji frontowej budynku. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie regulacji hydraulicznej całego systemu, natomiast nie będzie ponosił odpowiedzialności za poprawność działania całego systemu w obiekcie w zakresie nie objętym niniejszą umową. 4.Roboty stanowiące przedmiot zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie (Szkoła Podstawowa), dlatego w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić harmonogram rzeczowo-terminowy robót, uzgodniony z Zamawiającym, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy. 5.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlano wykonawczych, projekcie umowy, przedmiarach robót, STWOiR stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Dokumentacja projektowa opracowana została przez Pracownia Projektowa GRUPA MAXPOL Piotr Bogusiewicz, 26-600 Radom. Ul. Żeromskiego 51A. 6.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, projekcie umowy, przedmiarach robót oraz zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - załącznikami do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215221-2


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 175942.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ARKADA DELA" Emil Dygas
Email wykonawcy: arkadadela@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Kalińska 6/6a
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349966.13
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.