eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupskusługa organizacji i przeprowadzenia warsztatu relaksacyjnego, szkolenia pierwszej pomocy, szkolenia z animacji czasu wolnego dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-29

Ogłoszenie nr 510083259-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatu relaksacyjnego, szkolenia pierwszej pomocy, szkolenia z animacji czasu wolnego dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533716-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 77098307000000, ul. Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 414 311, e-mail sekretariat@pcpr.slupsk.pl, faks 598 410 196.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pcpr.slupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatu relaksacyjnego, szkolenia pierwszej pomocy, szkolenia z animacji czasu wolnego dla uczestników projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.02.222.3.19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Część I - Warsztaty relaksacyjne 1. Grupa docelowa: w warsztacie weźmie udział 16 dzieci w wieku od 7 do 15 roku życia. 2. Cel warsztatu: zapoznanie dzieci z metodami i formami radzenia sobie ze stresem, rozładowywaniem złych emocji oraz radzenia sobie w trudnych dla nich sytuacjach. 3. Zakres tematyczny: zapoznanie dzieci z metodami i formami radzenia sobie ze stresem, rozładowywaniem złych emocji oraz radzenia sobie w trudnych dla nich sytuacjach. Ćwiczenia oddechowe, zabawy i ćwiczenia relaksacyjne, relaksacja poprzez rysunek, elementy medytacji, muzykoterapia. 4. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie co maksymalnie 16 - osobowej w łącznej ilości 12 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 3 godziny dydaktyczne), w tym 100% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia, pogadanka, itp. 5. Czas trwania: 12 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 3 godz. dydaktyczne) 6. Termin realizacji części I - do 31 maja 2019 roku, przy czym zakłada się, że spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 18.00. Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 7. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników warsztatu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć 4) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020. Część II - Szkolenie z animacji czasu wolnego 1. Grupa docelowa: w szkoleniu weźmie udział 8 osób młodzieży w wieku od 15 do 24 roku życia biorący udział w projekcie pn. "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim" 2. Cel warsztatu: nabycie umiejętności praktycznych z zakresu animacji, które pozwolą młodzieży na aktywny udział w życiu społeczności lokalnej, a jednocześnie umożliwią podejmowanie zatrudnienia sezonowego lub weekendowego. 3. Zakres tematyczny: czym jest animacja, zabawy ruchowe, gry i zabawy podwórkowe, zajęcia plastyczne i techniczne, Face Paiting, balonowe kreacje, zabawy z rekwizytami Klanzy, inne gry, zabawy i animacje; 4. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 8 - osobowej w łącznej ilości 24 godzin dydaktycznych (6 spotkania po 4 godziny dydaktyczne) przy czym 100% czasu trwania szkolenia przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: gry, zabawy, animacje, ćwiczenia, itp. 5. Czas trwania: 24 godzin dydaktyczne (6 spotkań po 4 h dydaktyczne). 6. Termin realizacji części II - do 31 maja 2019 r. przy czym zakłada się, że spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 18.00 (w tym jedna przerwa 15 min). Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 7. Miejsce realizacji zamówienia: sala szkoleniowa Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, ul: Sienkiewicza 20 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników warsztatu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć (rekwizyty Klanzy, materiały do przeprowadzenia gier, zabaw, animacji itp.), 4) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020. 6) przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu udziału w szkoleniu. Część III - Kurs pierwszej pomocy 1. Grupa docelowa: w warsztacie weźmie udział 8 osób młodzieży w wieku od 15 do 24 roku życia biorący udział w projekcie pn. "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim" 2. Cel warsztatu: nabycie umiejętności reagowania w sytuacjach kryzysowych i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 3. Zakres tematyczny: udzielenie pierwszej pomocy przedmedycznej w nagłych wypadkach, opanowanie poważanych krwotoków, postępowanie z poszkodowanym, postępowanie w przypadku oparzeń, ran, zadławienia się, padaczki itp., sztuczne oddychanie, usztywnianie złamanych kończyn. 4. Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 6 godzin zegarowych, z czego min 80% czasu trwania szkolenia przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, np.: ćwiczenia, scenki rodzajowe, dyskusja itp. 5. Czas trwania: 6 godzin zegarowych (2 spotkania x 3 h zegarowe). 6. Termin realizacji części III - do 15 maja 2019 r. przy czym zakłada się, że spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 18.45 (w tym jedna przerwa 15 min). Dokładny termin kursu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 7. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia kursu zgodnie z umową, 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych wszystkich uczestników kursu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, 3) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, sprzętu treningowego, 4) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, 5) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020, 6) przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu udziału w kursie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80570000-0


Dodatkowe kody CPV: 80500000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Warsztaty relaksacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1200
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
Email wykonawcy: zdz@zdz.slupsk.pl
Adres pocztowy: 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 57
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1190
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1190
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1190
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Szkolenie z animacji czasu wolnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
Email wykonawcy: zdz@zdz.slupsk.pl
Adres pocztowy: 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 57
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3900
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kurs pierwszej pomocy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1200
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku
Email wykonawcy: zdz@zdz.slupsk.pl
Adres pocztowy: 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 57
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsku
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1700
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.