To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-29
Ogłoszenie nr 510083243-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: Wydzielenie klatek schodowych w budynku przy ul. A.Krajowej 75 - przed zadymieniem - realizacja zaleceń Państwowej Straży Pożarnej etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526283-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, Krajowy numer identyfikacyjny 36460566900000,
ul. Piaskowa
53,
66-100
Sulechów, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 385 2686, 68 457 5674, e-mail
sekretariat@cksulechow.pl, henryka.waszak@cksulechow.pl, faks
68 385 3304.
Adres strony internetowej (url): www.cksulechow.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydzielenie klatek schodowych w budynku przy ul. A.Krajowej 75 - przed zadymieniem - realizacja zaleceń Państwowej Straży Pożarnej etap I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KA.26.2.2019.HW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie klatek schodowych przy ul. A.Krajowej 75 - przed zadymieniem - realizacja zaleceń Państwowej Straży Pożarnej etap I" Szczegółowy zakres realizacji robót budowlanych określają poniższe wytyczne: Projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz projekt wykonawczy określa pełen zakres robót jaki będzie wykonany w niniejszym postępowaniu oraz w przyszłych postępowaniach. Przedmiotem niniejszego postępowania jest tylko zakres określony w przedmiarze robót. Szczegółowy zakres robót oraz sposób jego realizacji określają : a) dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy) - załącznik nr 6 do SIWZ b) projekt budowlany - załącznik nr 7 do SIWZ c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. d) Przedmiar - załącznik nr 9 do SIWZ e) Wzór umowy w sprawie zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ f) Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie udzielenia pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych - załącznik nr 12 II. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy punkt poboru wody oraz prądu. Wykonawca na własny koszt i ryzyko założy opomiarowanie (podliczniki). Należność za korzystanie z mediów zostanie rozliczona w oparciu o zużycie i na podstawie tego Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę Vat. Pobór z innych miejsc zagrożony jest karą. III. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usuwania na bieżąco materiałów pochodzących z demontażu i rozbiórek ( tzw. gruz). Wykonawca zabezpieczy kontener na gruz oraz poniesie koszt jego wywozu i utylizacji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających przyjęcia gruzu/złomu/odpadów przez odpowiednią jednostkę orz przeprowadzenie utylizacji. IV. Termin realizacji zamówienia: do 31 sierpnia 2019 r. V. Zakres przewidziany do realizacji w niniejszym zamówieniu obejmuje m.in.: - roboty w zakresie rozbiórek, - pokrywanie podłóg i ścian - posadzki, - wykonywanie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych, - roboty izolacyjne, - roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, - roboty budowlane wykończeniowe i pozostałe - ślusarka, pochwyty, - roboty wykończeniowe w zakresie robót budowlanych, - roboty malarskie. VI. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje z materiałów własnych. VII. Przebudowa realizowana będzie w czynnym obiekcie, który pozostaje stale wpięty w infrastrukturę budynku dydaktycznego i ważne jest, aby wykonywanie robót budowlanych nie kolidowało z bieżącym funkcjonowaniem tego budynku i z istniejącą infrastrukturą. Organizację robót budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym i dostosować tak, aby wszystkie media w budynkach pozostały czynne. W uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt zastosuje rozwiązania zastępcze w przypadku konieczności wyłączenia urządzeń lub instalacji, które mogą zakłócić bieżące funkcjonowanie budynku. VIII. Jeżeli w niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej dokumentacji opisującej szczegółowo przedmiot zamówienia został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego wykonawcę materiałów lub odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 30 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w przedmiocie zamówienia. W przypadku materiałów, których znaki podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu. Uwaga: 1) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa tym w szczególności zasad bhp, wyposażenia pracowników miedzy innymi w środki ochrony osobistej i podstawowy sprzęt bhp, stosowania kamizelek ostrzegawczych, kasków itp. 2) Wykonawca zatrudni lub wyznaczy inspektora BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami, odpowiedzialnego za utrzymanie bezpieczeństwa i ochronę przed wypadkami wszystkich osób Wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót. Wykonawca przekaże dane kontaktowe Inspektora BHP. 3) Zamawiający informuje, iż w celu weryfikacji postępu prac budowlanych zwoływane będą narady koordynacyjno-techniczne. Narady te organizowane będą co najmniej raz na 2 tygodnie w czasie wskazanym przez Zamawiającego . Z każdej narady inspektor nadzorujący sporządzi protokół. Jeżeli wystąpi konieczność , inspektor , Zamawiający lub Wykonawca ma prawo do zwołania dodatkowej narady w celu omówienia zaistniałych problemów, informując o tym z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem zainteresowanych. Ze strony Wykonawcy w naradach musi brać udział co najmniej kierownik budowy. IX Gwarancja i rękojmia 1. Wymagany okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy licząc od daty odbioru roboty, potwierdzonego stosownym protokołem. 2.Niezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z zasadami określonymi przez Kodeks Cywilny. 3. Zamawiający wprowadził jako jedno z kryteriów oceny ofert okres gwarancji. Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż minimalny skutkować będzie przyznaniem ofercie odpowiednio punktacji w kryterium " okres gwarancji" X. Wymogi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp i określa je stosownie do treści art. 36 ust 2 pkt 8a ustawy Pzp. 1. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót ( wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie robót budowlanych) były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 par. 1 Kodeksu pracy, minimum na okres i wymiarze niezbędnym dla wykonania tych robót lub usług, które będą wykonywać, niezależnie od tego, czy pracę te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne stanowiska techniczne w budownictwie (np. kierownika robót) 2. Wraz z zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o zatrudnieniu osób o których mowa w pkt. 1 3. W przypadku zmiany pracowników skierowanych do realizacji zamówienia o których mowa w pkt 1, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo i niezwłocznie zgłaszać ten fakt Zamawiającemu na piśmie. 4. Treść oświadczeń musi zawierać co najmniej: oznaczenie stron, rodzaj umowy, datę zawarcia umowy i okres jej obowiązywania, wymiar czasu pracy, rodzaj wykonywanej pracy oraz miejsce wykonywania pracy. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie zgody na udostępnienie Zamawiającemu danych osobowych, o których mowa w pkt. 3 w związku z realizacją zawartej umowy zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 6. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnianie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynność. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający umożliwia dokonania wizji lokalnej obiektu w którym świadczone mają być roboty budowlane. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z dyrektorem Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie pod nr tel. 68 385 26 86
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
270121.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany OL-BUD Adam Olszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
317751.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Modernizacja drogi gminnej nr 005504F w m. Okunin
- Modernizacja drogi gminnej nr 005512F - etap I
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej dla posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego ESKULAP
- Budowa szaletu miejskiego w Parku Sulecha w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń oraz stajni w Zespole Szkół Rzemiosła w Łodzi
- Naprawa tynku zewnętrznego na elewacji kościoła pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń.
- Wykonanie robót budowlano-montażowych, termomodernizacyjnych i modernizacyjnych 9 budynków komunalnych w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych (...)
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi w ramach projektu "Moda na sukces"
- Modernizacja filii CK Dworek Białoprądnicki - KK Wola: budowa zewnętrznej windy, przebudowa otworu drzwiowego, remont pomieszczeń, instalacji wod-kan., c.o., elektrycznej i klimatyzacji.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.