To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-26
Ogłoszenie nr 510082712-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.
Zakład Karny w Stargardzie: Dostawy nabiału dla Zakładu Karnego w Stargardzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534360-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Stargardzie, Krajowy numer identyfikacyjny 00032042000000,
ul. Al. Żołnierza
42,
73-110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
915 763 160, e-mail
dkw_stargard@sw.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy nabiału dla Zakładu Karnego w Stargardzie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2232.004.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Twaróg półtłusty w kostce po 200g lub 250g PN-91/A-86300, termin przydatności do spożycia min 12 dni od dnia dostarczenia, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 16 000 szt. 2. Serek homogenizowany owocowy w kubku po 100g - 150g PL 300216101, serek z dodatkami smakowymi: wanilia, truskawka, malina, ewentualnie inne po konsultacji z zamawiający, termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostarczenia, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 3 200 szt. 3. Serek homogenizowany naturalny w kubku po 100g - 200g termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostarczenia, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 1 000 szt. 4. Serek wiejski w kubku 150g - 200g PL 32141601EWG, termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostarczenia, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 8 000 szt. 5. Kostka topiona 100g, produkt topiony, z zawartością tłuszczy roślinnych, opakowanie jednostkowe 100g, ewentualna zmiana gramatury po ustaleniu z zamawiającym, termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostarczenia - 30 000 szt. 6. Jogurt naturalny w kubku 100g - 200g PL 2001180IW, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 1 800 szt. 7. Jogurt owocowy w kubku 100g - 200g PL 16611601, jogurt z dodatkami smakowymi: wanilia, truskawka, malina, ewentualnie inne po konsultacji z zamawiający, z termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 3 500 szt. 8. Jogurt naturalny w kubku po 300g - 500g PL 2001180IW, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia, - 500 kg. 9. Śmietana 12% w kartonie lub kubku 300 ml - 500 ml PL10141601, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia - 1 200 litrów 10. Mleko w proszku odtłuszczone, bez dodatku tłuszczy roślinnych, maksymalne opakowanie jednostkowe - 10 kg, min. termin do spożycia 30 dni - 250 kg. 11. Mleko w proszku pełne, typu "Czarnków", klasy I, bez dodatku tłuszczy roślinnych, maksymalne opakowanie jednostkowe - 10 kg, min. termin do spożycia 30 dni - 900 kg. 12. Ser żółty twardy ZN-97/MSM, bez dodatków tłuszczy roślinnych, termin przydatności do spożycia min. 30 dni - 900 kg. 13. Ser kanapkowy, wyrób seropodobny, w kostce, miks serów żółtych i tłuszczy roślinnych, bez zawartości tłuszczy zwierzęcych, termin przydatności do spożycia min 30 dni - 1 300 kg. 14. Serek śmietankowy smakowy w kubku po 100g - 200g, typu Almette, z zawartością sera twarogowego min. 60%, dodatek smakowy: pomidor, bazylia, rzodkiewka, ewentualnie inne po konsultacji z zamawiającym, termin przydatności do spożycia min 21 dni, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 3 200 szt. 15. Ser fromage w opakowaniu 80g - 100g PL30201601IW, dodatek smakowy: warzywa, ewentualnie inne po konsultacji z zamawiający, termin przydatności do spożycia min 14 dni, jedna gramatura przez cały okres trwania umowy, ewentualna zmiana gramatury w stosunku do poprzedniej dostawy po ustaleniu z zamawiającym - 10 000 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV: 15542100-0, 15551000-5, 15542200-1, 15551310-1, 15551320-4, 15551310-1, 15512100-1, 15511700-0, 15544000-3, 15541000-2, 15542100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121230
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "AKA" Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzalnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
127291.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Modernizacja zestawu do załadunku drewna - wymiana żurawia
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości do SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 13 pakietów
- Zakup samochodu osobowego do przewozu wychowanków z niepełnosprawnościami
- Budowa kompleksu zabawowo - rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Jana Pawła II w Stargardzie - ETAP II.
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z Instalacji Komunalnej w Łęczycy.
- Budowa przepompowni nadmiarowej ścieków wraz z adaptacją obiektów kubaturowych i wykonaniem niezbędnych urządzeń na terenie oczyszczalni ścieków w Stargardzie
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 III
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w II półroczu 2024 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2024/2025"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.