To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-26
Ogłoszenie nr 510082320-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Zakup i dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz monitorów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527743-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540058247-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000,
ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 8211479, e-mail
zzp@sc.policja.gov.pl, faks
91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz monitorów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-2380-33/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, sprzętu informatycznego (tj. komputery stacjonarne i przenośne, monitory, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne): - urządzenia wielofunkcyjne A3 w ilości 6 sztuk w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 2 sztuk w ramach zamówienia opcjonalnego wymienionych w załączniku nr 6 do siwz dla części nr 1; - drukarki kolor A4 w ilości 4 sztuk w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 1 sztuki w ramach zamówienia opcjonalnego, wymienionych w załączniku nr 6A do siwz dla części nr 2; - drukarki mono A4 w ilości 67 sztuk w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 10 sztuk w ramach zamówienia opcjonalnego, wymienionych w załączniku nr 6A do siwz dla części nr 2; - komputery stacjonarne w ilości 90 sztuk w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 20 sztuk w ramach zamówienia opcjonalnego, wymienionych w załączniku nr 6B do siwz dla części nr 3; - komputery przenośne w ilości 25 sztuk w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 5 sztuk w ramach zamówienia opcjonalnego, wymienionych w załączniku nr 6B do siwz dla części nr 3; - monitory w ilości 90 sztuk w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz do 20 sztuk w ramach zamówienia opcjonalnego, wymienionych w załączniku nr 6B do siwz dla części nr 3. 2) Zamawiający informuje, iż prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o ewentualnym wykorzystania prawa opcji nie później niż 10 dni roboczych od podpisania umowy. 3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części - zgodnie z opisem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6, 6A,6B do siwz. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno lub więcej zadań. 4) Ilość i zakres przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 4, 4A, 4B i 6, 6A, 6B do siwz. 5) Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnienie minimalnych wymagań sprzętowych na załączniku nr 1 do formularza kalkulacji cenowej, odpowiednio dla części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę. 6) Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: 30213300-8 komputery biurkowe; 30231300-0 monitory ekranowe; 30213100-6 komputery przenośne; 30232110-8 drukarki i urządzenia wielofunkcyjne. 7) Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5, 5A, 5B do siwz, odpowiednio dla każdej części zamówienia. 8) Zamawiający wymagał, aby Wykonawca, który zadeklaruje w ofercie zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Dz.U. 2018 poz. 511 z późn. zm.), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, na cały okres realizacji zamówienia, za co Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty: 1) przedłożył Zamawiającemu zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp oświadczenie o zatrudnieniu przy realizacji zadania osoby niepełnosprawnej w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będzie pełniła osoba niepełnosprawna, nie później niż trzy dni po podpisaniu umowy; 2) przedłożył Zamawiającemu na każde jego żądanie, na każdym etapie realizacji zamówienia stosownych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej zgodnie z zapisami pkt. 1 wzoru umowy pod rygorem naliczenia kar umownych. 9) Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywanym. 10) Wymagania związane z oznakowaniem, o którym mowa w art. 30a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga aby urządzenia oznakowane były znakiem CE na podstawie Ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 roku o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 ze zm.). 11) Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12) Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 30213100-6, 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zakup i dostawa do wskazanego przez Zamawiającego miejsca fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97560.97
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ATA SZCZECIN Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102406.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca, fabrycznie nowych drukarek kolorowych i monochromatycznych A4 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie w zakresie części (zadania) nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia gwarantowanego przeznaczył kwotę 106 500,00 zł, a cena najkorzystniejszej oferty wynosi 135 197,91 zł. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca, fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz komputerów przenośnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
341463.41
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Web-Profit Maciej Kuźlik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
301965.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





