eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekZakup oraz dostawa do szkół wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych i zapewnienia wsparcia uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu "Akademia nowoczesnych szkół Gminy Olsztynek".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-24

Ogłoszenie nr 510080260-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.

Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku: Zakup oraz dostawa do szkół wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych i zapewnienia wsparcia uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu "Akademia nowoczesnych szkół Gminy Olsztynek".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, tytuł projektu: Akademia nowoczesnych szkół Gminy Olsztynek

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516342-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku 11-015 Olsztynek, ul. Górna 5 NIP 7393881081 Irena Danuta Jędruszewska tel. 89 5192602
Szkoła Podstawowa nr 2 im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Olsztynku 11-015 Olsztynek, ul. Ostródzka 2 NIP 7393881112 Beata Anna Bukowska tel. 89 5192375
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Waplewie, Waplewo 15, 11-015 Olsztynek, NIP 7393881098 Piotr Kolek tel. 89 5139206
Szkoła Podstawowa im. Erwina Kruka w Elgnówku, Elgnówko 27 11-015 Olsztynek NIP 7393881106 Jolanta Sałacka tel. 89 5192046


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku, Krajowy numer identyfikacyjny 51038447700000, ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 650 05 00, e-mail zasip@olsztynek.pl, faks 89 650 05 00.
Adres strony internetowej (url): http://zasipolsztynek.bip.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku, 11-015 Olsztynek ul. Górna 5. Szkoła Podstawowa nr 2 im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Olsztynku, 11-015 Olsztynek ul. Ostródzka 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Waplewie, Waplewo 15, 11-015 Olsztynek. Szkoła Podstawowa im. Erwina Kruka w Elgnówku, Elgnówko 27, 11-015 Olsztynek.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup oraz dostawa do szkół wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych i zapewnienia wsparcia uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu "Akademia nowoczesnych szkół Gminy Olsztynek".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZASiP.261.3.2018.2019.DTD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem jest zakup oraz dostawa do szkół wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych i zapewnienia wsparcia uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu "Akademia nowoczesnych szkół Gminy Olsztynek". Zamówienie zostało podzielone na 2 części. - Część I Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych. - Część II Dostawa wyposażenia do pracowni specjalistycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 151254.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Educarium Sp. z o.o.
Email wykonawcy: lukasz.staniszewski@educarium.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 207
Kod pocztowy: 85-451
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238403.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni specjalistycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26949.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.W.D. "APEX" Strzałków
Email wykonawcy: biuro@logopedia.pl
Adres pocztowy: ul. Kopernika 12
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34743.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29440.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39254.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.