To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-11
Ogłoszenie nr 510080191-N-2020 z dnia 11-05-2020 r.
Gmina Trzebinia: Realizacja dwóch zadań projektowych:
I. Projekt remontu odcinka ul. Ochronkowej w Trzebini.
II. Projekt budowy parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Ochronkowej w Trzebini.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520841-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540041510-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Trzebinia, Krajowy numer identyfikacyjny 52723300000000,
ul. ul. Marszałka Piłsudskiego
14,
32-540
Trzebinia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 121 227, e-mail
urzad@um.trzebinia.pl, faks
326 121 147.
Adres strony internetowej (url): www.trzebinia.pl / BIP
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja dwóch zadań projektowych: I. Projekt remontu odcinka ul. Ochronkowej w Trzebini. II. Projekt budowy parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Ochronkowej w Trzebini.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BR.RDT.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, oddzielnie dla każdego z n/w zadań drogowych, wraz z dopełnieniem formalności wymaganych ustawą Prawo Budowlane (dokonanie w imieniu Zamawiającego skutecznego zgłoszenia robót lub uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę), uprawniających do realizacji następujących zadań: I .Remont odcinka ul. Ochronkowej w Trzebini. II. Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Ochronkowej w Trzebini. Obydwa projekty stanowią przedmiot jednego zamówienia. Kod CPV - 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CHARAKTERYSTYKA POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ: I. Remont odcinka ul. Ochronkowej w Trzebini Remont drogi będzie obejmował odcinek ul. Ochronkowej w Trzebini: od skrzyżowania z ul. Krakowską (droga krajowa nr 79) do miejsca połączenia z nową nawierzchnią bitumiczną w rejonie posesji nr 29 - długość ok. 0,2 km. Orientacyjny przebieg odcinka drogi objętego zadaniem - według załącznika graficznego nr 1 (kolor różowy). Zakres remontu: - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni z ewentualnym (w zależności od wyników badań geologicznych) remontem warstw podbudowy; - wykonanie nowej nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej z ewentualnym (w zależności od wyników badań geologicznych) remontem warstw podbudowy; - wymiana okrawężnikowania jezdni i obramowań chodników; - wymiana elementów systemu odwodnienia - wpustów ulicznych i ewentualnie przykanalików (w zależności od potrzeb). Parametry techniczne drogi: 1.klasa drogi lokalna "L"; 2.długość odcinka ok. 0,2 km ; 3.droga jednojezdniowa, dwupasowa; 4.szerokość jezdni 6,0 m; 5.prędkość projektowa Vp = 40 km/h (na terenie zabudowy); 6.przekrój poprzeczny uliczny; 7.odwodnienie: według stanu istniejącego do kanalizacji ogólnospławnej, przebiegającej w obrębie pasa drogowego; 8. rodzaje nawierzchni: - jezdnia - nawierzchnia bitumiczna; - chodniki i zjazdy - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej. Uwaga: Zamawiający będzie ubiegał się o uzyskanie dofinansowania dla przedmiotowego zadania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych, w związku z czym w opracowaniach kosztowych w przedmiarze robót oraz w kosztorysie inwestorskim, wymagane będzie rozdzielenie zakresów robót stanowiących koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne, zgodnie z wytycznymi programu. II. Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Ochronkowej w Trzebini Zadanie obejmować będzie wykonanie parkingu przeznaczonego dla samochodów osobowych, usytuowanego w rejonie skrzyżowania ul. Ochronkowej z ul. Krakowską w Trzebini, przy czym zjazd na projektowany parking będzie odbywał się z drogi gminnej publicznej, stanowiącej połączenie ul. Ochronkowej z ul. Norwida (droga za budynkiem policji). Projektowany obiekt będzie usytuowany na obszarze objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obszaru Śródmieście - Południe w Trzebini i oznaczonym symbolem 10KP (tereny parkingów ogólnodostępnych).Orientacyjna lokalizacja obiektu - według załącznika graficznego nr 1 (kolor żółty). Parametry techniczne obiektu: 1.Powierzchnia parkingu: ok. 28 m x ok. 15 m = ok. 420 m2 (ok. 20 stanowisk); 2. Rodzaj nawierzchni: - stanowiska postojowe: kostka brukowa betonowa; - droga manewrowa: kostka brukowa betonowa (ew. z mieszanki mineralno-asfaltowej); 3.Odwodnienie: kanalizacja deszczowa z rur PVC, z włączeniem do kolektora kanalizacyjnego w ul. Ochronkowej. WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE KAŻDEGO Z ZADAŃ: Dokumentacja projektowa, oddzielna dla każdego zadania, winna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa i zawierać następujące elementy: 1.Projekt budowlany (w przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę)- 3 egz; 2. Materiały do zgłoszenia robót (w przypadku braku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę) - 1 egz; 3. Projekt wykonawczy - 3 egz; 4. Opinia geotechniczna - 3 egz; 5. Projekty techniczne przebudowy lub zabezpieczenia istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, kolidujących z rozbudową drogi - według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia - 3 egz; 6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 2 egz; 7. Kosztorys inwestorski - 1 egz; 8 Przedmiar robót - 3 egz; 9. Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu (w przypadku rozwiązań projektowych wymagających wprowadzenia zmian w istniejącej organizacji ruchu) - 3 egz; 10.Zatwierdzony projekt okresowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji - 3 egz; 11.Niezbędne decyzje, opinie i uzgodnienia na potrzeby realizacji inwestycji drogowej, w tym (w razie potrzeby) uzgodnienie ZUDP. Wymagania dotyczące projektu budowlanego i wykonawczego: 1.Projekt budowlany i wykonawczy - należy opracować zgodnie z: a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, tekst jedn: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186; b) Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, Dz.U. z 2018 r. poz. 2068; c) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 2016 r. poz. 124; d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tekst jedn: Dz.U. z 2019 r. poz. 1065; e) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, tekst jedn: Dz.U. z 2015 r. poz. 1554; f) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Wymagania dotyczące pozostałych elementów opracowania: 1.Szczegółowe Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót - należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129; 2.Kosztorys inwestorski - należy opracować w oparciu o aktualne ceny oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. z 2004 r. poz. 1389; 3.Przedmiar robót - należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia. Postanowienia dodatkowe: 1.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną zastosowanych rozwiązań projektowych oraz ich zgodność z przepisami obowiązującego prawa. 2.Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad lub błędów, Wykonawca zobowiązany będzie dokumentację projektową poprawić i uzupełnić nieopłatnie. 3.Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów urządzeń i wyposażenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń - wówczas wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy "lub równoważne". W przypadku zastosowania określenia "lub równoważne" Wykonawca jest zobowiązany wskazać cechy, parametry i kryteria równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. 4.Zaleca się , aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. 5.Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć w wersji papierowej (w ilościach egzemplarzy j.w.) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (całość w formacie pdf + plany sytuacyjne w formacie dwg lub dxf).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29699.83
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria - Jerzy Sowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31980.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





