eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz obsług technicznych w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-23

Ogłoszenie nr 510079418-N-2019 z dnia 23-04-2019 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Świadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz obsług technicznych w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518618-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 8211479, e-mail zzp@sc.policja.gov.pl, faks 91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz obsług technicznych w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZ-2380-19/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz obsług technicznych w służbowym sprzęcie transportowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wartości wskazanej w formularzu ofertowym dla dwóch lokalizacji Miasta Szczecina i Miasta Koszalina. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części: naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 1 KWP w Szczecinie dla następujących części: Część I - marki samochodów osobowych - Hyundai, Kia; Część II - pozostałe marki samochodów osobowych i terenowych - Alfa Romeo, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot 307, Renault, Skoda, Subaru, Toyota, Volvo, VW; Część III - marki samochodów dostawczych typu "furgon" - Fiat, VW; Część IV - pozostałe marki samochodów dostawczych typu "furgon" - Ford, Hyundai, Opel, Renault; Część V - marki samochodów ciężarowych i autobusów - Autosan, Daf, Iveco, Jelcz, Scania, Star. naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 2 w Koszalinie KWP w Szczecinie dla następujących części: Część VI - marki samochodów osobowych i terenowych - Alfa Romeo, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot 307, Renault, Skoda, Subaru, Toyota, Volvo, VW; Część VII - marki samochodów dostawczych typu "furgon" - Fiat, Ford, Hyundai, Opel, Renault , VW; Część VIII - marki samochodów ciężarowych i autobusów - Autosan, Daf, Iveco, Jelcz, Scania, Star. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w w/w wykazach, co nie będzie stanowiło naruszenia postanowień umowy i nie będzie wymagało sporządzenia aneksu do umowy. W przypadku dokonania zmiany w/w wykazach sprzętu transportowego Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie zmodyfikowany wykaz. 4. Zakres usługi obejmuje: a/ naprawa bieżąca (NB) - to ogół czynności w zakresie mechanicznym, elektrycznym, elektromechanicznym mających na celu przywrócenia pełnej sprawności sprzętu transportowego drogą wymiany zużytych lub uszkodzonych na sprawne technicznie części lub zespoły. b) obsługa techniczna (OT-2) - to ogół czynności wykonywanych przy sprzęcie transportowym po osiągnięciu przez niego przebiegu międzyobsługowego (kilometrów lub motogodzin) lub okresu międzyobsługowego (czasookresu), wykaz czynności obsług okresowych dla danej marki i typu sprzętu transportowego, ściśle określa producent sprzętu. 5. Z zamówienia wyłączone są usługi i czynności związane z naprawami powypadkowymi. 6. Części zamienne oraz materiały eksploatacyjne służące do naprawy sprzętu transportowego niezbędne do realizacji usługi będą zapewniane przez Zamawiającego po uzgodnieniu szczegółów z Wykonawcą. 7. Wykonawca dokona naprawy sprzętu transportowego poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności technicznej, zgodnie z technologią naprawy oraz instrukcją obsługi producenta sprzętu transportowego, z zachowaniem jego pierwotnych parametrów technicznoużytkowych, a obsługę techniczną wykona zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu transportowego. 8. Faktyczna ilość usług zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określona ilość usług w załącznikach nr 8.1 - 8.8 do siwz - formularz ofertowy, jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Usługi będą wykonywane sukcesywnie i zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, a nie wykorzystanie kwoty umowy nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 9. Wykonawca gwarantuje, że będzie dysponował przez cały okres trwania umowy warsztatem wyposażonym w urządzenia kontrolne i diagnostyczne dostosowane do pojazdów wskazanych załącznikach nr 8.1 - 8.8 do siwz umożliwiające przeprowadzenie przeglądu zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu transportowego oraz w zakresie opisanym w umowie. 10. Gwarancja udzielona na wykonaną usługę będzie nie krótsza niż 12 miesięcy od momentu bezusterkowego odbioru. 11. Zamawiający wymaga umieszczenia przez Wykonawcę w składanej ofercie cenowej następujących danych : - ceny za roboczogodzinę, - wskazania okresu udzielanej gwarancji na wykonaną usługę, - wskazania czasu realizacji usługi odpowiednio dla danej części: naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 1 KWP w Szczecinie dla następujących części: Część I - marki samochodów osobowych - Hyundai, Kia; Część II - pozostałe marki samochodów osobowych i terenowych - Alfa Romeo, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot 307, Renault, Skoda, Subaru, Toyota, Volvo, VW; Część III - marki samochodów dostawczych typu "furgon" - Fiat, VW; Część IV - pozostałe marki samochodów dostawczych typu "furgon" - Ford, Hyundai, Opel, Renault; Część V - marki samochodów ciężarowych i autobusów - Autosan, Daf, Iveco, Jelcz, Scania, Star. naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 2 w Koszalinie KWP w Szczecinie dla następujących części: Część VI - marki samochodów osobowych i terenowych - Alfa Romeo, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot 307, Renault, Skoda, Subaru, Toyota, Volvo, VW; Część VII - marki samochodów dostawczych typu "furgon" - Fiat, Ford, Hyundai, Opel, Renault , VW; Część VIII - marki samochodów ciężarowych i autobusów - Autosan, Daf, Iveco, Jelcz, Scania, Star. 12. Dotyczy wszystkich części - Wykonawca zależnie od składanej oferty do danej części musi dokładnie określić położenie warsztatu z podaniem dokładnego adresu (kod pocztowy, miasto, ulica, numer). 13. W przypadku napraw środka transportu objętego gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego środka transportu. 14. Naprawiany sprzęt transportowy będzie zabezpieczony przed kradzieżą oraz dostępem osób nie działających w imieniu wykonawcy w czasie całego okresu realizacji naprawy. 15. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność związaną z przedmiotem umowy ponosi odpowiedzialność cywilną oraz obejmującej kradzież, utratę, uszkodzenie lub zniszczenie pojazdów powierzonych do naprawy w ramach umowy. 16. W odniesieniu do wszystkich części wykonanie usługi dla każdego sprzętu transportowego będzie odbywało się w następujący sposób: a/ Zamawiający podstawia sprzęt transportowy do warsztatu wykonawcy we własnym zakresie i na własny koszt w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 b/ podstawą wykonania usługi będzie zlecenie ( załącznikach nr 11 do siwz ) dostarczone do warsztatu Wykonawcy, wraz ze sprzętem transportowym, w którym należy wykonać usługę. Zlecenie stanowi dokument potwierdzający przejęcie przez Wykonawcę pieczy nad przekazanym do naprawy sprzętem transportowym. c/ Zamawiający zleca oraz zatwierdza kosztorys naprawy (załącznikach nr 10 do siwz), a Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w czasie nie przekraczającym 3 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznego kosztorysu naprawy i zapewnieniu przez Zamawiającego wszystkich części zamiennych niezbędnych do zakończenia naprawy sprzętu transportowego przez Wykonawcę. d/ Wykonawca informuje telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego o wykonaniu usługi i możliwości odbioru sprzętu transportowego. e/ po wykonanej usłudze Zamawiający odbierze sprzęt transportowy z siedziby Wykonawcy na własny koszt. Potwierdzeniem bezusterkowego odbioru jest podpisanie przez Zamawiającego oraz Wykonawcę zlecenia naprawy. 17. Dla wszystkich części Wykonawca zobowiązany jest dokonać precyzyjnej diagnostyki i weryfikacji dostarczonego sprzętu transportowego w zakresie wskazanym w zleceniu w ciągu 1 dnia roboczego licząc od następnego dnia roboczego od podstawienia sprzętu transportowego do naprawy i niezwłocznie przesłać do akceptacji kosztorys naprawy. Zamawiający dokona w ciągu 1 dnia roboczego weryfikacji sporządzonego kosztorysu. 18. Kosztorys wykonania usługi należy sporządzić z podziałem na ilość roboczogodzin oraz wartość roboczogodzin a także rodzaj i ilość części w programie informatycznym m. in. Eurotax, Audatex, Info Tech lub innym ogólnie dostępnym programie informatycznym. Czasochłonność wykonania napraw nie będzie wyższa niż wielkości określone w programie informatycznym. 19. W przypadku braku programu informatycznego, Wykonawca sporządzi kosztorys naprawy zgodnie ze wzorem z załącznika nr 10. W przypadku nie posiadania oprogramowania Wykonawca określi czasochłonność w oparciu o rzeczywisty czas wykonania czynności, co zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w sporządzonym kosztorysie, o ile przedmiotowa zmiana nie wpływa na bezpieczeństwo użytkowania sprzętu transportowego. Wykonawca zostanie poinformowany przez pracowników Wydziału Transportu KWP w Szczecinie o ewentualnych zmianach zakresu i sposobu naprawy sprzętu transportowego w ciągu 1 dnia roboczego. 21. W przypadku ujawnienia innych uszkodzeń i niesprawności nie objętych zleceniem Wykonawca przesyła dodatkowy kosztorys naprawy ze wskazaniem zwiększonego zakresu naprawy, przy czym terminy wykonania usługi są analogiczne. 22. Zamawiający wystawi dodatkowe zlecenie wykonania usługi na ujawnione uszkodzenia i niesprawności nieobjęte pierwszym zleceniem, z uwzględnieniem zmian zakresu i sposobu naprawy sprzętu transportowego. 23. W przypadku gdy Zamawiający wprowadzi zmiany w kosztorysie, Wykonawca zobowiązuje się do przesłania ostatecznego kosztorysu wykonania usługi zgodnego ze zleceniem pierwotnym oraz ze zleceniami dodatkowymi z uwzględnieniem informacji o zmianach zakresu i sposobu naprawy sprzętu transportowego przekazanego przez pracowników Wydziału Transportu KWP w Szczecinie. 24. Wykonawca przystąpi do wykonania usług wyłącznie po zatwierdzeniu kosztorysów naprawy przez Kierownictwo Wydziału Transportu KWP w Szczecinie i zapewnieniu części zamiennych. 25. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wykonanej usługi w przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez jego przedstawicieli, że wykonana jest ona nieprawidłowo lub niezgodnie z postanowieniami umowy. 26. Odmowa przyjęcia wykonanej usługi będzie traktowana jako brak realizacji zlecenia z przewidzianymi w umowie sankcjami. 27. Zamawiający, pomimo wykonania czynności wstępnych przez Wykonawcę, związanych z wyceną kosztów naprawy, zastrzega sobie możliwość rezygnacji z naprawy, bez ponoszenia kosztów za przeprowadzone wstępne ustalenia i parkowanie sprzętu transportowego. Ostateczną decyzję o naprawie sprzętu transportowego podejmuje Zamawiający. 28. Naprawy będą wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie umiejętności i doświadczenie zawodowe. a/ w odniesieniu do części I , II i III dla miasta Szczecina Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres realizacji umowy dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia w tym minimum 2 osoby posiadającą kwalifikacje mechanika samochodowego oraz minimum 2 osoby posiadającą kwalifikacje elektryka samochodowego (elektromechanika). b/ w odniesieniu do części IV i V dla miasta Szczecina Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres realizacji umowy dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia w tym minimum 1 osobę posiadającą kwalifikacje mechanika samochodowego oraz minimum 1 osobę posiadającą kwalifikacje elektryka samochodowego (elektromechanika). c/ w odniesieniu do części VI , VII i VIII dla miasta Koszalina Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres realizacji umowy dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia w tym minimum 1 osobę posiadającą kwalifikacje mechanika samochodowego oraz minimum 1 osobę posiadającą kwalifikacje elektryka samochodowego (elektromechanika). 29. W zakresie w jakim Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określił wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG - tj. wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że osoby wykonujące te czynności będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przy czym wykonanie tych zobowiązań ( łącznie: "Obowiązek Zatrudnienia") może nastąpić również poprzez zatrudnienie tych osób przez Podwykonawców. 30. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia osób wykonujących wskazane w pkt. 28 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do: a/ żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia Obowiązku Zatrudnienia i ich oceny, b/żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia Obowiązku Zatrudnienia, c/przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 31. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części usługi Podwykonawcy - warsztatowi wyspecjalizowanemu w danym obszarze usług przy czym Wykonawca będzie zobowiązany udzielać każdorazowo wszelkich informacji dotyczących podwykonawcy zwłaszcza miejsca naprawy pojazdu. 32. Wykonawca odpowiada za czynności własne oraz osób, z których pomocą będzie wykonywał zobowiązanie wynikające z umowy lub którym wykonanie tych zobowiązań powierzy. 33. W przypadku realizacji umowy z udziałem podwykonawców, Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie działania lub zaniechania swoich podwykonawców jak za swoje działania lub zaniechania. 34. Wykonawca ma całkowity zakaz poruszania się pojazdami Zamawiającego poza obrębem warsztatu. W sytuacji gdy Wykonawca realizuje wykonanie naprawy przy udziale podwykonawcy, transport pojazdu musi być wykonany przy użyciu lawety na koszt Wykonawcy. 35. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorach umów stanowiących załącznik nr 9.1 - 9.2 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 1 KWP w Szczecinie marki samochodów osobowych - Hyundai, Kia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139765.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto-Wojak Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowo Motoryzacyjne Piotr Popiołek
Email wykonawcy: biuro@auto-wojak.pl
Adres pocztowy: ul. Santocka 44
Kod pocztowy: 71-071
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131430.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131430.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3730559.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 1 KWP w Szczecinie pozostałe marki samochodów osobowych i terenowych - Alfa Romeo, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot 307, Renault, Skoda, Subaru, Toyota, Volvo, VW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116471.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KODO Krzysztof Drapiewski
Email wykonawcy: biuro@kodo-autoserwis.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczny Sad 11
Kod pocztowy: 72-002
Miejscowość: Dołuje
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244325.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 1 KWP w Szczecinie marki samochodów dostawczych typu "furgon" - Fiat, VW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93176.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto-Wojak Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowo Motoryzacyjne Piotr Popiołek
Email wykonawcy: biuro@auto-wojak.pl
Adres pocztowy: ul. Santocka 44
Kod pocztowy: 71-071
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87620.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87620.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160263.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 1 KWP w Szczecinie pozostałe marki samochodów dostawczych typu "furgon" - Ford, Hyundai, Opel, Renault

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69882.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto-Wojak Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowo Motoryzacyjne Piotr Popiołek
Email wykonawcy: biuro@auto-wojak.pl
Adres pocztowy: ul. Santocka 44
Kod pocztowy: 71-071
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65715.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65715.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120197.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 1 KWP w Szczecinie marki samochodów ciężarowych i autobusów - Autosan, Daf, Iveco, Jelcz, Scania, Star

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46588.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto-Wojak Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowo Motoryzacyjne Piotr Popiołek
Email wykonawcy: biuro@auto-wojak.pl
Adres pocztowy: ul. Santocka 44
Kod pocztowy: 71-071
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94360.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 2 w Koszalinie KWP w Szczecinie marki samochodów osobowych i terenowych - Alfa Romeo, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot 307, Renault, Skoda, Subaru, Toyota, Volvo, VW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO EXPERT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@autoexpert.koszalin.pl
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 26
Kod pocztowy: 75-136
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89680.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89680.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 2 w Koszalinie KWP w Szczecinie marki samochodów dostawczych typu "furgon" - Fiat, Ford, Hyundai, Opel, Renault , VW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO EXPERT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@autoexpert.koszalin.pl
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 26
Kod pocztowy: 75-136
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74575.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 2 w Koszalinie KWP w Szczecinie marki samochodów ciężarowych i autobusów - Autosan, Daf, Iveco, Jelcz, Scania, Star

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO EXPERT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@autoexpert.koszalin.pl
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 26
Kod pocztowy: 75-136
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.