eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. "BUDOWA 3 BLOKÓW MIESZKALNYCH Z GARAŻAMI WIELOSTANOWISKOWYMI PRZY UL. BARLICKIEGO 18A, BOREK 22/24, BOREK 20 W TOMASZOWIE MAZ."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-23

Ogłoszenie nr 510079287-N-2019 z dnia 23-04-2019 r.

Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. "BUDOWA 3 BLOKÓW MIESZKALNYCH Z GARAŻAMI WIELOSTANOWISKOWYMI PRZY UL. BARLICKIEGO 18A, BOREK 22/24, BOREK 20 W TOMASZOWIE MAZ."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503507-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540018545-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 59070882200000, ul. ul. Majowa 15, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 044 7246420, 7242111, e-mail ttbsprzetargi@ttbs.com.pl, faks 447 244 097.
Adres strony internetowej (url): www.ttbs.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. "BUDOWA 3 BLOKÓW MIESZKALNYCH Z GARAŻAMI WIELOSTANOWISKOWYMI PRZY UL. BARLICKIEGO 18A, BOREK 22/24, BOREK 20 W TOMASZOWIE MAZ."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową i innymi obowiązującymi przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót. 2)Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3)Pełnienie przez inspektora nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, funkcji koordynatora prac pozostałych inspektorów nadzoru. 4)Współdziałanie z Generalnym Wykonawcą robót na placu budowy. 5)Współdziałanie z Koordynatorem ze strony Zamawiającego i Generalnego Wykonawcy, nadzorem autorskim/projektantami, załatwianie spraw związanych z uwagami dotyczącymi rozwiązań projektowych. 6)Współpraca ze służbami inwestorskimi oraz ekspertami powołanymi dodatkowo przez Zamawiającego. 7)Współpraca z przedstawicielami Banku Gospodarstwa Krajowego w związku z kredytem na roboty budowlane. 8)Podejmowanie działań, dotyczących: a.udzielania Generalnemu Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących kontraktu w odniesieniu do nadzorowanych branż; b.wprowadzania niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskiwania zgody projektanta na zmiany; c.przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych; d.uzyskiwania od projektanta dodatkowych wyjaśnień w sprawach dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; e.wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z kontraktem i przepisami BHP; f.żądania wykonania badań dodatkowych przez Generalnego Wykonawcę robót, a przede wszystkim zlecania Generalnemu Wykonawcy robót badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220000.00
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pilamis Spółka z o.o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Piłsudskiego 133d lok. 127
Kod pocztowy: 92-318
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232470.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232470.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240000.00
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.