To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-08
Ogłoszenie nr 510078905-N-2020 z dnia 08-05-2020 r.
Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa materiałów pomocniczych do utrzymania czystości (takich jak m.in.: ścierki, gąbki, zapasy do mopów, mopy, szczotki, kosze, pojemniki, wycieraczki, worki do odkurzaczy i pozostałe) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Znak postępowania: ZP-13/WZŻ/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531378-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 02154505100000,
ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
4871 718 6246, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów pomocniczych do utrzymania czystości (takich jak m.in.: ścierki, gąbki, zapasy do mopów, mopy, szczotki, kosze, pojemniki, wycieraczki, worki do odkurzaczy i pozostałe) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-13/WZŻ/2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak postępowania: ZP-13/WZŻ/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów pomocniczych do utrzymania czystości (takich jak m.in.: ścierki, gąbki, zapasy do mopów, mopy, szczotki, kosze, pojemniki, wycieraczki, worki do odkurzaczy i pozostałe) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.2 Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do obiektów Zamawiającego: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław 4) Żłobka nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław 5) Żłobek nr 5 - u. Dokerska 5, Wrocław 6) Filia Żłobka nr 5 ul. M i K Barskich 45, Wrocław 7) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław 8) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław 9) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław 10) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 11) Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław 12) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław 13) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław 14) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław 15) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław 16) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław 17) Budynek administracji, ul. Fabryczna 15, Wrocław 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo- cenowy(załącznik nr 2 stanowić będzie równocześnie załącznik do umowy) i załącznik nr 6 do SIWZ Projekt umowy. 2.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.6.Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39224300-1
Dodatkowe kody CPV: 39224300-1, 39224310-4, 39224320-7, 39224340-3, 39514200-0, 24316000-2, 39224000-8, 39224100-9, 39224200-0, 39713431-3, 39811100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33615.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57951.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie izolacji kanałów wentylacyjnych i instalacji ciepła technologicznego na dachu budynku auli w Zespole Szkół Gastronomicznych przy ul. Kamiennej 86 we Wrocławiu
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i bezprzewodowej transmisji danych wraz z dostawą telefonów komórkowych oraz modemów mobilnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
- Zakup wraz z dostawą mebli biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 23 WE WROCŁAWIU
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- "Wykonanie przebudowy i modernizacji obiektu przy ul. Słowiańskiej 18 we Wrocławiu" w ramach zadania pn.: przebudowy i modernizacje w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" (w podziale na części) - postępowanie nr DPS.ZP.221.17.2025
- Dostawa środków czystości i art. gospodarczych dla DPS Ruda Różaniecka
- Zakup asortymentu w ramach zasobów ochrony ludności dla Gminy Nysa (część od I do XI)
- Dostawa sprzętu do zabezpieczenia działań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- 64.2025 Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i papierniczych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, tonerów, oraz artykułów gospodarczych
- Dostawy środków do utrzymania czystości, w tym worków na odpady
więcej: Woda destylowana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





