To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-23
Ogłoszenie nr 510078884-N-2019 z dnia 23-04-2019 r.
Instytut Hematologii i Transfuzjologii: Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych i laptopów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525381-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Hematologii i Transfuzjologii, Krajowy numer identyfikacyjny 28848400000000,
ul. ul. Indiry Gandhi
14,
02-776
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 349 62 22, e-mail
zaopat@ihit.waw.pl, faks
022 349 62 23.
Adres strony internetowej (url): http://www.ihit.waw.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.ihit.waw.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.ihit.waw.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych i laptopów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):HIT/P/11/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawę zestawów komputerowych i laptopów z podziałem na 6 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawierał: Załącznik Nr 1A do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr 1 Zestaw komputerowy stacjonarny |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. Na części 1, 2, 3, 4 wpłynęła tylko jedna oferta, dlatego Zamawiający nie ma możliwości wyłonienia najkorzystniejszej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2 Laptop typ 1 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. Na części 1, 2, 3, 4 wpłynęła tylko jedna oferta, dlatego Zamawiający nie ma możliwości wyłonienia najkorzystniejszej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3 Laptop typ 2 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. Na części 1, 2, 3, 4 wpłynęła tylko jedna oferta, dlatego Zamawiający nie ma możliwości wyłonienia najkorzystniejszej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część nr 4 Laptop typ 3 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. Na części 1, 2, 3, 4 wpłynęła tylko jedna oferta, dlatego Zamawiający nie ma możliwości wyłonienia najkorzystniejszej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część nr 5 Zestaw komputerowy typ 1 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, w tym oferta zawierająca najniższą cenę została odrzucona z uwagi na rażąco niską cenę, natomiast druga oferta w znacznym stopniu przewyższała kwotę jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zobligowany był do zastosowania dyspozycji art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i unieważnił na tej podstawie postępowanie w części 5. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część nr 6 Zestaw komputerowy typ 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12980.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WRComputers Agnieszka Kaca
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15965.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie publiczne będzie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





