To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-07
Ogłoszenie nr 510078169-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki: Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - osiedle Centrum
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524031-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 13270347000000,
ul. ul. Zakroczymska
30,
05-100
Nowy Dwór Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 51 22 230, e-mail
przetargi@nowydwormaz.pl, faks
225 122 101.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowydwormaz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - osiedle Centrum
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WPI.271.1.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - osiedle Centrum" realizowanego w ramach działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na 10 odrębnych części: Część 1 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Daszyńskiego 5. Część 2 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kościuszki 1. Część 3 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kościuszki 3. Część 4 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Legionów 18. Część 5 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Modlińska 11. Część 6 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Nałęcza 28. Część 7 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Nałęcza 33. Część 8 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Nałęcza 35. Część 9 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Sukienna 72. Część 10 - Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Warszawska 12. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu budynków mieszkalnych wielorodzinnych w obrębie klatek schodowych, elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej, pokrycia dachowego oraz wykonanie węzłów cieplnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Daszyńskiego 5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
226393.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
190806.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Kościuszki 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
394450.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
343013.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Kościuszki 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
236282.49
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215978.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Legionów 18 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
433170.86
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
404864.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Modlińska 11 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), postępowanie zostało unieważnione. W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do dnia 1.04.2020 r. do godziny 11:30 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Nałęcza 28 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), postępowanie zostało unieważnione. W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do dnia 1.04.2020 r. do godziny 11:30 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Nałęcza 33 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), postępowanie zostało unieważnione. W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do dnia 1.04.2020 r. do godziny 11:30 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Nałęcza 35 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), postępowanie zostało unieważnione. W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do dnia 1.04.2020 r. do godziny 11:30 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Sukienna 72 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
278374.09
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
267861.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Warszawska 12 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), postępowanie zostało unieważnione. W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do dnia 1.04.2020 r. do godziny 11:30 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Centrum wsparcia dla mieszkańców gminy Nowy Dwór Mazowiecki.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego na potrzeby zasilania awaryjnego Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawy materiałów szewnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Mazowieckim do miejsca ich zamieszkania oraz do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej
- Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 5 000 000,00 zł z przeznaczeniem na zapłatę bieżących zobowiązań Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Doposażenie i uzupełnienie bazy magazynowej na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 392007T Sieczków - Chałupki od km 0+000 do km 1+135, dł. 1135m
- Budowa budynku zaplecza technicznego ośrodka rehabilitacji
- Rozbudowa i wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Wł. Broniewskiego w Graboszycach w celu zwiększenia dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Modernizacja kotłowni w budynkach użyteczności publicznej poprzez zmianę źródła ogrzewania.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku "C" Zespołu Szkół nr 31 Specjalnych przy ul. Fordońskiej 17 w Bydgoszczy.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Krótkiej w Drygałach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





