eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynusługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-07

Ogłoszenie nr 510077904-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii: usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530038-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540064756-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, Krajowy numer identyfikacyjny 00009266300000, ul. ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48895241450, e-mail adm@olsztyn.wiw.gov.pl, faks +48895241477.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.8.2020.KS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje naprawy powstałe w wyniku awarii oraz wykonywanie innych czynności serwisowych (konserwacji), niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych, zleconych przez Zamawiającego. 3. Wykaz sprzętów objętych usługą naprawy i konserwacji zawarte jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 4. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 5. Przez naprawę Zamawiający rozumie - usunięcie usterek powodujących nieprawidłową pracę sprzętu laboratoryjnego w celu zapewnienia właściwego działania aparatury. Czas reakcji serwisu nie przekroczy 72 godzin, od przesłania "Protokołu zgłoszenia naprawy i konserwacji´ przez Zamawiającego. Jeżeli termin usługi wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy ZHW w Olsztynie, usługa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Czas reakcji stanowi kryterium oceny oferty i będzie punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ. 6. Przez konserwację Zamawiający rozumie - sprawdzenie pracy urządzenia po naprawie oraz doprowadzenie sprzętu do stanu używalności. 7. Usługi napraw i konserwacji Wykonawca będzie realizował samodzielnie lub przez odpowiednio przeszkolonych pracowników, przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi oraz materiałów. 8. Wykonawca udzieli minimum 6 miesięcy gwarancji na wykonane usługi (max. 18 m-cy). 9. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z zakupem dodatkowej usługi napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, której wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszej umowy zwiększonego zakresu usługi określonej w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy niż wskazane w kolumnie D "Zakres usługi (zamówienie podstawowe)". Liczba dodatkowych usług w ramach prawa opcji została określona w formularzu ofertowym w kolumnie E "Zakres usługi (opcja)". Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy, tj. do dnia 30.04.2021 r. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji najpóźniej do 28.02.2021 r. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48780.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Serwis Aparatury Medycznej NAPMED-2
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wilamowskiego 17
Kod pocztowy: 10-773
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.