To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-07
Ogłoszenie nr 510077862-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu: ROBOTY BUDOWLANE: REMONTY - 5 ZADAŃ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522217-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540054705-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 00030440900000,
ul. ul. Wysokie Brzegi
4,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338448230, e-mail
zamowienia@szpitaloswiecim.pl, faks
338448384.
Adres strony internetowej (url): www.szpitaloswiecim.pl www.przetargi.propublico.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY BUDOWLANE: REMONTY - 5 ZADAŃ
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOZ.DZP.271.2.III.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót remontowych z podziałem na 5 zadań w Zespole Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu: Zadanie nr 1 - Remont pokrycia dachowego budynku warsztatów i kotłowni oraz wymiennikowni polegający na: - wymianie pokrycia z papy; - wymianie rur spustowych i rynien w budynku wymiennikowni; - wymianie obróbek blacharskich; - wykonaniu obróbek z papy termozgrzewalnej kominów, wsporników, podparć, rur wywiewnych itp.; - wywozie utylizacji materiałów. Zadanie nr 2 - Remont pomieszczenia kasy w budynku administracji polegający na: - demontażu wykładziny podłogowej wraz z cokolikiem; - wykonaniu wylewki samopoziomującej i montażu nowej wykładziny z PCW wraz z cokolikiem; - przygotowaniu powierzchni; szpachlowaniu, malowaniu farbą emulsyjną ścian i sufitu; - demontażu okienka podawczego; - wycięciu otworu w ścianie na okno podawcze o wymiarach dł. 2,00 m, wys. 0,7m; - demontażu obudowy ściany płyta g-k dł. 1 m wys. 2,70 m; - założeniu szerokiego korytka na kable internetowe - i elektryczne 10 mb; - wykonaniu i montażu okna podawczego, dolna część przesuwna do góry, szyba bezpieczna, antywłamaniowa. - montażu lady w okienku podawczym dł. 2,00 m, szer. 60 cm; Okienko o wysokości 60 cm i długości dostosowanej do otworu w ścianie 2 mb; - montażu rolety antywłamaniowej 2m x 1m . Roleta antywłamaniowa, profil PE 41 ekstrudowany (2 klasa odporności WK2 wg normy EN1627:1999), prowadnice wzmocnione PPW 66, wieszaki blokady, kolor biały, wyposażona w napęd z możliwością awaryjnego otwierania w przypadku zaniku prądu, centralką, 2 piloty oraz wyłącznik impulsowy; - demontażu gniazdka elektrycznego i instalacji elektrycznej z puszki do gniazdka; - wykonaniu instalacji elektrycznej -2 komplety po 2 gniazdka elektryczne, telefon i internet - pod okienkiem kasowym; - wymianie lamp sufitowych (rastry) na ledowe - 2 szt; - prace obejmują również wywóz i utylizację materiałów; - prace obejmują również wywóz odpadów budowlanych; Zadanie nr 3 - Remont pomieszczeń - I i II piętro budynku administracji polegający na: - wymianie wykładzin podłogowych; - malowaniu pomieszczeń; - rozbiórce ścian z cegły; -demontażu szaf wnękowych; - tynkowaniu; - przełożeniu włączników instalacji elektrycznej; - malowaniu grzejników; - prace obejmują również wywóz i utylizację materiałów; Zadanie nr 4 - Remont sali zabiegowej polegający na: - demontażu okładzin ściennych; - demontażu płytek podłogowych; - wykonaniu projektu i wymianie instalacji elektrycznej, telefonicznej i internetowej; - wykonaniu instalacji gazów medycznych ( 2 x O2, 1 x VAC, 1 x AIR 1 x AGSS, 1 x NO2) wraz ze skrzynką pomiarową i zaworami odcinającymi; - okładziny ścienne z płyt gipsowo - kartonowych; - malowaniu pomieszczeń - farba przeznaczona do bloków operacyjnych; - malowaniu drzwi; - wymianie grzejników; - demontażu i ponownym montażu armatury, klimatyzatora, umywalek, zlewu; - prace obejmują również wywóz i utylizację materiałów; Zadanie nr 5 - Wymiana wykładzin podłogowych polegająca na: - demontażu wykładziny dywanowej z cokolikiem; - wykonaniu wylewki; - montażu wykładziny typu BURMATEX; - prace obejmują również wywóz i utylizację materiałów. Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, ochrony ppoż., organizacją i realizacją robót bez zakłóceń. Cena ofertowa obejmuje cały zakres prac potrzebnych do wykonania robót ujętych w przedmiarze robót oraz tych nieujętych w przedmiarach, a niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy i oddania przedmiotu umowy do użytkowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont pokrycia dachowego budynku warsztatów i kotłowni oraz wymiennikowni |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44216.98
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany "BUD-MAX" Wojciech Cież
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58249.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont pomieszczenia kasy w budynku administracji |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13499.98
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "MAR-BUD" Marian Kowalówka Zakład Remontowo-Budowlany
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13405.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Remont pomieszczeń - I i II piętro budynku administracji |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45752.18
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "MAR-BUD" Marian Kowalówka Zakład Remontowo-Budowlany
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52579.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Remont sali zabiegowej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73867.52
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe "LIBUD" Paweł Lisek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wymiana wykładzin podłogowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3785.36
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Multi-Floors" Grzegorz Wochniak Kochanów Wieniawski 82 26-432 Wieniawa
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6958.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Budowa infrastruktury towarzyszącej wraz z urządzeniami do poboru wód podziemnych Stacja Uzdatniania Wody w Cieni Drugiej - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





