eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieDostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-06

Ogłoszenie nr 510077800-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522866-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36464857800000, ul. ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 494 14 00, e-mail sekretariat@pukzawiercie.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.pukzawiercie.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PUK 1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawą znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu". 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: 1) Część nr 1: Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu; 2) Część nr 2: Dostawa słupków do znaków drogowych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6A i 6B do SIWZ. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w niniejszej SIWZ, w tym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 6. Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzące z bieżącej produkcji, a także muszą posiadać aktualny Krajowy Certyfikat Zgodności i Aprobatę Techniczną uprawniające do oznaczenia wyrobu znakiem budowlanym "B" nadawanym na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu oznakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016r. poz. 1966 z późn. zm.). 7. Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia: Zamówienie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2311), a także zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 8. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych norm. 9. Warunki techniczne jakim powinny odpowiadać: 1) Znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: a) Znaki pionowe Zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2311) Punkt 1.2 - Wielkość, wymiary i widoczność znaków - przedmiotem zamówienia są znaki średnie, do wykonania lic znaków należy stosować materiały odblaskowe typu 2. Odwrotna strona tarczy znaku i tabliczki, jeżeli nie jest wykorzystywana do umieszczenia znaku dla jadących z przeciwnego kierunku, powinna mieć barwę szarą. Na odwrotnej stronie tarczy znaku należy umieścić informacje, zawierające dane identyfikujące producenta znaku, typ folii odblaskowej użytej do wykonania lica znaku, miesiąc i rok produkcji znaku. Punkt 1.3 - Barwa i odblaskowość znaków - całość zamówienia zgodnie załącznikiem do rozporządzenia Punkt 1.4 - Liternictwo znaków drogowych pionowych - całość zamówienia zgodnie załącznikiem do rozporządzenia. b) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2311) - Szczegółowe Warunki Techniczne dla Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i warunki ich umieszczania na drogach. 2) Słupki do znaków drogowych: Słupki ocynkowane nie pomalowane fi 60,3 mm, grubość ścianki słupka 2,9 mm. Górny koniec słupka należy zabezpieczyć zewnętrznym kapturkiem/daszkiem jednostronnym stalowym (ocynkowanym) lub z tworzywa sztucznego albo innego materiału o podobnych. 10. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 11. W przypadku wymaganego w opisie przedmiotu zamówienia oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 12. Zakres ilościowy określony w załącznikach nr 6A i 6B do SIWZ jest zakresem szacunkowym określonym przez Zamawiającego w celu obliczenia ceny oferty i może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 50%. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych. 13. W przypadku konieczności zakupu większej ilości odpowiednio znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych lub niż określono w załącznikach nr 6A i 6B do SIWZ - Zamawiający może zwiększyć zakres zamówienia opisany w tych Załącznikach korzystając z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 14. Zakres opcji obejmuje 100 % wolumenu odpowiednio znaków drogowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz słupków do znaków drogowych. 15. Warunki skorzystania z prawa opcji: a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego; b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy; c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem - zamówieniem. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych); d) Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części. Wielkość ich będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego; e) wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. 16. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 17. Wymagany minimalny okres gwarancji: Dla Części nr 1: - Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 7 lat; - Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 1 rok. Dla Części nr 2: - Dostawa słupków do znaków drogowych - 7 lat. Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi. 18. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także wzory umów, odpowiednio dla każdej części zamówienia, które stanowią załączniki nr 4.1 i 4.2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34992200-9


Dodatkowe kody CPV: 34928450-7, 34928460-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102810.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynierii Drogowej "DROG-MOL" Wiesław Molik
Email wykonawcy: biuro@drogmol.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wolności 84
Kod pocztowy: 42-625
Miejscowość: Pyrzowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41052.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40717.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63572.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę netto: 51 405,45 zł, co stanowi równowartość 12 040,72 euro. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zakres opcji obejmuje 100 % wolumenu znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Wartość szacunkowa zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) wynosi 102810,90 zł, co stanowi równowartość 24081,44 euro. Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikro przedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta od mikroprzedsiębiorcy. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest małym przedsiębiorcą.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa słupków do znaków drogowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36252.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynierii Drogowej "DROG-MOL" Wiesław Molik
Email wykonawcy: biuro@drogmol.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wolności 84
Kod pocztowy: 42-625
Miejscowość: Pyrzowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17434.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17434.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24802.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę netto: 18 126,17 zł, co stanowi równowartość 4 245,70 euro. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zakres opcji obejmuje 100 % wolumenu słupków do znaków drogowych. Wartość szacunkowa zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) wynosi 36 252,34 zł, co stanowi równowartość 8 491,40 euro.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.