To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-06
Ogłoszenie nr 510077564-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.
Powiat Gnieźnieński: Modernizacja budynku przy ul. Sienkiewicza 12
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527215-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Gnieźnieński, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. ul. Papieża Jana Pawła II
9/10,
62-200
Gniezno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 4240706, e-mail
starostwo@powiat-gniezno.pl, faks
61 4240770.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-gniezno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku przy ul. Sienkiewicza 12
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOA.272.6.2020.WI
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja budynku przy ulicy Sienkiewicza 12" w Gnieźnie. Wykonawca zobowiązuje się do przebudowy pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: A. Etap I. Obejmuje modernizację parteru i budowy instalacji hydrantowej, w tym: 1) powiększenie spoczników przy schodach w wiatrołapie (pom.01) poprzez podkucie ścian istniejących; wybudowanie nowej ścianki działowej przy spoczniku; montaż ściany szklanej zewnętrznej, montaż nowych szklanych drzwi wejściowych, 2) wyburzenie ścianki, demontaż drzwi do łazienki, skucie płytek w komunikacji, demontaż urządzeń sanitarnych (pom. 0.10), 3) wyburzenie ścianki i demontaż urządzeń sanitarnych w pom. 0.19, 4) wyburzenie ścianki w pom. 0.11, 5) budowę ścianki działowej w pom. 02, 6) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zewnętrznych, 7) wymianę starych grzejników lub odmalowanie istniejących grzejników - stosownie do ustaleń wynikających z przedmiaru robót, 8) montaż nowego pochwytu przy klatce schodowej, 9) podniesienie balustrady do wys. 110cm, oczyszczenie istniejącej balustrady do stopnia St2 oraz pomalowanie farbą olejną, 10) montaż nowych posadzek, 11) przegipsowanie, pomalowanie, 12) przegipsowanie, pomalowanie sufitów wraz z uprzednim skuciem, o ile będzie potrzebne, 13) likwidację progów- przystosowanie do osób poruszających się na wózkach ETAP II. Etap drugi obejmuje modernizację I. piętra, w tym: 1) wymianę ścianki szklanej w pom.1.20, 2) demontaż boazerii drewnianej, 3) wyburzenie ścianki, demontaż drzwi do łazienki, skucie płytek w komunikacji, 4) demontaż urządzeń sanitarnych (pom. 1.20), 5) podkucie ściany przy spoczniku, pom.1.01, 6) wyburzenie ścianki i demontaż urządzeń sanitarnych w pom.1.03, 7) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zewnętrznych, 8) wymianę starych grzejników lub odmalowanie istniejących grzejników - stosownie do ustaleń wynikających z przedmiaru robót, 9) montaż nowego pochwytu przy klatce schodowej, 10) podniesienie balustrady do wys. 110cm, oczyszczenie istniejącej balustrady do stopnia St2 oraz pomalowanie farbą olejną, 11) montaż nowych posadzek 12) przegipsowanie, pomalowanie ścian, 13) skucie, przegipsowanie, pomalowanie sufitów wraz z uprzednim skuciem, o ile będzie potrzebne, 14) likwidację progów- przystosowanie do osób poruszających się na wózkach. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna: a) Projekt budowlany- załącznik nr 10 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ c) Przedmiar robót - załącznik nr 12 do SIWZ. 4.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zastosowanie ma określenie "lub równoważne", co oznacza, że Wykonawca może zaoferować inne przedmioty niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, pod warunkiem, że użyte materiały, o ile są inne,posiadać będą parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w wymienionych dokumentach. Ewentualne użycie w opisie przedmiotu zamówienia określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu pożądanego standardu i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych, uznaje się, iż kalkulacja obejmuje materiały wskazane w dokumentacji przetargowej. 5.W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot "lub równoważne". 6.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. 7.Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1)Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, ze zm.) wykonujące w szczególności rodzaje prac określone w ust. 2. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. 2) Wykonawca, w terminie 5 dni od zawarcia umowy, przedkłada Zamawiającemu "wykaz osób", które wykonywać będą czynności określone w ust. 2, wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wskazanych w wykazie wykonujących czynności określone w ust. 2: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności. Kopia umowy / umów powinna zostać zanimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 8.Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres trwania Umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie pokrywającym wszelką odpowiedzialność Wykonawcy wynikającą z umowy z powodu zdarzeń wywołujących szkodę zaistniałą w okresie realizacji umowy (do dnia odbioru końcowego), na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy. 9.Płatność za wykonanie przedmiotu umowy (wynagrodzenie ryczałtowe) na podstawie wystawionej faktury płatnej w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru robót do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. 10.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Przedłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonania zamówienia nie jest obowiązkowe. Termin dokonania wizji miejsca wykonywania robót, Wykonawca winien wcześniej uzgodnić z osobą uprawnioną do porozumiewania się w zakresie merytorycznym. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej, zostaną poinformowani pocztą e-mail, a nadto informacja o wyznaczonym terminie wizji zostanie umieszczona na stronie internetowej. Zamawiającego. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na zadane pytania dotyczące treści SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45215200-9, 45310000-3, 45330000-9, 45332200-5, 45400000-1, 45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
545495.62
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tadex Miękiszak Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
549861.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Roboty budowlane w budynkach oświatowych Powiatu Gnieźnieńskiego
- Utworzenie mieszkania treningowego dla osoby ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności przy ul. Cieszkowskiego 17 w Gnieźnie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Mikołaja Kopernika przy ul. Pawła Cymsa 14 w Gnieźnie
- Rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Jankowo Dolne
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2191P w m. Świniary
- Remont schodów na klatce schodowej nr 1 i nr 2 w budynku PCPR oraz wymiana ogrodzenia przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 461 od km 0+778 do km 0+608 w miejscowości Tworyczów
- Modernizacja budynku przedszkola w Łosińcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.