eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropa › "Zagospodarowanie Zbiornika Klimkówka - Etap II."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-06

Ogłoszenie nr 510077431-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.

Gmina Ropa: "Zagospodarowanie Zbiornika Klimkówka - Etap II."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zagospodarowanie Zbiornika Klimkówka", Numer Projektu: nr RPMP.06.03.03-12-0329/17, Działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu, Poddziałanie 6.3.3. Zagospodarowanie rekreacyjne i turystyczne otoczenia zbiorników wodnych, Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 (RPOWM), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoje Regionalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525521-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ropa, Krajowy numer identyfikacyjny 49000905600000, ul. Ropa 733, 38-312 Ropa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 3534014, 3534017, e-mail inwestycje@ropa.iap.pl, faks 183 534 017.
Adres strony internetowej (url): www.ropa.iap.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zagospodarowanie Zbiornika Klimkówka - Etap II."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RLIŚ.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, obejmujące realizację zadania inwestycyjnego pn.: "ZAGOSPODAROWANIE ZBIORNIKA KLIMKÓWKA - Etap II." 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Budowa wiaty rekreacyjnej z grillem oraz zapleczem sanitarnym wraz z instalacjami: - budynek składający się z przebieralni damskiej, przebieralni męskiej, toalety damskiej/NPS, toalety męskiej, pomieszczenia gospodarczego; - wykonanie grilla z kamienia, montaż siedziska oraz stołów z krzesłami; - instalacja ogrzewania elektrycznego, grzejniki elektryczne; - instalacja wodociągowa, przygotowanie ciepłej wody poprzez pompę ciepła; - instalacja kanalizacji sanitarnej z odprowadzaniem do istniejącego zbiornika bezodpływowego; - instalacje elektryczne, w tym instalacja oświetlenia, instalacja gniazd wtyczkowych. - Zagospodarowanie terenu: - budowa plaż piaszczystych, - budowa 15 plaż kompaktowych o wym. 2,5 m x 2,5 m, w formie podestu z desek kompozytowych na płycie betonowej; - budowa ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej, - budowa 4 odcinków chodników łączących nabrzeże ze ścieżką wielofunkcyjną, nawierzchnia z kostki betonowej, wykonanie na dwóch odcinkach schodów terenowych; - budowa dojść do wiaty grillowej oraz opaski wokół wiaty - chodniki o nawierzchni z kostki betonowej; - budowa miejsc postojowych przy wiacie grillowej, nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej; - budowa pochylni do wodowania łodzi o konstrukcji żelbetowej; - pomost cumowniczy pływający; - montaż elementów małej architektury (ławki parkowe, stojaki na rowery, kosze na śmieci); - instalacja elektryczna zewnętrzna, w tym instalacja zasilania infrastruktury zewnętrznej, instalacja oświetlenia terenu wraz z montażem wysokich parkowych lamp stojących, lamp niskich i słupków kablowych; - aranżacja zieleni, w tym żywopłoty i trawniki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212100-7


Dodatkowe kody CPV: 45212140-9, 45261100-5, 45262500-6, 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45316000-5, 45223500-1, 45432110-8, 45223100-7, 45262320-0, 45112710-5, 45100000-8, 45210000-2, 45320000-6, 45330000-9, 45332000-3, 45231300-8, 45331000-6, 44411000-4, 45400000-1, 45233250-6, 45233222-1, 45233260-9, 45200000-9, 45233162-2, 45111200-0, 45315000-8, 45240000-1, 45242000-5, 39142000-9, 45233293-9, 45111291-4, 45223300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1355490.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy HAŻBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: hazbud@post.pl
Adres pocztowy: ul. Dukielska 83A
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1462347.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1462347.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2384181.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.