To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-06
Ogłoszenie nr 510077234-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.
Gmina Łochów: Budowa ulicy Sosnowej w Łochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512565-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łochów, Krajowy numer identyfikacyjny 71158209000000,
ul. Al. Pokoju
75,
07-130
Łochów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
256 437 800, e-mail
zamowienia.publiczne@gminalochow.pl, faks
256 437 880.
Adres strony internetowej (url): bip.gminalochow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Sosnowej w Łochowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na budowie ulicy Sosnowej w Łochowie o długości 580 mb wraz z odwodnieniem do kanalizacji deszczowej o długości 526 mb. 2. Zadanie stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zostało zgłoszone do dofinansowania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 3. Rozwiązania projektowe: 1) długość 580 mb; 2) szerokość jezdni od 5,5 do 7 m; 3) szerokość chodnika dwustronnego 2 m; 4) szerokość zjazdu indywidualnego - 4,50 m; 5) konstrukcja jezdni oraz zjazdów: warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; 6) podsypka piaskowo cementowa- gr 5 cm; 7) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 30 cm; 8) warstwa mrozoodporna z kruszywa naturalnego o gr 15 cm; 9) konstrukcja chodnika: warstwa z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm; 10) podsypka piaskowo- cementowa o gr. 3 cm; 11) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm; 12) wody opadowe i roztopowe z nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów będą odprowadzane za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanego ścieku przykrawężnikowego, a następnie do projektowanej kanalizacji deszczowej (długość 526 mb). 4. Zakres zamówienia obejmuje: 1) budowę jezdni ulicy o powierzchni: 3 746,827 m2; 2) budowę chodników dla pieszych o powierzchni: 1 169,60 m2; 3) budowę zjazdów do posesji: 99,225 m2, 4) budowę układu odwodnienia polegającą na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej o średnicy kanałów: a) 200 mm długości 99 m, b) 315 mm długości 38,5 m, c) 400 mm długości 388,5 m; 5) budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych: a) o średnicy 1400 mm - 15 szt., b) o średnicy 1200 mm - 2 szt., c) o średnicy 425 mm - 3 szt.; 6) zapewnienie obsługi geodezyjnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Roboty budowlane podzielono na: 1) roboty przygotowawcze; 2) roboty ziemne; 3) podbudowy; 4) krawężniki/obrzeża; 5) nawierzchnie; 6) chodniki; 7) zjazd indywidualny; 8) roboty wykończeniowe; 9) roboty sanitarne; 10) inwentaryzacja powykonawcza. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składa się: Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także pomocniczo Przedmiar robót, który nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 7. Jeżeli w SIWZ, w tym w Dokumentacji technicznej wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę - należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w Dokumentacji technicznej. 8. W przypadku, gdy w SIWZ w tym w Dokumentacji technicznej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w Dokumentacji. 9. W przypadku wymaganego w Dokumentacji technicznej oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne 10. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz załączonymi do niej dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. 12. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 3 lata licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 5 lat licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonanie robót i usług związanych z realizacją zamówienia opisanych w dokumentacji przetargowej, w szczególności pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego; 2) ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób pozostaje w gestii Wykonawcy; 3) szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę uregulowane zostały we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45232410-9, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1457330.24
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wojciech Przyborowski "GARDEN-BRUK"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1229666.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁOCHÓW
więcej: przetargi ŁOCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





