To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-05
Ogłoszenie nr 510076359-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek: Modernizacja przychodni SZPZLO Warszawa Targówek przy ul. Remiszewskiej 14, z uwzględnieniem Projektu Budowlanego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532306-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540069387-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek, Krajowy numer identyfikacyjny 14595009000000,
ul. ul. Tykocińska
34,
03-545
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 518 26 41, e-mail
sekretariat@zoztargowek.waw.pl, faks
22 518 26 44.
Adres strony internetowej (url): www.zoztargowek.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja przychodni SZPZLO Warszawa Targówek przy ul. Remiszewskiej 14, z uwzględnieniem Projektu Budowlanego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/2020/ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Ośrodka Diagnostyczno - Konsultacyjnego (ODK) przy ul. Remiszewskiej 14 z uwzględnieniem Projektu Budowlanego. Zakres prac obejmuje północne skrzydło budynku w którym docelowo funkcjonować będzie Poradnia Rehabilitacyjna dla Dorosłych i Dzienny Dom Opieki Medycznej. Zamówienie obejmuje również przebudowę polegającą na powiększeniu holu rejestracji. Prace poza budynkiem obejmują wykonanie nowej elewacji całego budynku Ośrodka Diagnostyczno - Konsultacyjnego oraz wymianę ogrodzenia i adaptację terenów zielonych wokół budynku z przeznaczeniem na parking dla pracowników. Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Roboty budowlane 45110000-1 Roboty rozbiórkowe, demontaże, przygotowawcze 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45215140-0 Obiekty szpitalne 45215148-6 Sale zabiegowe 45220000-5 Roboty inżynieryjno-budowlane 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45311200-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych 45314000-1 Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego 45314120-8 Instalowanie linii telefonicznych 45314200-3 Instalowanie infrastruktury kablowej 45313300-4 Kładzenie kabli 45314310-7 Instalowanie okablowania komputerowego 45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne 45315500-3 Instalacje średniego napięcia 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia 45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45421141-4 Instalowanie ścianek działowych 45421143-8 Instalowanie zasłon 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych kabin WV 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45432110-8 Kładzenie podłóg 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45432120-1 Instalowanie nawierzchni podłogowych 43432210-9 Wykładanie ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45442200-9 Nakładanie powłok antykorozyjnych 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe oraz renowacyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: o wykonanie wstępnego projektu organizacji placu budowy i zaplecza, o wykonanie wstępnego harmonogramu inwestycji przy założeniu zachowania bezpiecznej i ciągłej pracy ODK zgodnie z wymaganiami NFZ, o wykonanie kosztorysu ofertowego prac modernizacyjnych wg standardu programu Norma, o wykonanie prac modernizacyjnych ODK przy ul. Remiszewskiej 14, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Targówek zgodnie z załączonym Projektem Budowlanym i informacjami zawartymi w SIWZ. 2) Wymagane przez Zamawiającego terminy końcowe i pośrednie: o Termin zakończenia robót: 16 listopada 2020 roku, o I termin pośredni obejmujący okres od dnia podpisania umowy do 31 maja 2020 - rozpoczęcie robót maksymalnie w ciągu 6 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, o II, III, IV, V, VI termin pośredni - dla każdego etapu odpowiednio czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik 2020 roku, wykonanie i odbiór częściowy kolejnych etapów prac oraz rozliczenie etapów prac zgodnie z procentowym zaawansowaniem, o VII termin pośredni - 01 - 16 listopada - odbiory końcowe. 3) Poszczególne etapy modernizacji, które Wykonawca musi uwzględnić w harmonogramie obejmują: o Powiększenie holu rejestracji na parterze o Poradnia Rehabilitacyjna dla Dorosłych na parterze o Dzienny Dom Opieki Medycznej na parterze i pierwszym piętrze o Modernizacja klatki schodowej, zabudowa łącznika i budowa nowej windy na potrzeby DDOM o Remont dachu wraz z instalacją centrali wentylacyjnej nad modernizowaną częścią budynku o Wymianę elewacji budynku wraz z montażem rolet zewnętrznych w oknach o Budowę nowego ogrodzenia i furtek bram wjazdowych na potrzeby ODK o Adaptacje terenów zielonych przylegających do ODK w celu utworzenia zbiorników na deszczówkę, nowych dróg komunikacyjnych i miejsc parkingowych dla pracowników ODK o Ciągi komunikacyjne na poziomie 0 o Ciągi komunikacyjne na poziomie +1 o Sanitariaty 4) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 5) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia budowy i przedłożenia Zamawiającemu oryginału polisy ubezpieczenia budowy (Zamawiający wykona potwierdzoną kopię) od wszelkich ryzyk budowlanych na kwotę co najmniej 2.000.000 zł (dwa miliony złotych), w dniu podpisania umowy (przed wejściem na teren budowy), a następnie utrzymywania tego ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Ubezpieczenie musi zawierać odpowiedzialność cywilną oraz deliktową Wykonawcy. 6) Wykonawca musi zaoferować, co najmniej 12 - miesięczny okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne oraz urządzenia i materiały, licząc od daty odbioru końcowego całości zamówienia bez wad i usterek. 7) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców oraz ich dalszych podwykonawców do oferty muszą być załączone następujące dokumenty: o Umowy z podwykonawcami i ich dalszymi podwykonawcami. o Zakresy prac zlecone podwykonawcom oraz ich dalszym podwykonawcom. o Kwoty za wykonanie zadań powierzonych podwykonawcom oraz ich dalszym podwykonawcom. W przypadku braku wskazania podwykonawców, powierzonych im zakresów i kwot umów, Zamawiający uzna, że całość zamówienia zrealizowana zostanie przez Wykonawcę. Powyższe nie dotyczy kosztorysu ofertowego. 8) Organizacja robót musi być uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego, nie może nadmiernie utrudniać działalności Przychodni oraz ma zapewniać kontunuowanie niezmiennego zakresu świadczeń medycznych. Plan BIOZ, organizacja robót, harmonogram muszą być dołączone do oferty a następnie uzgodnione z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Zamawiający zastrzega sobie pełne prawo do zmian w organizacji i lokalizacji pracy poszczególnych poradni, a Wykonawca umożliwi we własnym zakresie i na własny koszt wprowadzenie tych zmian do realizacji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości użytkowania wind w budynkach na cele budowlane. 9) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie (potwierdzonej protokołem) wizji lokalnej dla wszystkich zainteresowanych Oferentów. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 22.04.2020 r. o godz. 12:00. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej po tym terminie jedynie na podstawie indywidualnego zgłoszenia Oferenta nie później niż na 3 dni przed terminem otwarcia ofert. Zgłoszenia indywidualne należy kierować do Pana Marcina Jakubowskiego pod nr telefonu 0048 698 066 748 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 14:00. Oferty Wykonawców nieuczestniczących w wizji lokalnej zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 10) Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dokumentacji powykonawczej tabelarycznego zestawienia uwzględniającego wszystkie zabudowane urządzenia i instalacje, okres gwarancji, terminy ich przeglądów i serwisowań. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wraz z ofertą (ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ) dokumentacji w skład, której wchodzą następujące dokumenty: o wstępny projekt organizacji placu budowy i zaplecza, oraz wstępny harmonogram inwestycji przy założeniu zachowania bezpiecznej i ciągłej pracy Przychodni zgodnie wymaganiami NFZ, o opracowanie: analiza problemów i zagrożeń związanych z realizacją inwestycji, propozycje rozwiązań problemów, o wstępny harmonogram inwestycji. Zamawiający oceni zaproponowaną przez Wykonawcę dokumentację, z uwzględnieniem następujących podkryteriów z przypisaną im wagą (w skali 0 -15 pkt.): o wstępny projekt organizacji placu budowy i zaplecza uwzględniający etapowanie prac przy zachowaniu ciągłości pracy ODK - 5 pkt., o ograniczenie utrudnień w działalności Zamawiającego - 5 pkt., o wstępny harmonogram inwestycji - 5 pkt., Wstępny projekt organizacji placu budowy i zaplecza oraz wstępny harmonogram inwestycji muszą: o obejmować wszystkie roboty i czynności związane z zadaniem inwestycyjnym, o bazować na planowanym terminie podpisania Umowy przyjętym wyłącznie dla potrzeb przygotowania Wstępnego harmonogramu inwestycji, o być sporządzone w oparciu o terminy końcowe i pośrednie realizacji inwestycji wskazane w SIWZ, o być opracowane w sposób przejrzysty, zgodnie z zasadą należytej staranności, przepisami prawa budowlanego, technologią i zasadami wiedzy technicznej, o być opracowane w oparciu o warunek zapewnienia ciągłości funkcjonowania obiektu, w tym zaopatrzenia w media, o uwzględniać specyfikę obiektu, o uwzględniać podział na etapy realizacji inwestycji, o uwzględniać wymagania postawione w Rozdziale IV SIWZ, o zawierać opracowanie 3d w pliku jpg, o uwzględniać opis każdego z pomieszczeń obecnych i docelowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3499300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MS CONSTRUCTION SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4304139.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





