To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-04
Ogłoszenie nr 510075687-N-2020 z dnia 04-05-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych i do sterylizacji dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526440-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31776000000000,
ul. ul. Mossego
17,
62-065
Grodzisk Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 4445523 w. 220, e-mail
szpital@spzoz-grodzisk.pl, faks
614 445 720.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych i do sterylizacji dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZ.KP/2300/07/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych i do sterylizacji dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim 2. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 4 niezależne zadania/części/pakiety: PAKIET NR 1 - TAŚMA DO OPERACYJNEGO LECZENIA PAKIET NR 2 - MATERIAŁY JEDNORAZOWE PAKIET NR 3 - MATERIAŁY JEDNORAZOWE 2 PAKIET NR 4 - MATERIAŁY DO STERYLIZACJI Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wymienione w załączniku nr 2 wymagania graniczne uważa się za konieczne do spełnienia. Nie spełnienie ich spowoduje odrzucenie oferty. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Wymagana jest kompletna oferta na daną część zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy. 4. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ, b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1975 t.j.), Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia w ramach części/pakietu (tzn. będzie uprawniony do zamówienia niektórych produktów w ilościach większych aniżeli będzie wynikało to z przedmiotu umowy, a niektórych produktów w ilościach mniejszych aniżeli określone w umowie) przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia (ceny) zastrzeżonej dla wykonawcy w umowie, która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. 6. Zamawiający dopuszcza inne ilości sztuk w opakowaniu, z wyłączeniem sytuacji, w której w załączniku nr 2 do SIWZ wskazano maksymalną lub minimalną ilość sztuk w opakowaniu, ale tylko w przypadku, gdy przeliczona ilość sztuk będzie liczbą całkowitą, tj. nie zaokrągloną ani w górę ani w dół oraz będzie odpowiadała wskazanej przez Zamawiającego ilości szacunkowej. Wówczas Wykonawca winien w kolumnie "szacunkowe zapotrzebowanie" podać oferowaną ilość opakowań, wraz z opisem ilości sztuk w opakowaniu. Złożenie oferty z zaokrągleniem (w górę lub w dół) będzie złożeniem oferty niezgodnie z treścią SIWZ, a oferta będzie nieporównywalna i będzie podlegała odrzuceniu w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy jako niezgodna z treścią SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - TAŚMA DO OPERACYJNEGO LECZENIA |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i do sterylizacji dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim, nr sprawy SPZOZ.KP.2300/07/20 ogłoszonego dnia 25 marca 2020 roku, w zakresie pakietu 1. W przedmiotowym postępowaniu obejmującym 4 pakiety na pakiet 1 i pakiet 4 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - MATERIAŁY DO STERYLIZACJI |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia na sukcesywną dostawę materiałów jednorazowych i do sterylizacji dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim, nr sprawy SPZOZ.KP.2300/07/20 ogłoszonego dnia 25 marca 2020 roku, w zakresie pakietu 4. W przedmiotowym postępowaniu obejmującym 4 pakiety na pakiet 1 i pakiet 4 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - MATERIAŁY JEDNORAZOWE |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bertz Medical Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48600
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - MATERIAŁY JEDNORAZOWE 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKME Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8430
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Grodziska Wielkopolskiego
- Zakup 3 agregatów prądotwórczych
- Rozbudowa systemu sygnalizacji PPOŻ w pałacu OSW Porażyn
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





