eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk"Remonty nawierzchni drogowych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-17

Ogłoszenie nr 510075629-N-2019 z dnia 17-04-2019 r.

Gmina Leżajsk: "Remonty nawierzchni drogowych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518345-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 54637700000000, ul. ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 240 62 00, e-mail ug.sekretariat@gminalezajsk.pl, faks 017 240 62 48.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.lezajsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remonty nawierzchni drogowych"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie jest podzielone na trzy oddzielne części: Część numer 1: "Wykonanie rowów przydrożnych wraz z przepustami i ścinaniem poboczy" Roboty ziemne mechaniczne - Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami na odkład, grunt kategorii III-IV - 1 600 m3 - Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1·m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na długości 1·m wykopu, kategoria gruntu I-IV - 1 600 m3 - Roboty ziemne koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 2·km, grunt kategorii III-IV - 2 000 m3 - Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5·km odległości transportu, ponad 1·km samochodami samowyładowczymi, po terenie lub drogach gruntowych, grunt kategorii III-IV. - 600 m3 - Inne prace koparką 0,15-0,25m3 nie ujęte w poz. 1.1 do 1,4 - 100 godzin - Roboty wykonywane równiarkami samojezdnymi - 100 godzin Przepusty drogowe - Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 50·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem, przy średniej głębokości rowu do 1,00m. - 18 m - Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 50·cm - 10 szt. - Darniowanie, na mur (na rąb) przy wymiarach płatów 30x30·cm/przyczółki darniowe/ - 10 m2 - Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 40·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem , przy średniej głębokości rowu do 1,00m. - 18 m - Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 40·cm - 20 szt. - Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi·0,50·m, zamulenie do wysokości 2/3 średnicy. - 40 m Ścinanie poboczy - Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10·cm, z transportem urobku na odległość do 2 km - 6 200 m2 Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Część numer 2: "Remonty nawierzchni drogowych tłuczniem i żużlem" Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych - Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm, zagęszczenie mechaniczne - 381 m3 Remont nawierzchni drogowych mieszanką kamienia łamanego 4 - 31.5mm - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie nawierzchni drogi, rozścielenie kruszywa, zagęszczenie wałem wibracyjnym. - 861 m3 Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 20 - 40mm - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie nawierzchni drogi, rozścielenie kruszywa, zagęszczenie wałem wibracyjnym. - 664m3 Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 31,5 - 63mm - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie nawierzchni drogi, rozścielenie kruszywa, zagęszczenie wałem wibracyjnym. - 341 m3 Remont nawierzchni drogowych żużlem - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie nawierzchni drogi, rozścielenie kruszywa, zagęszczenie wałem wibracyjnym. - 942 m3 Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Część numer 3: "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych" Remonty cząstkowe przy użyciu mas bitumicznych Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi, lepiszcze: asfalt, mechaniczne obcinanie krawędzi, masa grysowa - 40 m3 Remonty cząstkowe przy użyciu grysów i emulsji Remonty przy użyciu grysów i emulsji z zastosowaniem remontera - 50 m3 Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zamówienie jest podzielone na trzy oddzielne części zgodnie z pkt 19 siwz Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z trzech części. Wykonawcy zobowiązani są do sporządzenia kosztorysu ofertowego w zakresie części numer 1, 2, 3 zgodnie z dołączonymi do swiz przedmiarami robót z wyszczególnieniem cen jednostkowych. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - (wg załącznika nr 8- na część nr 1 i 2 do siwz; wg załącznika nr 9- na część nr 3 do siwz) 2) Przedmiary robót - (wg załącznika nr 5 do siwz- na część nr 1, wg załącznika nr 6 do siwz- na część nr 2, wg załącznika nr 7 do siwz- na część nr 3) Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracja zgodności, tabelę z obmiarem robót. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy uproszczony na daną część powinien w pełni odpowiadać przedmiarom robót (wg załącznika nr 5, 6, 7 do siwz). Wykonawca może zastosować dowolne podstawy wyceny, istotne jest aby wycenione pozycje w kosztorysie ofertowym uproszczonym były w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość). Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga - w zakresie części numer 1, numer 2, numer 3 - zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: operatorzy maszyn budowlanych. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy (zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii zamieszczonej na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych-www.uzp.gov.pl) . Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Wykonanie rowów przydrożnych wraz z przepustami i ścinaniem poboczy"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63996.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE S.C. T. Rutkowski i M. Trębacz
Email wykonawcy: trezib@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Paderewskiego 1
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Leżajsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67625.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67625.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146763.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Remonty nawierzchni drogowych tłuczniem i żużlem"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 282532.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE S.C. T. Rutkowski i M. Trębacz
Email wykonawcy: trezib@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Paderewskiego 1
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Leżajsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 313930.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 263133.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 575584.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99675.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPÓŁDZIELNIA USŁUG DROGOWO-ROLNICZYCH
Email wykonawcy: sudr@rz.home.pl
Adres pocztowy: Grodzisko Dolne 125c
Kod pocztowy: 37-306
Miejscowość: Grodzisko Dolne
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 106235.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 106235.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.