To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-17
Ogłoszenie nr 510075490-N-2019 z dnia 17-04-2019 r.
Burmistrz Miasta Grybów: Remont budynku Urzędu Miejskiego w Grybowie w ramach zadania pn. "Renowacja i modernizacja obiektu użyteczności publicznej - Urzędu Miejskiego w Grybowie oraz renowacja części Parku Miejskiego w Grybowie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.1 Rewitalizacja miast, poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517172-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Grybów, Krajowy numer identyfikacyjny 52779900000000,
ul. Rynek
12,
33-330
Grybów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
184 450 140, e-mail
umgrybow@pro.onet.pl, faks
184 450 202.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grybow.pl www.grybow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Miejskiego w Grybowie w ramach zadania pn. "Renowacja i modernizacja obiektu użyteczności publicznej - Urzędu Miejskiego w Grybowie oraz renowacja części Parku Miejskiego w Grybowie".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BGiOŚ.271.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Grybowie przy ul. Rynek 12 33-330 Grybów w celu dostosowania go dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 3.2. W ramach zadania należy wykonać m.in.: 3.2.1. wymiana instalacji elektrycznych (przewody, lampy, gniazdka, włączniki), 3.2.2. skucie posadzek, wylewek i miejscowo tynków, 3.2.3. uzupełnienie skutych tynków, 3.2.4. wykonanie wylewek, 3.2.5. wykonanie gładzi, 3.2.6. wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, wykładzin PCV, parkietu, 3.2.7. wykonanie sufitu podwieszanego, 3.2.8. remont łazienki(elektryka, płytki, podłączenia instalacyjne wod-kan, biały montaż) 3.2.9. malowanie, 3.2.10. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o długości 8,5 m(2 x rampa po 3,5m z pochyleniem 10% każda, przedzielone spocznikiem 1,5m na konstrukcji z profili zamkniętych ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze RAL uzgodnionym z Inwestorem z poręczą obustronną metalową ocynkowaną malowaną w kolorze RAL uzgodnionym z Inwestorem dostosowaną dla osób niepełnosprawnych. (z jednej strony barierka montowana do ściany z drugiej do konstrukcji podjazdu) podest wykonany z płyt OSB laminowanych gr. 22mm z obłożeniem wykładziną PVC. 3.2.11. UWAGA: Pracę należy prowadzić nie powodując uciążliwości dla pracy Urzędu. Wszystkie hałaśliwe i brudne roboty należy w miarę możliwości wykonywać w godzinach popołudniowych po godz. 15:00. Pomieszczenia będą udostępniane przez Zamawiającego wg. bieżących ustaleń. 3.3. Dokładny zakres rzeczowy określony został w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ. 3.4. Zaleca się wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.5. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca wykona niezbędne dojścia komunikacyjne zapewniające swobodę poruszania się i dostępu osób trzecich. 3.6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 3.6.1. 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 3.6.2. 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 3.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dotyczące: 3.7.1. prac budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 3.8. Zamawiający ustala także: gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych ("równoważne" oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach). Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
265727.13
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU Kruczek Wojciech Kruczek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215728.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grybowie - wdrożenie logowania domenowego Active Directory wraz z rozbudową systemu archiwizacji oraz backup
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- IR.ZP.271.16.2025 Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Polna, Wyskitna, Ptaszkowa
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkoła Podstawowa w Korzennej - przyjazna i dostępna dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Remont budynku położonego w m. Chojnica 6, gm. Srokowo
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie 1) Remontu wybranych klatek schodowych i korytarzy ; 2) Naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.