eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudzyńPrzebudowa dróg w Gminie Budzyń



Ogłoszenie z dnia 2020-05-04

Ogłoszenie nr 510075344-N-2020 z dnia 04-05-2020 r.

Gmina Budzyń: Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 5 19759-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540041487-N-2020, 540048741-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Budzyń, Krajowy numer identyfikacyjny 57079101700000, ul. ul. Przemysłowa 16 A, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 843 201, e-mail p.jankowski@budzyn.pl, m.grabarski@budzyn.pl, faks 672 843 313.
Adres strony internetowej (url): http://bip.budzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKM.272.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z budową i przebudową dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone według przewidzianych zadań inwestycyjnych na pięć części t.j.: Część Nr 1: Przebudowa drogi gminnej Nr 201521P w m. Sokołowo Budzyńskie; Część Nr 2: Przebudowa dróg gminnych na terenie sołectwa Prosna; Część Nr 3: a): Budowa drogi gminnej nr 201562P - ul. Dębowa w Budzyniu b) Przebudowa drogi gminnej w Budzyniu Część Nr 4: Przebudowa drogi gminnej nr 201550P w m. Ostrówki; Część Nr 5: Przebudowa drogi gminnej Nr 201510P na odcinku Bukowiec - Nowa Wieś Wyszyńska - II Etap. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia lub złożyć ofertę na wybraną dowolną część/części przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełniania warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla wybranych części. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części Nr 1. Przebudowa drogi gminnej Nr 201521P w m. Sokołowo Budzyńskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją przebudowy drogi gminnej nr 201521P - od km 0+002,00 do km 0+990,00, o długości odcinka 988,00 m z przebudową zjazdów na działki i odtworzeniem rowów przydrożnych.- roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego, na terenie działek o nr ewidencyjnych 413 i 4/2 położonych w obrębie ewidencyjnym Sokołowo Budzyńskie Stan istniejący: Obecnie jezdnie drogi gminnej ma nawierzchnię gruntową miejscami ulepszoną tłuczniem o szerokości 4,10 - 4,50 m, nawierzchnia jest zniszczona po długoletniej eksploatacji. Szerokość korony drogi 6,00 - 8,00 m a pasa drogowego 7,70 - 13,50 m. Zjazdy na przyległe działki o nawierzchni gruntowej. Odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do istniejących, zamulonych rowów i na przyległy teren. Dane wyjściowe przebudowy drogi: - klasa drogi (ulicy) - D; Vp=30 km/h; KR 1; jezdnia: - szer. pasa ruchu - 2,50 m, - dopuszcza się szerokość min. - 3,50 (5,00 mijanka) m, - pochylenie podłużne <= 10%, - pochylenie poprzeczne - 2%, - łuki kołowe R >= 150,0 m, dopuszcza się 20,0 (wyj. 12,0) m, - proste przejściowe - 15,00 m, - promień prawoskrętów r >= 6,0 m, - pobocze - min. 0,75 m, - spadek pop. pobocza - 6-8%. zjazdy: - szerokość jezdni min. 3,0 m, - przecięcie krawędzi nawierzchni drogi i zjazdu wyokrąglone promieniem min. 3,00 m, - pochylenie podłużne - max. 5% (5,0 m od krawędzi jezdni drogi), na dalszym odcinku 15%. Konstrukcje nawierzchni: Nawierzchnia jezdni- na podłożu gruntowym ulepszonym: * 15 cm - wyrównanie profilu - mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, * 5 cm - warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC 16W 50/70, * 4 cm - warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11S 50/70, Zjazdy bitumiczne: * 10 cm - warstwa odcinająca - piasek, * 20 cm - podbudowa - mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, * 5 cm - warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC 16W 50/70, * 4 cm - warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11S 50/70, Planowane ogólne zakresy prac: 1. Jezdnie - wykonanie nawierzchni o konstrukcji jak wyżej szerokości - 4,00 m z poszerzeniem na łukach poziomych. W obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1493P oraz na mijankach szerokość jezdni 5,00 m. 2. Pobocza - wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 1,00 m o nawierzchni gruntowej ulepszonej. 3. Zjazdy - wykonanie umocnień istniejących zjazdów na działki przyległe do pasa drogowego. W celu przeprowadzenia wody w ciągu rowów przydrożnych planuje się wykonanie rowów krytych, których zakończenia należy wybrukować (skarpy i dno wlotu i wylotu) kostką lub kamieniem. 4. Roboty ziemne - z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym terenie z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w większości na niewielkich korektach profilu podłużnego celem uzyskania spadków do rowów przydrożnych, oraz na wykonaniu koryta pod projektowane zjazdy. Uzyskane masy z wykopów należy przeznaczyć na uzupełnienie w najbliższym sąsiedztwie projektowanych zieleńców. Ewentualny nadmiar ziemi wywieźć na odkład. 5. Odwodnienie jezdni i przyległego terenu - nawierzchnia zostanie odwodniona powierzchniowo poprzez takie wyprofilowanie jej przekroju poprzecznego i podłużnego, który spowoduje ich odprowadzenie do oczyszczonych lub odtworzonych rowów przydrożnych lub na przyległy teren. 6. Zieleń - planowane jest wykonanie zieleńców, które będą wykonane na poboczach gruntowych i skarpach rowów. Do zabudowania górnych warstw zieleńców należy przeznaczyć humus w wyniku jego usunięcia z miejsc zjazdów i wykonanych rowów. Po rozplantowaniu humusu należy te tereny obsiać dodatkowo trawą. 7. Oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome. -planuje się oznakować znakiem A-7 powstałe, w wyniku utwardzenia jezdni, skrzyżowanie oraz odpowiednio na drodze powiatowej znaki D-1. 8. Zabezpieczenie ruchu. - na istniejących przepustach planuje się ustawienie stalowych barier ochronnych U-14a (N1W4A). Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części Nr 2. Przebudowa dróg gminnych na terenie sołectwa Prosna Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją przebudowy trzech dróg gminnych na terenie sołectwa Prosna w następującym zakresie: a) Przebudowa drogi gminnej na terenie części działki nr 312 : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej w miejscowości Prosna na części działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 312 i odcinku od km 0+000,00 do km 0+767,19 o łącznej długości 767,19 m . Stan istniejący: Istniejący pas drogowy posiada nawierzchnię z tłucznia kamiennego. Dane wyjściowe przebudowy drogi: ? klasa drogi "D" droga dojazdowa , ? prędkość projektowa Vp = 30 km/h ? dostępność - nieograniczona ? kategoria ruchu KR1 ? szerokość pasa ruchu - 2,00 m ? przekrój jezdni 2 x 2,00 m = 4,00 m ? przekrój jezdni daszkowy ? spadek poprzeczny jezdni 2 % Konstrukcje nawierzchni: Konstrukcja na istniejącej drodze: ? w-wa ścieralna z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm ? w-wa wiążąca z ba AC16W 50/70 KR1-2 ? podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C 90/3 gr. 10 cm ? istniejąca jezdnia Konstrukcja na poszerzeniu istniejącej drogi ? w-wa ścieralna z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm ? w-wa wiążąca z ba AC16W 50/70 KR1-2 gr. 4 cm ? podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej betonu C90/3 gr. 10 cm ? podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C 90/3 gr. 20 cm ? w-wa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15 cm Konstrukcja zjazdów : ? w-wa ścieralna z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm ? podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C 90/3 gr . 20 cm ? w-wa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15 cm Przebieg drogi w planie. Początek odcinka przyjęto w km 0+000,00 na skrzyżowaniu dróg gminnych , koniec w km 0+ 767,19. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. Długość projektowanego odcinka wynosi 767,19 m. Szerokość jezdni wynosi 4,00 m, szerokość poboczy gruntowych 0,75 m. Zaprojektowano zjazdy do posesji z betonu asfaltowego Droga w przekroju poprzecznym. Przekrój poprzeczny drogi zawiera jezdnię oraz pobocze gruntowe. ? jezdnia o szerokości 4,00 m, ? przekrój jezdni daszkowy ? pochylenie poprzeczne jezdni 2 % ? pobocze gruntowe szerokości 0,75 m ? pochylenie poprzeczne poboczy 8% Odwodnienie. Odprowadzenie wody opadowej z powierzchni drogi częściowo w przyległy teren, częściowo do istniejącego rowu. b) Przebudowa drogi gminnej na terenie części działki nr 213 i 242 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej w miejscowości Prosna na części działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 211, 213, 240/4, 241, 242 i 249 i odcinku od km 0+006,5 do km. 0+131,7 o łącznej długości 125,2 m. Stan techniczny nawierzchni jezdni: ? teren zabudowany - ograniczenie prędkości do 50 km/godz. ? przekrój poprzeczny jezdni - drogowy, ? nawierzchnia jezdni - umocniona tłuczniem kamiennym, ? szerokość istniejącej jezdni - 4,0 m, ? po lewej i prawej stronie drogi umieszczone są pobocza gruntowe. Jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym z domieszką gruzu betonowego. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują ubytki wraz z luźnymi kruszywem. Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: ? wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku o grub. warstwy 15 cm, ? wykonanie podbudowy na jezdni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o grub. warstwy od 10 do 20 cm, ? ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 16W-50/70 (dla KR 1), o grub. 5 cm, ? ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 11S-50/70 (dla KR 1), o grub. 4 cm, ? wykonanie konserwacji istniejących rowów przydrożnych oraz poboczy gruntem ulepszonym. Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych. Przekroje poprzeczne na jezdni - dane projektowe: ? klasa drogi - D, ? kategoria ruchu - KR-1, ? prędkość projektowa - Vp=40 km/h, ? droga jedno jezdniowe z dwoma pasami ruchu, ? przebieg trasy - bez wykopów i nasypów, ? promień łuku poziomego >= 150 m (wyj. 20 m), ? max pochylenie podłużne 10 %. ? promień łuków wklęsłych i wypukłych 600 m, ? głębokość przemarzania gruntu - 0,8 m, ? grupa nośności podłoża gruntowego - G2. Parametry techniczne: ? długość drogi - 125,2 m ? szerokość jezdni - 4,0 m, ? spadek poprzeczny jezdni, jednostronny - 2,0 %, ? spadek podłużny jezdni - bez zmian. Przebieg drogi w planie - nie planuje się zmian w przebiegu drogi. Przebieg drogi w przekroju podłużnym - droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym. Przekroje konstrukcyjne na zjazdach- planuje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na wszystkich zjazdach. Odwodnienie jezdni i zjazdów- Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 %, jednostronnego spadku poprzecznego jezdni i zjazdów w kierunku do przyległych poboczy i dalej do istniejących rowów przydrożnych. c) Przebudowa drogi gminnej na terenie części działki nr 280 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej w miejscowości Prosna na części działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 280 i 249 i od km. 0+001,7 do km. 0+179,0 w m o łącznej długości 177,3 m. Stan techniczny nawierzchni jezdni: ? teren zabudowany - ograniczenie prędkości do 50 km/godz. ? przekrój poprzeczny jezdni - drogowy, ? nawierzchnia jezdni - umocniona tłuczniem kamiennym, ? szerokość istniejącej jezdni - 4,0 m, Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: ? wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku o grub. warstwy 15 cm, ? wykonanie podbudowy na jezdni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o grub. warstwy od 10 do 20 cm, ? ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 16W-50/70 (dla KR 1), o grub. 5 cm, ? ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 11S-50/70 (dla KR 1), o grub. 4 cm, ? wykonanie konserwacji istniejących rowów przydrożnych oraz poboczy gruntem ulepszonym. Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych. Przekroje poprzeczne na jezdni - dane projektowe: ? klasa drogi - D, ? kategoria ruchu - KR-1, ? prędkość projektowa - Vp=40 km/h, ? droga jedno jezdniowe z dwoma pasami ruchu, ? przebieg trasy - bez wykopów i nasypów, ? promień łuku poziomego >= 150 m (wyj. 20 m), ? max pochylenie podłużne 10 %. ? promień łuków wklęsłych i wypukłych 600 m, ? głębokość przemarzania gruntu - 0,8 m, ? grupa nośności podłoża gruntowego - G2. Parametry techniczne: ? długość drogi - 125,2 m ? szerokość jezdni - 4,0 m, ? spadek poprzeczny jezdni, jednostronny - 2,0 %, ? spadek podłużny jezdni - bez zmian. Przebieg drogi w planie - nie planuje się zmian w przebiegu drogi. Przebieg drogi w przekroju podłużnym - droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym. Przekroje konstrukcyjne na zjazdach- planuje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na wszystkich zjazdach. Odwodnienie jezdni i zjazdów- Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 %, jednostronnego spadku poprzecznego jezdni i zjazdów w kierunku do przyległych poboczy i dalej do istniejących rowów przydrożnych. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części Nr 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją budowy i przebudowy dróg gminnych w miejscowości Budzyń dla dwóch zadań: a) Budowa drogi gminnej nr 201562P - ul. Dębowa w Budzyniu: Zadanie obejmuje budowę drogi gminnej nr 201562P - ul. Dębowa - od km 0+325,00 do km 0+741,00 o długości 416,00 m wraz z oświetleniem ulicznym. Ogólny zakres prac branży drogowej: Dane wyjściowe: ? klasa drogi (ulicy) - D; Vp=30 km/h; KR 1; jezdnia: ? pas ruchu 2,50 m, ? imax. = 12%; imin. = 0,3%, ? na skrzyżowaniu imax. = 5% na dł. 7,0 m, ? Rmin. = 20,0 m (wyj. przy kącie ~90o - 12,00 m), ? Rpion. = 300 m, ? r = 6,0 m, ? spadek poprzeczny - 2%, chodnik: ? szerokość - 1,50 m (wyj. 1,00 m), ? pochylenie podłużne - <= 6%, ? pochylenie poprzeczne - 1% do 3%, zjazdy: ? szerokość jezdni min. 3,0 m, ? skosy 1:1, ? pochylenie podłużne - max. 5% (5,0 m od krawędzi), na dalszym odcinku 15%. Dla powyższych parametrów zaprojektowano następujące elementy drogi warstwy jezdne ulicy: ? 20 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszyw związanych cementem C3/4 <=6MPa, ? 3 cm - podsypka - cementowo-piaskowa 1:4, ? 8 cm - warstwa ścieralna - betonowa kostka brukowa typu "behaton", wibroprasowana I gat., kl., chodnik: ? 10 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszyw związanych cementem C3/4 <=6MPa, ? 3 cm - podsypka - cementowo-piaskowa 1:4, ? cm - warstwa ścieralna - betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl. I, zjazdy na posesje: ? 20 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszyw związanych cementem C3/4 <=6MPa, ? 3 cm - podsypka - cementowo-piaskowa 1:4, ? 8 cm - warstwa ścieralna - betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl. I, Jezdnie - planuje się wykonanie nawierzchni o konstrukcji jak wyżej i szerokości 5,00 m z poszerzeniami na łukach poziomych w przebiegu i ilościach zgodnie z dokumentacją Pobocza - planuje się wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 1,00 - 3,00 m o nawierzchni gruntowej z humusowaniem i obsianiem trawą Chodniki - planuje się wykonanie chodników: po lewej stronie w ciągu ul. Dębowej o szerokości 1,50 m (lokalnie zwężony do 1,25 m) w przebiegu i ilościach zgodnie z dokumentacją Zjazdy - planuje się umocnienie istniejących zjazdów na działki przyległe do pasa drogowego w lokalizacjach i ilościach zgodnie z dokumentacją. Odwodnienie jezdni i przyległego terenu- odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni, powierzchniowo, przy odpowiednim ukształtowaniu spadku poprzecznego i podłużnego poza jezdnię Zieleń - w celu uzyskania natychmiastowej poprawy walorów estetycznych projektowanych elementów, planowane jest wykonanie zieleńców, które będą wykonane na poboczach gruntowych w lokalizacjach i ilościach zgodnie z dokumentacją. Oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome. - planuje się następującą organizację ruchu: dojazd od ul. Leśnej będzie podporządkowany do ciągu głównego ul. Dębowej. W obrębie powstałego skrzyżowania zostanie wyznaczone przejście dla pieszych (w ciągu planowanego chodnika).Przejście oznakowane stosownym oznakowaniem tj. znaki D-6 z lampami ostrzegawczymi i oznakowaniem poziomym Ogólny zakres prac branży elektrycznej: Pr zyłącze - zasilanie projektowanego oświetlenia drogowego z sieci ENEA - złącze ZK1x-1P ustawione przy istniejącym złączu kablowym ZKP-32/1 na działce o nr 2264/10 Szaf ka ośw ietlenia ulicznego - SO - aparaturę do zabezpieczenia i sterowania oświetleniem należy zamontować w szafce SO ustawionej bezpośrednio przy w/w złączu kablowo-pomiarowym ZK1x-1P. Obudowa szafki wolnostojąca typu OP-58DF. Połączenie szafki SO z złączem ZKP wykonać kablem YAKY 4x25mm2, zgodnie z załączoną dokumentacją. Oświetlenie ulic - zaplanowano wykonanie oświetlenia ulicznego w technologii LED oprawami typu BGS213 ECO59/740 PSU II 48/60, lub innymi równorzędnymi pod względem parametrów konstrukcyjnych i oświetleniowych. Oprawy należy montować na słupach stalowych ocynkowanych, stożkowych CN 7/3/60 o wys. 7m. Słupy należy ustawić na dedykowanych fundamentach betonowych typu B-120, wnękami w kierunku przeciwnym do ruchu pojazdów.We wnękach słupów zamontować tabliczki bezpiecznikowe TB-1 lub złącza oświetleniowe IZO. Połączenie opraw od tabliczek słupowych umieszczonych w wnękach słupów wykonać przewodem YDY 3x2,5/750V. Zasilanie oświetlenia ulicyzaprojektowano linią kablową wykonaną kablem YAKY 4x25mm2 ułożonym w ziemi na głębokości 70 cm. W celu uziemienia słupów na dnie rowu kablowego (pod podsypką), na całej długości linii kablowych ułożyć bednarkę FeZn 25x4. Skrzyżowanie kabli energetycznych z kablami telekomunikacyjnymi, nN-0,4kV, rurociągami, drogami oraz podjazdami wykonać w rurach osłonowych DVK 75 oraz SRS 75 lub równorzędnych. Kable ułożone w ziemi zaopatrzyć w trwałe oznaczniki umieszczone w odstępach max. co 10m Słupy oświetleniowe latarni ustawiać w pasie zieleni w odl. min. 0,5m od krawężnika drogi, wnękami w kierunku przeciwnym do ruchu pojazdów. Szczegóły przedstawiono w dokumentacji branży elektrycznej. Zasilanie znaków aktywnych - do zasilania planowanych znaków aktywnych ustawionych przy przejściu dla pieszych przewidziano wykonanie linii zasilających wykonanych kablami YKY 3x4 ułożonymi w ziemi. Kable podłączyć do dedykowanego wyłącznika nadprądowego zamontowanego w projektowanej szafce oświetleniowej SO - zgodnie z dokumentacją. Uwaga: Dla powyższego zadania, Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje wszelkie niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę. b) Przebudowa drogi gminnej w Budzyniu Przedmiotowe zadnie dotyczy przebudowy drogi gminnej, wewnętrznej od km 0+003,00 do km 0+177,80 o długości 174,80 m z wykonaniem prawostronnego chodnika i zjazdów na działki - roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego oraz budowy zatok parkingowych. Całośc prac przewidzianych do wykonania zloklaizowana jest na terenie części działek o nr ewidencyjnych : 2248/2, 745, 741/1 i 741/2 położonych w Budzyniu. Stan istniejący - obecnie przebudowywana droga ma jezdnię o nawierzchni: gruntowej Ulepszonej tłuczniem na całej długości. Szerokości jezdni 5,00 - 5,50 m. Szerokość korony 5,50 - 7,00 m a szerokość pasa drogowego 7,50 - 9,00 m. Niweleta jezdni na poziomie przyległego terenu. Teren objęty budową zatok parkingowych obejmuje pas drogowy oraz częściowo niezabudowany teren przyległy do pasa drogowego. Dane wyjściowe przebudowy drogi: ? klasa drogi -D; Vp=40 km/h; KR 1; ? przekrój podstawowy jezdni 5,00 (2*2,50) m, ? spadek poprzeczny nawierzchni 2%, ? max pochylenie podłużne 10%, ? pobocze min. 0,75 m, ? spadek poprzeczny poboczy 8%, ? promienie łuków wklęsłych i wypukłych 600 m. chodnik: ? szerokość - 1,50 m (przy krawężniku 2,00 m), ? pochylenie podłużne - <=5% (wyj. do 15%), ? pochylenie poprzeczne - 1% do 3%, zjazdy: ? szerokość jezdni min. 3,0 m, ? skosy 1:1 lub wyokrąglenia łukiem r=3,00 m, ? pochylenie podłużne - max. 5% (5,0 m od krawędzi), na dalszym odcinku 15%. Przebieg drogi w planie- nie projektuje się zmian w przebiegu drogi w planie. Przebieg drogi w przekroju podłużnym -w przekroju podłużnym planuje się tak ukształtować profil podłużny jezdni, żeby woda wpływała do wyremontowanych studni ściekowych. Szczegóły w załączonej dokumentacji Konstrukcja nawierzchni jezdnia: ? 22 cm - warstwa mrozoochronna - piasek, ? 20 cm - podbudowa - dwuwarstwowa mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, ze skropieniem asfaltem, ? 5 cm - warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC 16W 50/70, ? 4 cm - warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11S 50/70, chodnik: ? 10 cm - warstwa odcinająca - piasek, ? 10 cm - podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszyw niezwiązanych CNR, ? 3 cm - podsypka piaskowa, ? 6 cm - warstwa ścieralna - betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl. I, zjazdy i zatoki parkingowe: ? 22 cm - warstwa mrozoochronna - piasek, ? 20 cm - podbudowa - dwuwarstwowa mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, ze skropieniem asfaltem, ? 3 cm - podsypka - cementowo-piaskowa 1:4, ? 8 cm - warstwa ścieralna - betonowa kostka brukowa typu "behaton", wibroprasowana I gat., kl. I,. Planowane ogólne zakresy prac do wykonania: Jezdnia - Przyjęto szerokość jezdni 5,00 m z poszerzeniem do 5,50 m przy dojeździe do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1488P. Spadek nawierzchni jednostronny 2% na prawą stronę drogi. Przy prawej krawędzi jezdni zostanie: ułożony ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej oraz ustawiony betonowy krawężnik uliczny 15*30*100 cm, wystający 12 cm (w ciągu zatok parkingowych i zjazdów obniżony do 4 cm). Ściek i krawężnik będą posadowione na ławie z betonu C16/20: ? zwykłej - dla krawężników obniżonych na zjazdach i w ciągu chodnika przy drodze powiatowej w ilości od 0,03 do 0,04 m3/mb, ? z oporem - dla krawężników wystających w ilości od 0,06 do 0,08 m3/mb. Chodnik - wykonanie chodnik z po prawej stronie jezdni lub zatok parkingowych bezpośrednio przy krawężniku o szerokości 2,00 m ze spadkiem poprzecznym 1,5 % do jezdni.Spoiny między kostkami uzupełnić odsianym piaskiem poprzez jego wmulenie wodą. Chodnik obramowany jest betonowym obrzeżem niskim 6*20*100cm na ławie żwirowej, całkowicie wtopionym w sąsiedztwie projektowanych zieleńców. Zjazdy - umocnienie istniejących zjazdów na działki przyległe do pasa drogowego. Nawierzchnia obramowana jest betonowym obrzeżem wysokim 8*30*100 cm na ławie betonowej całkowicie wtopionym w sąsiedztwie projektowanych zieleńców Zatoki parkingowe - parkowanie prostopadłe do jezdni drogi, wymiary pojedynczego stanowiska 2,50 x 5,00 m, dla pojazdu osób niepełnosprawnych wymiary 3,60 x 5,00 m Spadek nawierzchni jednostronny 2% w kierunku jezdni drogi. Obramowanie zatok postojowych betonowym krawężnikiem ulicznym 15*30*100 cm na ławie betonowej z oporem, wystający 10 cm powyżej nawierzchni zatoki. Odwodnienie- za pomocą spadów poprzecznych i podłużnych do wyremontowanej kanalizacji deszczowej. Na istniejącym przepuście w km 0+173,60 należy wykonać umocnienie wlotu i wylotu oraz ściek skarpowy przez brukowanie. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części Nr 4. Przebudowa drogi gminnej nr 201550P w m. Ostrówki Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego wyodrębnionego etapu przebudowy gminnej w miejscowości Ostrówki na części działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 45/6, 45/7, 51, 56, Stan istniejący- istniejący pas drogowy na przedmiotowym odcinku posiada nawierzchnię z tłucznia kamiennego. Przebieg drogi w planie Początek odcinka dla pierwszego wyodrębnionego etapu przyjęto od skrzyżowania z działką o nr ewidencyjnym 7 , w km 0+294,00 koniec w km 0+ 906,27.Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. Długość odcinka wynosi 612,27 m. Szerokość jezdni wynosi 4,00 m, szerokość poboczy gruntowych 0,75 m. Zjazdy do posesji z betonu asfaltowego. Droga w przekroju poprzecznym Przekrój poprzeczny drogi zawiera jezdnię oraz pobocze gruntowe. ? jezdnia o szerokości 4,00 m, ? przekrój jezdni daszkowy ? pochylenie poprzeczne jezdni 2 % ? pobocze gruntowe szerokości 0,75 m ? pochylenie poprzeczne poboczy 8% Odwodnienie- odprowadzenie wody opadowej z powierzchni drogi częściowo w przyległy teren, częściowo do istniejącego rowu Technologia robót nawierzchniowych. Konstrukcja na istniejącej drodze ? w-wa ścieralna z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm ? w-wa wiążąca z ba AC16W 50/70 KR1-2 gr. 4 cm ? podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 10 cm ? istniejąca jezdnia Konstrukcja dla budowy od podstaw i na poszerzeniu istniejącej drogi ? w-wa ścieralna z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm ? w-wa wiążąca z ba AC16W 50/70 KR1-2 gr. 4 cm ? podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej betonu C90/3 gr. 10 cm ? podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 20 cm ? w-wa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15 cm Konstrukcja zjazdów : ? w-wa ścieralna z ba AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm ? podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr . 20 cm ? w-wa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15 cm UWAGA: Zakres prac dla powyższego zadania zawiera rysunek o nazwie "Z1_Zakres prac w ramach postępowania" stanowiący dodatkowy załącznik do dokumentacji projektowej oraz przedmiar robót. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części Nr 5 Przebudowa drogi gminnej Nr 201510P na odcinku Bukowiec - Nowa Wieś Wyszyńska - II Etap. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie drugiego etapu przebudowy drogi gminnej nr 201510P, na odc. Nowa Wieś Wyszyńska - Bukowiec, od km. 2+856,0 do km. 3+488,0 na części działek o nr 13, 155 i 198 zlokalizowanych w obrębie Nowa Wieś Wyszyńska. Planuje się ułożenie nowych warstw bitumicznych na całej szerokości jezdni, na długości. 632,0 mb. Na w/w drodze gminnej nr 201510P występuje lokalny ruch samochodów z m. Nowa Wieś Wyszyńska, do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1487P w m. - Bukowiec. Opis stanu technicznego nawierzchni jezdni: ? teren nie zabudowany - ograniczenie prędkości do 90 km/godz. ? przekrój poprzeczny jezdni - drogowy, ? nawierzchnia jezdni - mieszanka mineralno - asfaltowa, ? szerokość istniejącej jezdni - 4,1 m, ? po lewej i prawej stronie drogi umieszczone są pobocza gruntowe. Opis stanu istniejącego - jezdnia umocniona jest nawierzchnią z mieszanki mineralno - bitumicznej, która ułożona jest na podbudowie tłuczniowej. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują osłabienia w warstwie bitumicznej w postaci pęknięć siatkowych. Pęknięcia te mają wykruszenia na krawędziach wraz z luźnymi kawałkami nawierzchni. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w zakresu robót: ? ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 11W-50/70, o śred. grub. 4 cm (wraz z wyrównaniem profilu poprzecznego i podłużnego), ? ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowa SMA 11-50/70 (dla KR 3), o grub. 3 cm, ? uzupełnienie poboczy klińcem 0/31,5 mm o szer. 1,0 m, ? wykonanie konserwacji istniejących rowów przydrożnych wraz z remontem przepustów pod zjazdami. Odwodnienie pasa drogowego odbywa się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych. Przekroje poprzeczne na jezdni. Dane projektowe: ? klasa drogi - D, ? kategoria ruchu - KR-1, ? prędkość projektowa - Vp=40 km/h, ? droga jedno jezdniowe z dwoma pasami ruchu, ? przebieg trasy - bez wykopów i nasypów, ? głębokość przemarzania gruntu - 0,8 m, ? grupa nośności podłoża gruntowego - G2. Parametry techniczne: ? długość drogi - 632,0 m, ? szerokość jezdni - 4,0 m, ? spadek poprzeczny jezdni, dwustronny - 2,0 %, ? spadek podłużny jezdni - bez zmian. Przebieg drogi w planie - nie projektuje się zmian w przebiegu drogi. Przebieg drogi w przekroju podłużnym - droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym. Ze względu na nieznaczne grubości istniejących warstw bitumicznych nie planuje się wykonanie frezowania profilującego. Głębokość poprzecznych kolein wynosi od 0,5 do 3 cm. Nawierzchnię jezdni planuje się wykonać wg. poniższej technologii; ? naprawa cząstkowa nawierzchni masą mineralno-asfaltową AC 11W-50/70, o śred. grub. 4 cm, ? warstwa wiążąca oraz miejscowe wyrównania profilu podłużnego w nawierzchni jezdni o łącznej śred. grub. 4 cm, mieszanką mineralno-asfaltową AC-11W 50/70, na szer. 4,1 m. ? warstwa ścieralna - mieszanka mineralno-asfaltowa SMA 11 50/70 (dla KR 3), o grub. 3 cm, na szer. 4,0 m. Przekroje konstrukcyjne na zjazdach. Parametry techniczne ? szerokość - od 4,0 do 5,0 m, ? długość po osi - od 3,0 do 4,5 m, ? spadek poprzeczny - 2,0 % w kierunku do jezdni, ? spadek podłużny - dostosowany do przyległej jezdni. Konstrukcja zjazdów: ? podbudowa zasadnicza o grub. warstwy 15 cm - mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 (tłuczeń o uziarnieniu 31,5/63 mm), ? warstwa wiążąca o grub. 4 cm - mieszanka mineralno - asfaltowa AC 11W-50/70, ? warstwa ścieralna o grub. 4 cm - mieszanka mineralno - asfaltowa AC 11S-50/70. Podbudowy mające bezpośredni styk z warstwami bitumicznymi oraz każdą z warstw bitumicznych, przed ułożeniem na nich kolejnych warstw, należy skropić emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45100000-8, 45200000-9, 45110000-1, 45111000-8, 45111100-9, 45111200-0, 45233000-9, 45233320-8, 45233340-4, 45233220-7, 45233253-7, 45233252-0, 45112730-1, 71322500-6, 77340000-5, 45232451-8, 45316110-9, 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Nr 201521P w m. Sokołowo Budzyńskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7080053.65
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rafał Szymczak P.H.U.
Email wykonawcy: rszymczak@phuszymczak.pl
Adres pocztowy: ul. Jackowskiego 2
Kod pocztowy: 89-100
Miejscowość: Nakło nad Notecią
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 471194.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 471194.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 753624.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa dróg gminnych na terenie sołectwa Prosna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 714008.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: KOWALSKI BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@kowalskibudownictwo.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 12
Kod pocztowy: 88-400
Miejscowość: Żnin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 530618.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 530618.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2212330.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: a) Budowa drogi gminnej nr 201562P - ul. Dębowa w Budzyniu b) Przebudowa drogi gminnej w Budzyniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 914813.52
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rafał Szymczak P.H.U.
Email wykonawcy: rszymczak@phuszymczak.pl
Adres pocztowy: ul. Jackowskiego 2
Kod pocztowy: 89-100
Miejscowość: Nakło nad Notecią
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 843605.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 843605.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1196637.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 201550P w m. Ostrówki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 389545.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOWALSKI BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@kowalskibudownictwo.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 12
Kod pocztowy: 88-400
Miejscowość: Żnin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 294462.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 294462.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1056422.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Nr 201510P na odcinku Bukowiec - Nowa Wieś Wyszyńska - II Etap

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 406499.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOWALSKI BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@kowalskibudownictwo.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 12
Kod pocztowy: 88-400
Miejscowość: Żnin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233515.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233515.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492809.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.