eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SitkówkaTermomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Bolechowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510075177-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Gmina Sitkówka - Nowiny: Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Bolechowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków oświatowych w Bolechowicach i Kowali na terenie gminy Sitkówka-Nowiny- Priorytet inwestycyjny 4.c wspieranie efektywności energetycznej inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznej, w tym w budynkach publicznych i sektorze mieszkaniowym -Oś Priorytetowa 3 Efektywna i zielona energia - Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519697-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540046053-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sitkówka - Nowiny, Krajowy numer identyfikacyjny 29101066500000, ul. ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 475 000, e-mail d.pyk@nowiny.com.pl, faks 413 475 011.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowiny.com.pl (zakładka przetargi)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Bolechowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INO.272.5.P.19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania: p.n. "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Bolechowicach", obejmującym wykonanie m.in.: 2.1. Prac projektowych o następującym zakresie: a) opracowanie projektów budowlano - wykonawczych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1935) oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 poz. 1129), w tym informacja BIOZ, wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót w pięciu egzemplarzach, b) opracowanie przedmiaru robót w dwóch egzemplarzach, c) opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004r Nr 130 poz. 1389) w dwóch egzemplarzach, d) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów w dwóch egzemplarzach, e) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, 2.2.Robót budowlanych w zakresie obejmującym m.in.: a) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm., wraz z wykonaniem wyprawy z tynku cienkowarstwowego na części głównej budynku - 642 m2. b) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 10 cm., wraz z wykonaniem wyprawy z tynku cienkowarstwowego na łączniku i sali gimnastycznej - 555 m2, c) ocieplenie dachu sali sportowej styropianem grubości 15 cm wraz z wykonaniem izolacji wodnej dachu sali gimnastycznej - 375 m2, d) ocieplenie sufitu w piwnicach styropianem grubości 15 cm z wykonaniem wyprawy - 53 m2, e) wymianę parapetów zewnętrznych, f) wymianę rur spustowych, g) wymianę rynien na dachu sali gimnastycznej, h) montaż ogniw fotowoltaicznych o mocy min. 3,3 kW, i) wymianę drzwi zewnętrznych i przegród wejściowych. W/w zakres robót budowlanych uściślony został w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.3. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, po udzieleniu stosownych pełnomocnictw, wszelkich zgód, zezwoleń i decyzji niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia a wynikających z przepisów. 2.4. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.: b) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, c) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ i w opisie prac projektowych i realizacyjnych, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i wymogi obowiązującego prawa. d) koszty energii i wody, e) koszty uzyskania stosownych zezwoleń, decyzji itp. 3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. b) Audycie energetycznym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ c) Programie funkcjonalno - użytkowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ 3.1. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana zostanie nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2) Wykonawca zobowiązany jest: a) W terminie do 40 dni od dnia zawarcia umowy wykonać i przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową. W/w dokumentacja musi zostać wykonana w oparciu o opis prac projektowych i realizacyjnych i przedstawiona do akceptacji Zamawiającemu. b) Roboty budowlano - montażowe należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami BHP. c) Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. d) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłych robót budowlanych, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. e) wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.2. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca i podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 25 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osoby, które wykonywać będą m.in. zakres zamówienia określony w § 1 ust 2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania zmówienia oraz złożoność dokumentacji projektowej. 3.2.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo na każdym etapie realizacji zamówienia do żądania złożenia przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego oświadczenia iż osoby wykonujące przedmiot zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.2.2. Zmiana pracowników wykonujących czynności przy realizacji zamówienia skutkuje obowiązkiem dostarczenia przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany zaktualizowanego wykazu i dowodów, o których mowa w pkt 3.2.1. 3.2.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji w/w dowodów poprzez nałożenie na Wykonawcę obowiązku dostarczenia umów o pracę (do wglądu, oznacza to że Zamawiający nie będzie kopiował, gromadził ani przetwarzał danych osobowych zawartych w przedłożonych umowach o pracę), osób mających wykonywać te czynności, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3


Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45420000-7, 09331200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 439664.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: - Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "IKAR" Zbigniew Gregulski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Widełki 38A
Kod pocztowy: 26-021
Miejscowość: Daleszyce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 524774.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 524774.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 934800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.