eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemonty nawierzchni dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2020-04-30

Ogłoszenie nr 510074897-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Remonty nawierzchni dróg powiatowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 27628965300000, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 340 696, e-mail awielgosz@zdpgliwice.pl, faks 322 340 696.
Adres strony internetowej (url): www.zdpgliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty nawierzchni dróg powiatowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP/DI/3421/2/2020U

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi (SST załącznik nr 3 do umowy) oraz opisem technologii wykonania remontów (załącznik nr 2 do umowy). 2. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania Umowy, podczas którego Zamawiający wskaże Wykonawcy konkretne miejsca na których będzie realizowane zamówienie wraz z zakresem. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy, pod warunkiem istnienia odpowiednich warunków atmosferycznych (realizacja robót jest zgodna ze sztuką budowlaną w świetle istniejących warunków atmosferycznych). Jeżeli rozpoczęcie prac nie będzie możliwe w powyższym przypadku, termin ten przesuwa się na najbliższy dzień roboczy, w którym realizacja prac będzie możliwa. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące drogi powiatowe: Gierałtowice : 2911 S, 2909 S, 2910 S, 2908 S. Knurów: 2981 S, 2982 S, 2980 S. Pilchowice: 2924S, 2975 S, 2925 S, 2928 S, 2927 S Sośnicowice : 2991 S, 2935 S, 2932 S, 2933S, 2916 S, 2918S Rudziniec : 2940S, 2918 S, 2938 S, 2969S, 2939 S, 2949 S, 2943S, 2945S Wielowieś : 2955 S, 2904S, 2903S, 2902 S, 2958 S, 2957S, 2901 S, 2953 S, 2954 S, 2959 S, 2950S, 2960 S Toszek : 2970 S, 2971S, 2989 S, 2948 S, 2949S, 2947 S, 2912 S, 2946 S, 2950S, 2973S, 2918S Pyskowice : 2905 S, Szacunkowa wartość powierzchni do remontu do wykonania łącznie na powyższych drogach wynosi: 1) w zakresie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm przy powierzchni łat do 1 m2 - 50 t 2) w zakresie remontu nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm przy powierzchni łat od 1 do 5 m2 - 1100 m2 3) w zakresie remontu nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm przy powierzchni łat od 5 do 20 m2 - 2500 m2 4) w zakresie remontu nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm przy powierzchni łat powyżej 20 m2 - 2000 m2 W trakcie realizacji robót nie dopuszcza się pozostawiania w nawierzchni odkrytych miejsc na okres nocny. Nawierzchnia, która zostanie sfrezowana bądź wykuta w miejscach zaznaczonych uszkodzeń, winna być wypełniona masą w tym samym dniu. 4. Do wykonania robót Wykonawca użyje materiałów odpowiadających warunkom technicznym określonym w specyfikacjach technicznych. 5. Wykonawca zapewnia kompetentne kierownictwo robót, siłę roboczą, materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 6. Wykonawca musi posiadać min. 2 zespoły robocze, które pracować będą równolegle na dwóch niezależnych drogach powiatowych , przy czym każdy zespół musi składać się z min. 3 osób i być wyposażony w należny sprzęt i transport tj. - przecinarkę z diamentową tarczą tnącą - zagęszczarkę płytowa - walec statyczny samojezdny ( masa walca wg potrzeb) - samochód ciężarowy z przykryciem 7. Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót dla całego zadania. 9. Przedmiot zamówienia został dostosowany do wymogów osób niepełnosprawnych w zakresie wynikającym z przedmiaru robót i STWiORB.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162655.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HUCZ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 14
Kod pocztowy: 42-283
Miejscowość: Boronów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 204549.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204549.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 204549.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przewidział w SIWZ oraz w ogłoszeniu zwiększenie zamówienia podstawowego. W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, określając ich przedmiot, zakres oraz warunki na jakich zostaną one udzielone, uwzględnił ich wartość przy obliczaniu wartości całkowitej i udzielił ich dotychczasowemu wykonawcy. Zamawiający skorzystał z zapisów art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, który mówi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający zaplanował zakres prac do wykonania na warunkach analogicznych jakie wynikają z umowy tj.: 1. Remont cząstkowy nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm przy pow. łat do 1 m2 - 13 t 2. Remont nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm przy powierzchni łat od 1 m2 do 5 m2 - 500 m2 3. Remont nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm przy powierzchni łat od 5 m2 do 20 m2 , rozebranie starej nawierzchni frezarką - 1400 m2 4. Ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej rozkładarką z wycięciem starej nawierzchni frezarką gr. 5 cm przy powierzchni łat powyżej 20 m2 - 1000 m2

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.