To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-16
Ogłoszenie nr 510074838-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.
Miasto i Gmina Prabuty: Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527895-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Prabuty, Krajowy numer identyfikacyjny 52931500000000,
ul. ul. Kwidzyńska
2,
82-550
Prabuty, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
055 2782001lub 02, e-mail
zampub@prabuty.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prabuty.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.9.2019.KK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi profilowania i zagęszczania nawierzchni dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1)profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża samojezdną równiarką drogową, wskazanych przez Zamawiającego dróg gruntowych w ilości 250 godz., 2)zagęszczenie mechaniczne samojezdnym walcem drogowym wibracyjnym o masie minimum 10 t., wskazanych przez Zamawiającego, dróg gruntowych w ilości 250 godz. 3. Naprawy dróg należy prowadzić przy sprzyjających warunkach pogodowych. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się sukcesywnie, według bieżących potrzeb, na podstawie zlecenia przekazanego w formie pisemnej lub elektronicznej. 5. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji przedmiot zamówienia w terminie zgodnym ze złożoną ofertą tj. .......... dni (nie krótszym niż 2 dni i nie dłuższym niż 4 dni robocze od otrzymania zlecenia - w zależności od terminu zaproponowanego w ofercie). 6. Dojazd do miejsca wykonania przedmiotu zamówienia obciąża Wykonawcę. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilość godzin pracy sprzętu, w szczególności jego ograniczenia o nie więcej niż 20%.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45232142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233141-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56910.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IPPiB Anna Olszewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67650
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRABUTY
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie IV
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- Dostawę artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Zblewo w latach 2025/2026
- Naprawy i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cewice w 2025 r.
- Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Gminie Gniezno_postępowanie_3
- Utrzymanie i konserwacja dróg zarządzanych przez Burmistrza Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Remonty nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Łomianki w roku 2025
- Konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Jonkowo w roku 2025
więcej: Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.