eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekTransport odpadu o kodzie 19 12 12 dla RZUOK w Machanczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-30

Ogłoszenie nr 510074747-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.: Transport odpadu o kodzie 19 12 12 dla RZUOK w Machanczu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507933-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540019894-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91004177600000, ul. ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 544 121 805, e-mail saniko@saniko.com.pl, faks 544 121 804.
Adres strony internetowej (url): https://saniko.com.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Transport odpadu o kodzie 19 12 12 dla RZUOK w Machanczu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ/ZP.01/08/01/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na transporcie odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady w tym zmieszane substancje i przedmioty, stanowiące balast powstający w wyniku mechanicznej obróbki odpadów komunalnych, zbieranych w sposób selektywny oraz niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych w postaci frakcji nadsitowej > 80 mm do instalacji zagospodarowania odpadów wskazanej przez Zamawiającego, zlokalizowanej w odległości ok. 80 km od bazy załadunkowej (w jedną stronę). Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. Miejscem odbioru i załadunku odpadu jest Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gmina Brześć Kujawski, Machnacz 41a. Przedmiot zamówienia będzie świadczony przez Wykonawcę codziennie od poniedziałku do piątku, przy użyciu minimum 2 samochodów ciężarowych samowyładowczych o pojemności skrzyni ładunkowej nie mniejszej niż 90 m3 i ładowności nie mniejszej niż 24 Mg. Załadunek zapewnia Zamawiający w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 20:00. Załadunek odpadów będzie odbywał się za pomocą koparki z łyżką o pojemności 1,1 m3 z wydajnością ok. 500 kg/min i zdolnością załadunku do wysokości 6 m. Zamawiający udostępni swobodny dojazd sprzętu oraz plac do załadunku i postoju środków transportu Wykonawcy. Szacowana ilość odpadów do transportu w okresie trwania umowy wynosi ok. 8 800 Mg. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres trwania niniejszej umowy: - aktualną licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140), - aktualny wpis do rejestru wydany na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701), w zakresie transportu odpadu o kodzie 19 12 12. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040), były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 330000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kor-Laur Andrzej Wróbel Wynajem i usługi transportowe
Email wykonawcy: kor-laur@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 124
Kod pocztowy: 62-510
Miejscowość: Konin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 405900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 405900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 405900
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.