To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-29
Ogłoszenie nr 510073713-N-2020 z dnia 29-04-2020 r.
GMINA CZERMIN : "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Czermin"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Czermin" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.2 Gospodarka odpadami, Nabór numer RPPK.04.02.00-IZ.00-18-003/18.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525369-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
GMINA CZERMIN , Krajowy numer identyfikacyjny 69058189600000,
ul. -
140,
39-304
Czermin , woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 77 40 246, e-mail
ug@czermin.pl, faks
17 77 41 921.
Adres strony internetowej (url): www.czermin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Czermin"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):In.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Czermin. Zakres robót obejmuje: A. Roboty budowlane: 1) Budowa budynku socjalno-biurowego z wewnętrznymi instalacjami: budynek wolno stojący z przyłączem wody, kanalizacji sanitarnej oraz zalicznikowy przyłącz energii elektrycznej - zaplecze dla 1 osoby. Budynek parterowy w technologii tradycyjnej, ściany murowane, dach płaski. Budynek usytuowany jest w południowo-wschodniej części terenu zainwestowania. 2) Budowa trzech wiat z instalacją elektryczną. Wiaty konstrukcji stalowej zlokalizowane wzdłuż północno-zachodniej i północno-wschodniej granicy działki. 3) Uzbrojenie terenu poprzez budowę infrastruktury technicznej i drogowej, oświetlenia zewnętrznego oraz monitoring obiektu. Projektowane uzbrojenie terenu: a) Przyłącz wodociągowy i kanalizacyjny, b) Ziemny odcinek wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej, c) Przyłącz kanalizacji technologicznej i szczelny zbiornik ścieków. 4) Waga przejazdowa - urządzenie techniczne o wym. 3x8m - 30 t usytuowane przy wjeździe w sąsiedztwie zaplecza socjalno-biurowego. 5) Place utwardzone i miejsca postojowe (4 szt.). 6) Ogrodzenie. B. Wyposażenie PSZOK: 1) Budynek socjalno-biurowy: a) Komputer All In ONE wraz z oprogramowaniem, b) Szafa na dokumenty, c) Szafa na ubrania, d) Szafa na środki czystości (gospodarcza), e) Biurko, f) Fotel biurowy obrotowy. 2) Magazyn odpadów niebezpiecznych: wiata mała nr I: a) Regał ocynkowany 100x50 cm - 6 szt., b) Wanna wychwytowa - 2 szt., c) Pojemnik zamykany 10 l - 3 szt., d) Pojemnik otwarty 10 l - 1 szt., e) Regał stalowy - 7 szt., f) Pojemnik PE 120 l - 1 szt., g) Pojemnik na świetlówki 120 l - 1 szt., h) Pojemnik plastikowy 10 l - 1 szt. 3) Wiata duża nr II na kontenery typu KP-7: a) Kontener KP-7 - 5 szt., b) Pojemnik 1500 l - 2 szt., 4) Wiata mała nr III na inne kontenery i pojemniki: a) Kontener KP-5 - 1 szt., b) Kontener KP-7 - 2 szt., c) Kontener KP-15 - 1 szt. 5) Waga przejazdowa 3x8m, 30 ton, 6) Mata dezynfekująca 2,5x3,5m, 7) Monitoring: Zestaw do monitoringu Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: Projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45223800-4
Dodatkowe kody CPV: 45261200-6, 45223300-9, 45215000-7, 45310000-3, 45311000-0, 45315700-5, 45315600-4, 45231400-9, 45231300-8, 45331000-6, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
675390.05
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KAZBUT Kasprzak Mariusz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
710000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowej stacji transformatorowej oraz rozbiórka istniejącej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Doposażenie w instalację klimatyzacji budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Markach, ul. Okólna 34"
- Rozbudowa DW 618 w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej i sieci elektroenergetycznej oświetlenia na odc. od skrzyżo. z DP 4407W (ul. Tartaczna) do skrzyżo. z DG 340447W-postę. 089/25
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.