To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-12
Ogłoszenie nr 510073095-N-2019 z dnia 12-04-2019 r.
Instytut Morski w Gdańsku: usługa zapewnienia załogi na jednostce r/v IMOR
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512367-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Morski w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14506900000000,
ul. ul. Długi Targ
,
80-830
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
-58 3011641, 3018385, e-mail
dariusz.rakowski@im.gda.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.im.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa zapewnienia załogi na jednostce r/v IMOR
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2019/DZP/001
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zapewnienia załogi na jednostce r/v IMOR, której armatorem jest Instytut Morski w Gdańsku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 63.72.66.00 - Usługi obsługiwania statków
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - zapewnienie kapitana statku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
109800
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Dziubich
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117120
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II a - zapewnienie oficera mechanika - I zmiana |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93.ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Ceny brutto wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części IIa zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część II b - zapewnienie oficera mechanika- II zmiana |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93.ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ceny brutto wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części IIb zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część III a - zapewnienie oficera wachtowego - I zmiana |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87840
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kornel Bieniek Usługi Morskie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86010
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część III b - zapewnienie oficera wachtowego - II zmiana |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87840
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jerzy Bogdanowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90585
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część IVa - zapewnienie starszego marynarza - I zmiana |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57645
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Koźbiał
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57645
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część IVb - zapewnienie starszego marynarza - II zmiana |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93.ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ceny brutto wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części IVb zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część Va - zapewnienie marynarza wachtowego/kucharza - I zmiana |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93.ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ceny brutto wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części Va zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część Vb - zapewnienie marynarza wachtowego/kucharza - II zmiana |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93.ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ceny brutto wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części Vb zamówienia |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa suchych pożywek mikrobiologicznych i surowic do wykrywana szczepów Salmonella dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 2 części
- Dostawa zestawów komputerowych, drukarek wielofunkcyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku. Zamówienie realizowane jest w trzech częściach.
- WYKONANIE REMONTU MURU OPOROWEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W BYTOWIE, UL. STYP-REKOWSKIEGO 2
- "Dostawa wyrobów medycznych jednorazowych do zabiegów endoskopowych, staplerów, nici chirurgicznych i hemostatyków."
- Usługa sekwencjonowania metodą nowej generacji NGS (Next Generation Sequencing) na platformie Illumina
- Dostawa odzieży i obuwia na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.