To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-27
Ogłoszenie nr 510071399-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.
NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518098-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540041901-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 80445872000000,
ul. ul. Nadodrzańska
6,
69-100
Słubice, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 758 20 71 wew.305, e-mail
zamowienia@szpitalslubice.pl, faks
95 750 14 12.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalalubice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/N/02/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku przez okres 12 miesięcy dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. z podziałem na 17 części (pakietów). Część nr 1 - Pakiet nr 1 - elektrody, induktory dożylne, zestawy do cewnikowania tętnic Część nr 2 - Pakiet nr 2 - elektrody do urządzenia NICCOMO Część nr 3 - Pakiet nr 3 - zestaw do odsysania powietrza i/ lub płynów z opłucnej z cewnikiem Część nr 4 - Pakiet nr 4 - wkład jednorazowy don zbiornika ssaka OB100 Część nr 5 - Pakiet nr 5 - testy uerazowe Część nr 6 - Pakiet nr 6 - ostrza do piły oscylacyjnej Część nr 7 - Pakiet nr 7 - jednorazowy koc samoogrzewający Część nr 8 - Pakiet nr 8 - szkiełka cytologiczne, wzierniki ginekologiczne, zestawy wzierników laryngologicznych, inny sprzęt Część nr 9 - Pakiet nr 9 - cewniki, zestawy, dreny, inny sprzęt (kompatybilny z aparatem PRISMAFLEX) Część nr 10 - Pakiet nr 10 - papier do ZOLL X Series Część nr 11 - Pakiet nr 11 - czujniki do pomiaru ciśnienia, klamry do mocowania przetworników Część nr 12 - Pakiet nr 12 - sprzęt do poradni endoskopowej Część nr 13 - Pakiet nr 13 - pościel jednorazowego użytku Część nr 14 - Pakiet nr 14 - kołdry grzewcze Część nr 15 - Pakiet nr 15 - jednorazowe rurki krtaniowe LTS-D Część nr 16 - Pakiet nr 16 - jednorazowe, higieniczne materiały ginekologiczne Część nr 17 - Pakiet nr 17 - akcesoria jednorazowego użytku do artroskopii Część nr 18 - Pakiet nr 18 - szczoteczki do cytologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do oferty) - załącznik jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV: 31711140-6, 33141620-2, 33141600-6, 33196000-0, 33141411-4, 33141200-2, 33141640-8, 33198000-4, 33171000-9, 33169000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr 1 - Pakiet nr 1 - elektrody, induktory dożylne, zestawy do cewnikowania tętnic |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 1 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2 - Pakiet nr 2 - elektrody do urządzenia NICCOMO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 2, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3 - Pakiet nr 3 - zestaw do odsysania powietrza i/ lub płynów z opłucnej z cewnikiem |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 3, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 3 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część nr 4 - Pakiet nr 4 - wkład jednorazowy don zbiornika ssaka OB100 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
650.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
491.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część nr 5 - Pakiet nr 5 - testy uerazowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1080.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lencomm Trade International Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
756.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część nr 6 - Pakiet nr 6 - ostrza do piły oscylacyjnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 6, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 6 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część nr 7 - Pakiet nr 7 - jednorazowy koc samoogrzewający |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 7, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 7 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część nr 8 - Pakiet nr 8 - szkiełka cytologiczne, wzierniki ginekologiczne, zestawy wzierników laryngologicznych, inny sprzęt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8393.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLMIL Sp. z o.o. S.K.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7701.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część nr 9 - Pakiet nr 9 - cewniki, zestawy, dreny, inny sprzęt (kompatybilny z aparatem PRISMAFLEX) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 9, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 9 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część nr 10 - Pakiet nr 10 - papier do ZOLL X Series |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1350.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1296.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część nr 11 - Pakiet nr 11 - czujniki do pomiaru ciśnienia, klamry do mocowania przetworników |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8046.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część nr 12 - Pakiet nr 12 - sprzęt do poradni endoskopowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27731.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Część nr 13 - Pakiet nr 13 - pościel jednorazowego użytku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 13, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 13 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Część nr 14 - Pakiet nr 14 - kołdry grzewcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CREATUS Marta Chromicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4104.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Część nr 15 - Pakiet nr 15 - jednorazowe rurki krtaniowe LTS-D |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5750.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUMed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4590.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Część nr 16 - Pakiet nr 16 - jednorazowe, higieniczne materiały ginekologiczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 16, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 16 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Część nr 17 - Pakiet nr 17 - akcesoria jednorazowego użytku do artroskopii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103784.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Smith & Nephew Sp. z o.o. Ortopedia
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107280.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Część nr 18 - Pakiet nr 18 - szczoteczki do cytologii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
855.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLMIL Sp. z o.o. S.K.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
657.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Modernizacja lokalu mieszkalnego położonego w Słubicach przy ul. Konstytucji 3 Maja 74 z przeznaczeniem na lokal treningowy. (II postępowanie)
- Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego wraz infrastrukturą towarzyszącą na Osiedlu Zielone Wzgórza w Słubicach
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych oraz dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o. - II
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- RZP-37/AK/2025 - Jałowy sprzęt jednorazowy stosowany w laparoskopii, chirurgii ogólnej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i jednorazowego sprzętu medycznego
- DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA PORADNI PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- DOSTAWA FANTOMÓW I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.