To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-24
Ogłoszenie nr 510071207-N-2020 z dnia 24-04-2020 r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach: Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych w ramach projektu: "Kształcenie zawodowe młodzieży na sześć!" - III przetarg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511520-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach, Krajowy numer identyfikacyjny 45109707100000,
ul. ul. Tysiąclecia
15,
19-100
Mońki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 716 27 38, e-mail
sekretariat@zsmonki.pl, faks
85 716 27 38.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych w ramach projektu: "Kształcenie zawodowe młodzieży na sześć!" - III przetarg
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):26.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż sprzętów do nauki w zawodzie technik handlowiec, technik rolnik, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik żywienia i usług gastronomicznych, technik hotelarstwa, technik handlowiec, mechanik-operator pojazdów i maszyn rolniczych, rolnik dla potrzeb realizacji projektu "Kształcenie zawodowe młodzieży na sześć!" . część I zamówienia: Doposażenie pracowni dydaktycznych: zakup komputerów i sprzętu elektronicznego,część II zamówienia: Doposażenie pracowni produkcji rolniczej i warsztatów szkolnych,część III zamówienia: Doposażenie pracowni szkolnych: Sprzęt gastronomiczny oraz hotelarski,część IV zamówienia: Doposażenie gospodarstwa szkolnego: altana/wiata.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 30000000-9, 39162000-5, 39162100-6, 38652100-1, 31700000-3, 42652000-1, 32322000-6, 38311000-8, 39522530-1, 39143110-0, 39220000-0, 39221000-7, 39711310-5, 39313000-9, 39142000-9, 45211320-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Doposażenie pracowni dydaktycznych: zakup komputerów i sprzętu elektronicznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73200
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DESICO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85587.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Doposażenie pracowni produkcji rolniczej i warsztatów szkolnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z odrzuceniem oferty Nr 9: IMD Dostawy Sp.z o.o. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 z uwagi na niezgodność z SIWZ, ofertą z najniższą ceną jest oferta Nr 8: GRUPA INWEST Sp. z o.o. Cena oferty Nr 8 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia o 2 211,94 zł. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia ww. kwoty postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93, ust. 1 pkt 4, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Doposażenie pracowni szkolnych: Sprzęt gastronomiczny oraz hotelarski |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24007.88
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CHEF'S PLACE Kosterka i Wspólnicy Spółka Cywilna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29529.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Doposażenie gospodarstwa szkolnego: altana/waiat |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty.Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, która wynosiła 8 400,00 zł brutto. W trakcie badania ofert przez Komisję przetargową stwierdzono, że oferta najkorzystniejsza przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Wykonawca złożył ofertę na kwotę:11 660,00 zł brutto. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny złożonej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Modernizacja placu manewrowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach wraz z wykonaniem odwodnienia i wykonaniem ogrodzenia z bramami wjazdowymi
- Przebudowa ulic i dróg w mieście i gminie Mońki etap 1
- Przebudowa drogi we wsi Boguszewo drugi etap
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do pomiaru momentu obrotowego silników elektrycznych do budowy stanowiska badawczego do testowania napędów elektrycznych do samochodów elektrycznych.
- D/35/2024 Zakup projektorów na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu kuchennego
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego
- Zakup sprzętu dla OSP Józefów i OSP Świdry Małe w ramach budżetu obywatelskiego
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.