To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-11
Ogłoszenie nr 510071042-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.
Powiat Strzelecki: "Zakup i dostawa sprzętów i pomocy dydaktycznych wraz z wyposażeniem w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej":1.1 "Część 1 - wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej""; 1.2 "Część 2 - dostawa odczynników chemicznych, papierków lakmusowych i wskaźnikowych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej""; 1.3"Część 3 - wyposażenie pracowni fizycznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej"";1.4"Część 4 - wyposażenie pracowni matematycznej w ramach projektu pn.:"Nauka dla nas w sam raz""; 1.5 "Część 5 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu metrologii w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy""; 1.6"Część 6 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu SEP w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy"".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
1."Wiem więcej- mogę więcej."; 2. "Nauka dla nas w sam raz."; 3."Zawodowi zawodowcy."
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500365-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Strzelecki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141265100000,
ul. ul. Jordanowska
2,
47-100
Strzelce Opolskie, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4401700;4401755, e-mail
przetargi@powiatstrzelecki.pl, faks
77 4401701.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatstrzelecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa sprzętów i pomocy dydaktycznych wraz z wyposażeniem w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej":1.1 "Część 1 - wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej""; 1.2 "Część 2 - dostawa odczynników chemicznych, papierków lakmusowych i wskaźnikowych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej""; 1.3"Część 3 - wyposażenie pracowni fizycznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej"";1.4"Część 4 - wyposażenie pracowni matematycznej w ramach projektu pn.:"Nauka dla nas w sam raz""; 1.5 "Część 5 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu metrologii w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy""; 1.6"Część 6 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu SEP w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy"".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.272.1.2019.KSZCH
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiot zamówienia składa się z 6 części: Część 1 - wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznych obejmująca zakup i dostawę m.in. mikroskopów, chłodziarek laboratoryjnych, ławek laboratoryjnych, wag szkolnych, lornetek, fartuchów laboratoryjnych, laboratoryjnych wyrobów szklanych, ceramicznych i metalowych, termometrów, aparatury do destylacji, pipet, urządzeń grzewczych oraz podobnych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 1 zawiera Formularz cenowy. Część 2 - dostawa odczynników chemicznych, papierków lakmusowych i wskaźnikowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 2 zawiera Formularz cenowy. Część 3 - wyposażenie pracowni fizycznych obejmująca zakup i dostawę m.in. szczypiec, mierników, układów scalonych, zasilaczy laboratoryjnych, tranzystorów, stabilizatorów, diod, potencjometrów, oscyloskopów cyfrowych, przełączników dźwigniowych, zestawów do nauki elektroniki i elektryczności, generatorów funkcyjnych, przewodów pomiarowych i elektrycznych, odsysaczy lutowniczych, lup i podobnych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 3 zawiera Formularz cenowy. Część 4 - wyposażenie pracowni matematycznej obejmująca zakup i dostawę m.in. miarek, misek, dzbanków, lejków, wag i podobnych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 4 zawiera Formularz cenowy. Część 5 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu metrologii obejmująca zakup i dostawę m.in. mikrometrów, suwmiarek, płytek wzorcowych, twardościomierzy, linałów kreskowych, wzorców kątów, sprawdzianów do spoin i podobnych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 5 zawiera Formularz cenowy. Część 6 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu SEP obejmująca zakup i dostawę m.in. wskaźników laserowych, próbników napięcia, mierników temperatury, multimetrów cyfrowych i podobnych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 6 zawiera Formularz cenowy. 2) Dostarczane Zamawiającemu w ramach wszystkich części niniejszego zamówienia sprzęty/pomoce dydaktyczne/wyposażenie muszą być nowe, w pełni sprawne i gotowe do użycia oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa, techniczne, funkcjonalno-użytkowe. 3) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem Wykonawcy na koszt Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: Dla części 1: ? Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich ul. Krakowska 38, ? Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem ul. Krótka 1, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do projektu umowy; Dla części 2: ? Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich ul. Krakowska 38, ? Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem ul. Krótka 1, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do projektu umowy; Dla części 3: ? Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich ul. Powstańców Śląskich 3, ? Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich ul. Krakowska 38, ? Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem ul. Krótka 1, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do projektu umowy; Dla części 4: ? Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Kadłubie, ul. Zamkowa 5, 47-175 Kadłub; Dla części 5: ? Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich ul. Powstańców Śląskich 3; Dla części 6: ? Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich ul. Powstańców Śląskich 3. 4) Koszty załadunku, rozładunku, montażu i uruchomienia oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia obciążają Wykonawcę. 5) Podczas dokonywania odbioru przeprowadzona zostanie weryfikacja mająca na celu wykazanie Zamawiającemu, że dostarczony przedmiot umowy spełnia wymagania określone w zamówieniu. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia. 7) W przypadku stwierdzenia braku lub wadliwości dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego uzupełnienia dostawy o brakujące elementy lub wymiany wadliwych elementów na wolne od wad w terminie nie przekraczającym 7 dni kalendarzowych, a także pokrycia kosztów transportu z tym związanych. 8) Z czynności odbioru przedstawiciele Stron sporządzą protokół odbioru końcowego. Odbiór uważa się za dokonany, jeżeli protokół odbioru będzie podpisany przez obie strony bez uwag. 9) Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej dwudziestoczteromiesięcznej gwarancji jakości (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego oraz podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego). Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości na opisanych poniżej warunkach: ? okres gwarancji obejmować będzie co najmniej 24 miesiące od momentu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego; ? w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadamia pisemnie Wykonawcę o powstałych wadach/usterkach, a Wykonawca zobowiązuje się do ich bezpłatnego usunięcia bez względu na wysokość związanych z tym kosztów w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia. Jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z obiektywnych przyczyn strony ustalą odrębnie adekwatny do okoliczności termin; ? w przypadku niedokonania naprawy/wymiany przedmiotu zamówienia, Zamawiający zleci naprawę/wymianę osobom trzecim na koszt Wykonawcy; ? Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gwarancje zgodne z warunkami opisanymi powyżej najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 33793000-5, 38000000-5, 38510000-3, 39711130-9, 39180000-7, 38310000-1, 42130000-9, 33199000-1, 33735100-2, 18424300-0, 38412000-6, 38424000-3, 42910000-8, 39715200-9, 38416000-4, 38437000-7, 44111300-4, 30237280-5, 33696300-8, 33124131-2, 31712110-4, 44512200-4, 31440000-2, 42661000-7, 44511000-5, 30237252-0, 39162110-9, 44111520-2, 42660000-0, 44300000-3, 31630000-1, 38553000-6, 31120000-3, 38342000-4, 31711100-4, 31711131-0, 31711150-9, 31712341-2, 31712350-8, 32342412-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Część 1 - wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej." |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66154.75
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: educarium spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79098.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Część 2 - dostawa odczynników chemicznych, papierków lakmusowych i wskaźnikowych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej" współfinansowanego ze środków UE." |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1437.72
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TESORA Grażyna Tomaszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1602.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: "Część 3 - wyposażenie pracowni fizycznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej" współfinansowanego ze środków UE." |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48652.27
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: part-AD Artur Dyrda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69804.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: "Część 4 - wyposażenie pracowni matematycznej w ramach projektu pn.: "Nauka dla nas w sam raz" współfinansowanego ze środków UE." |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
447.49
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TESORA Grażyna Tomaszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
609.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: "Część 5 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu metrologii w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy" współfinansowanego ze środków UE." |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21702.08
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PIOTR PACHCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FAKTOR"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25434.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: "Część 6 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu SEP w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy" współfinansowanego ze środków UE." |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1682.90
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: part-AD Artur Dyrda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1585.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- "Dostawa z montażem dwóch stacjonarnych oraz dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w ramach zadania pn.: "Zapewnienie ciągłości dostaw (...)
- Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
- "Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń dla zadania pn. Budowa budynku biurowo-konferencyjnego siedziby Nadleśnictwa Strzelce Opolskie.
- "Wykonanie dokumentacji projektowej i remont budynku podmiotu ochrony ludności (budynek na terenie bazy Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Strzelcach Opolskich S.A.) na potrzeby (...)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa fabrycznie nowego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii EDXRF
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





