eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie"Zakup i dostawa sprzętów i pomocy dydaktycznych wraz z wyposażeniem w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej":1.1 "Część 1 - wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznych w ramach projektu pn."Wiem więcej - mogę więcej""; 1.2 "Część 2 - dostawa odczynników chemicznych, papierków lakmusowych i wskaźnikowych w ramach projektu pn."Wiem więcej - mogę więcej""; 1.3"Część 3 - wyposażenie pracowni fizycznych w ramach projektu pn."Wiem więcej - mogę więcej"";1.4"Część 4 - wyposażenie pracowni matematycznej w ramach projektu pn.:"Nauka dla nas w sam raz""; 1.5 "Część 5 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu metrologii w ramach projektu pn."Zawodowi zawodowcy""; 1.6"Część 6 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu SEP w ramach projektu pn."Zawodowi zawodowcy"".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-11

Ogłoszenie nr 510071042-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.

Powiat Strzelecki: "Zakup i dostawa sprzętów i pomocy dydaktycznych wraz z wyposażeniem w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej":1.1 "Część 1 - wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej""; 1.2 "Część 2 - dostawa odczynników chemicznych, papierków lakmusowych i wskaźnikowych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej""; 1.3"Część 3 - wyposażenie pracowni fizycznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej"";1.4"Część 4 - wyposażenie pracowni matematycznej w ramach projektu pn.:"Nauka dla nas w sam raz""; 1.5 "Część 5 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu metrologii w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy""; 1.6"Część 6 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu SEP w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy"".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
1."Wiem więcej- mogę więcej."; 2. "Nauka dla nas w sam raz."; 3."Zawodowi zawodowcy."

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500365-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Strzelecki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141265100000, ul. ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4401700;4401755, e-mail przetargi@powiatstrzelecki.pl, faks 77 4401701.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatstrzelecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa sprzętów i pomocy dydaktycznych wraz z wyposażeniem w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej":1.1 "Część 1 - wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej""; 1.2 "Część 2 - dostawa odczynników chemicznych, papierków lakmusowych i wskaźnikowych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej""; 1.3"Część 3 - wyposażenie pracowni fizycznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej"";1.4"Część 4 - wyposażenie pracowni matematycznej w ramach projektu pn.:"Nauka dla nas w sam raz""; 1.5 "Część 5 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu metrologii w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy""; 1.6"Część 6 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu SEP w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy"".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.1.2019.KSZCH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiot zamówienia składa się z 6 części: Część 1 - wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznych obejmująca zakup i dostawę m.in. mikroskopów, chłodziarek laboratoryjnych, ławek laboratoryjnych, wag szkolnych, lornetek, fartuchów laboratoryjnych, laboratoryjnych wyrobów szklanych, ceramicznych i metalowych, termometrów, aparatury do destylacji, pipet, urządzeń grzewczych oraz podobnych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 1 zawiera Formularz cenowy. Część 2 - dostawa odczynników chemicznych, papierków lakmusowych i wskaźnikowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 2 zawiera Formularz cenowy. Część 3 - wyposażenie pracowni fizycznych obejmująca zakup i dostawę m.in. szczypiec, mierników, układów scalonych, zasilaczy laboratoryjnych, tranzystorów, stabilizatorów, diod, potencjometrów, oscyloskopów cyfrowych, przełączników dźwigniowych, zestawów do nauki elektroniki i elektryczności, generatorów funkcyjnych, przewodów pomiarowych i elektrycznych, odsysaczy lutowniczych, lup i podobnych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 3 zawiera Formularz cenowy. Część 4 - wyposażenie pracowni matematycznej obejmująca zakup i dostawę m.in. miarek, misek, dzbanków, lejków, wag i podobnych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 4 zawiera Formularz cenowy. Część 5 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu metrologii obejmująca zakup i dostawę m.in. mikrometrów, suwmiarek, płytek wzorcowych, twardościomierzy, linałów kreskowych, wzorców kątów, sprawdzianów do spoin i podobnych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 5 zawiera Formularz cenowy. Część 6 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu SEP obejmująca zakup i dostawę m.in. wskaźników laserowych, próbników napięcia, mierników temperatury, multimetrów cyfrowych i podobnych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 6 zawiera Formularz cenowy. 2) Dostarczane Zamawiającemu w ramach wszystkich części niniejszego zamówienia sprzęty/pomoce dydaktyczne/wyposażenie muszą być nowe, w pełni sprawne i gotowe do użycia oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa, techniczne, funkcjonalno-użytkowe. 3) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem Wykonawcy na koszt Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: Dla części 1: ? Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich ul. Krakowska 38, ? Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem ul. Krótka 1, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do projektu umowy; Dla części 2: ? Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich ul. Krakowska 38, ? Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem ul. Krótka 1, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do projektu umowy; Dla części 3: ? Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich ul. Powstańców Śląskich 3, ? Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich ul. Krakowska 38, ? Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem ul. Krótka 1, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do projektu umowy; Dla części 4: ? Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Kadłubie, ul. Zamkowa 5, 47-175 Kadłub; Dla części 5: ? Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich ul. Powstańców Śląskich 3; Dla części 6: ? Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich ul. Powstańców Śląskich 3. 4) Koszty załadunku, rozładunku, montażu i uruchomienia oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia obciążają Wykonawcę. 5) Podczas dokonywania odbioru przeprowadzona zostanie weryfikacja mająca na celu wykazanie Zamawiającemu, że dostarczony przedmiot umowy spełnia wymagania określone w zamówieniu. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia. 7) W przypadku stwierdzenia braku lub wadliwości dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego uzupełnienia dostawy o brakujące elementy lub wymiany wadliwych elementów na wolne od wad w terminie nie przekraczającym 7 dni kalendarzowych, a także pokrycia kosztów transportu z tym związanych. 8) Z czynności odbioru przedstawiciele Stron sporządzą protokół odbioru końcowego. Odbiór uważa się za dokonany, jeżeli protokół odbioru będzie podpisany przez obie strony bez uwag. 9) Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej dwudziestoczteromiesięcznej gwarancji jakości (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego oraz podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego). Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości na opisanych poniżej warunkach: ? okres gwarancji obejmować będzie co najmniej 24 miesiące od momentu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego; ? w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadamia pisemnie Wykonawcę o powstałych wadach/usterkach, a Wykonawca zobowiązuje się do ich bezpłatnego usunięcia bez względu na wysokość związanych z tym kosztów w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia. Jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z obiektywnych przyczyn strony ustalą odrębnie adekwatny do okoliczności termin; ? w przypadku niedokonania naprawy/wymiany przedmiotu zamówienia, Zamawiający zleci naprawę/wymianę osobom trzecim na koszt Wykonawcy; ? Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gwarancje zgodne z warunkami opisanymi powyżej najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 33793000-5, 38000000-5, 38510000-3, 39711130-9, 39180000-7, 38310000-1, 42130000-9, 33199000-1, 33735100-2, 18424300-0, 38412000-6, 38424000-3, 42910000-8, 39715200-9, 38416000-4, 38437000-7, 44111300-4, 30237280-5, 33696300-8, 33124131-2, 31712110-4, 44512200-4, 31440000-2, 42661000-7, 44511000-5, 30237252-0, 39162110-9, 44111520-2, 42660000-0, 44300000-3, 31630000-1, 38553000-6, 31120000-3, 38342000-4, 31711100-4, 31711131-0, 31711150-9, 31712341-2, 31712350-8, 32342412-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Część 1 - wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej."

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66154.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: educarium spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 207
Kod pocztowy: 85-451
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79098.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79098.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96666.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Część 2 - dostawa odczynników chemicznych, papierków lakmusowych i wskaźnikowych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej" współfinansowanego ze środków UE."

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1437.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TESORA Grażyna Tomaszek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Elizy Orzeszkowej 38
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1602.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1602.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3666.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Część 3 - wyposażenie pracowni fizycznych w ramach projektu pn.: "Wiem więcej - mogę więcej" współfinansowanego ze środków UE."

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48652.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: part-AD Artur Dyrda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grzechynia 635
Kod pocztowy: 34-220
Miejscowość: Maków Podhalański
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69804.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69804.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176080.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: "Część 4 - wyposażenie pracowni matematycznej w ramach projektu pn.: "Nauka dla nas w sam raz" współfinansowanego ze środków UE."

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 447.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TESORA Grażyna Tomaszek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Elizy Orzeszkowej 38
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 609.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 609.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2222.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: "Część 5 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu metrologii w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy" współfinansowanego ze środków UE."

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21702.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PIOTR PACHCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FAKTOR"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 26
Kod pocztowy: 64-800
Miejscowość: Chodzież
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25434.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25434.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34444.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: "Część 6 - zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby kursu SEP w ramach projektu pn.: "Zawodowi zawodowcy" współfinansowanego ze środków UE."

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1682.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: part-AD Artur Dyrda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grzechynia 635
Kod pocztowy: 34-220
Miejscowość: Maków Podhalański
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1585.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1585.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3333.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.