eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPRZEBUDOWA, TERMOMODERNIZACJA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU POWIATU KOSZALIŃSKIEGO PRZY ULICY ANDERSA 32 W KOSZALINIE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-24

Ogłoszenie nr 510070803-N-2020 z dnia 24-04-2020 r.

Powiat Koszaliński: PRZEBUDOWA, TERMOMODERNIZACJA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU POWIATU KOSZALIŃSKIEGO PRZY ULICY ANDERSA 32 W KOSZALINIE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518036-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Koszaliński, Krajowy numer identyfikacyjny 33092085400000, ul. ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 714 01 89, e-mail zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl, faks 94 714 02 35.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.koszalin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA, TERMOMODERNIZACJA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU POWIATU KOSZALIŃSKIEGO PRZY ULICY ANDERSA 32 W KOSZALINIE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku Powiatu Koszalińskiego przy ulicy Andersa 32 w Koszalinie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Dane liczbowe budynku (stan istniejący): Powierzchnia zabudowy: 571,70 m2 Powierzchnia użytkowa: 1505,38 m2 - piwnica: 406,61 m2 - parter - 445,48 m2 - piętro - 409,80 m2 - poddasze - 243,49 m2 - kubatura - 7547 m3 Powierzchnia działki: 9588 m2 Powierzchnia zabudowy budynkami (stan istniejący): 718,39 m2 Zakres prac obejmuje w szczególności: I. Roboty budowlane w budynku, CPV 45453000-7: 1. rozbiórki, skucia tynków i demontaże, 2. izolacja ścian piwnic metodą iniekcji, 3. roboty murowe i żelbetowe, 4. wykonanie ścianek działowych, obudów i stropów z płyt g-k oraz stropów modułowych, 5. tynki renowacyjne, antypleśniowe i zwykłe, 6. okładziny ścian płytkami ceramicznymi, 7. wykonanie podłoży i posadzek, 8. wymiana stolarki wewnętrznej, 9. roboty malarskie, 10. roboty kowalsko - ślusarskie, 11. dostawa i montaż dźwigu osobowego elektrycznego. II. Roboty termomodernizacyjne, CPV 45320000-6: 1. izolacje pionowa i pozioma ścian zewnętrznych piwnic, 2. wymiana okien i drzwi zewnętrznych, 3. wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku w technologii lekkiej - mokrej z robotami towarzyszącymi, 4. docieplenie dachu wraz z pracami towarzyszącymi. III. Roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu, CPV 45111291-4: 1. roboty rozbiórkowe, 2. wykonanie tarasów, murków oporowych i schodów terenowych, 3. wykonanie drogi pożarowej, ciągów pieszo - jezdnych i miejsc postojowych, IV. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, chłodniczej i wentylacji mechanicznej, CPV 45331100-7, CPV 45331230-7, CPV 45331210-1. V. Wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, przeciwpożarowej, c.w.u. i cyrkulacji, CPV 45330000-9, CPV 31625200-5. VI. Wykonanie instalacji wewnętrznych teletechnicznych niskoprądowych - SSWIN, SAP, CCTV, LAN, CPV 45312100-8, CPV 45312200-9, CPV 45314000-1. VII. Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia i gniazd wtykowych, CPV 45310000-3, CPV 45312310-3, CPV 45315700-5. VIII. Wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej z przyłączem pomiędzy ul. Racławicką 13 a ul. Andersa 32, CPV 45315100-9, CPV 09331200-0, CPV 09332000-5. IX. Badania i pomiary wykonanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45320000-6, 45111291-4, 45331100-7, 45331230-7, 45331210-1, 45330000-9, 31625200-5, 45312100-8, 45312200-9, 45314000-1, 45310000-3, 45312310-3, 45315700-5, 45315100-9, 09331200-0, 09332000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6085530.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO REALIZACJI I OBSŁUGI BUDOWNICTWA "BUDDOM" mgr inż. ZDZISŁAW ŚLUBOWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Michała Kajki 4/1
Kod pocztowy: 75-369
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6804459.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6804459.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9925217.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 27%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.