eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusinów › "Przebudowa i remont (modernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Brogowej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-10

Ogłoszenie nr 510070740-N-2019 z dnia 10-04-2019 r.

Urząd Gminy Rusinów: "Przebudowa i remont (modernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Brogowej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517772-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Rusinów, Krajowy numer identyfikacyjny 54534300000000, ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 6727022, e-mail hanna.kobylka@rusinow.pl, faks 48 6727023.
Adres strony internetowej (url): http://www.rusinow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa i remont (modernizacja) budynku świetlicy wiejskiej w Brogowej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZFK.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są prace ogólnobudowlane związane z przebudową i remontem budynku świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w miejscowości Brogowa na działce nr ew. 374 w Gminie Rusinów. Powierzchnia terenu inwestycji - 755,52 m2. Zakres prac obejmuje: - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - Roboty ciesielskie i dekarskie, - Termoizolację stropów, - Wykonanie nadproży stalowych, - Roboty murowe, - Wykonanie podłoża pod posadzki, - Ścianki działowe szkieletowe, - Stolarkę okienną, - Stolarkę i ślusarkę drzwiową, - Tynki i okładziny wewnętrzne, - Malowanie wewnętrzne, - Posadzki, - Docieplenie zewnętrzne - cokół, - Docieplenie zewnętrzne - ściany kondygnacji nadziemnych, - Docieplenie od wewnątrz ścian kondygnacji poddasza, - Pozostałe elementy wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne, - Instalację elektryczną, - Instalację odgromową, - Instalację zimnej i ciepłej wody użytkowej, - Instalację kanalizacji sanitarnej, - Instalację grzewczą, - Ciągi komunikacyjne i miejsca postojowe, - Opaski, - Zieleń, - Wyposażenie technologiczne. Przyłącze wodociągowe - bez zmian w stosunku do stanu istniejącego. Przyłącze energetyczne nn - przeznaczone do przebudowy (budowa przyłącza po trasie istniejącego). Odprowadzenie ścieków sanitarnych - istniejącym przebudowanym zewnętrznym odcinkiem instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejącego zbiornika na ścieki. Projektowane chodniki i miejsca postojowe dla samochodów wykonać z kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej, podbudowie z tłucznia stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm. Projektowane opaski wykonać z kostki brukowej grubości 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej, podbudowie z tłucznia stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm. Kolorystyka kostki wg części rysunkowej opracowania. Nie przewiduje się znacznych zmian w istniejącym ukształtowaniu powierzchni terenu. Częściowa niwelacja terenu w celu uzyskania projektowanego poziomu terenu wokół budynku. Rozmieszczenie zieleni ozdobnej według uznania inwestora. Proponuje się obsadzić drzewami obrzeża działki. Nad i pod przyłączami oraz sieciami infrastruktury technicznej pozostawić pas zieleni niezadrzewiony o szerokości 1,00 m.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-8


Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 480260.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Radosław Bańcerowski
Email wykonawcy: radoslaw.bancerowski@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Małęczyńska 30 26-600 Radom
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 564984.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 564984.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 732406.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.