To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-24
Ogłoszenie nr 510070527-N-2020 z dnia 24-04-2020 r.
Miasto Ełk: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W EŁKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie inwestycyjne realizowane w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków publicznych -ełckich szkół i przedszkoli" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520908-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W EŁKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacjiistniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku przy ul.Grodzieńskiej 1 w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków publicznych - ełckich szkół iprzedszkoli" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Pracebudowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym. Prace wewnętrzne należy prowadzić w okresie wakacyjnym w uzgodnieniu z użytkownikiem tj. Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Ełkuoraz inwestorem. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a) Wykonanie robót rozbiórkowych wraz zodwiezieniem i utylizacją, b) Wykonanie robót ziemnych, c) Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemiai fundamentowych/piwnicznych do głębokości fundamentów, d) Ocieplenie stropodachów, e)Wymiana pokrycia stropodachów wraz z remontem kominów i włazów, f) Wymiana obróbekblacharskich, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, rynien i rur spustowych, g) Wymiana częściokien i drzwi zewnętrznych, h) Montaż nowych daszków i remont zadaszeń nad wejściami dobudynku, i) Remont schodów zewnętrznych na gruncie, j) Wymiana studzienek okiennych k)Wykonanie hydroizolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych, l) Wykonanie nowej opaski wokółbudynku, m) Przełożenie i remont elementów zainstalowanych na elewacjach, n) Częściowa wymianaoraz remont istniejących poręczy i balustrad, o) Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, p)Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, q) Wymiana instalacji wentylacji mechanicznej iklimatyzacji w kuchni, r) Wykonanie instalacji elektrycznych, s) Wymiana instalacji odgromowej, t)Doposażenie rozdzielnic elektrycznych, u) Montaż platformy schodowej dla niepełnosprawnych, v)Wykonanie budek lęgowych dla ptaków: typ A - 12szt; typ B - 21szt; typ D - 4szt, w) Odtworzenie dostanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, nawierzchniutwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych, x) Uprzątnięcie terenupo wykonaniu prac budowlanych, y) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, wtym między innymi: o dokumentacja powykonawcza instalacji sanitarnych, o oświadczenie kierownikabudowy oraz kierowników robót, o protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcieprowadzonych prac, o atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, o inne dokumenty niezbędne douzyskania pozwolenia na użytkowanie. UWAGA: Instalacja oświetleniowa w budynku nie jest objętazamówieniem i nie podlega wycenie. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda, ogrzewanie) na czas realizacji robótbudowlanych, b) przekazać materiały z rozbiórki (nadające się do ponownego zastosowania) dlaZamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5km od placu budowy, c) pozyskać aktualnąmapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwewbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, d) zachować orazchronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, wprzypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, e) zapewnić obsługęserwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy wokresie udzielonej gwarancji. f) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych nawezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty "TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU "SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. HENRYKA SIENKIEWICZA I GIMNAZJUMNR 4 W EŁKU", szczegółowe specyfikacje techniczne. Wykonawca powinien przeanalizowaćzałączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż - umowa jestryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnićwszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczejwynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnieskalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. 1.2. Wymagania ogólneZamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. 1.2.1. Wykonane roboty oraz użytemateriały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy PrawoBudowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanychz późniejszymi zmianami. 1.2.2. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania iodbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znakitowarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeńrównoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznychwykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanieparametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lubspecyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względemcharakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrówbezpieczeństwa użytkowania. 1.2.3. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawićdo akceptacji Zamawiającemu. 1.2.4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania pracbudowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r "PrawoBudowlane" oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. "O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami". 1.3.Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotuzamówienia. 1.3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przezwykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacjizamówienia: a) roboty rozbiórkowe i ziemne, b) roboty budowlane i instalacyjne, c) roboty tzw.wykończeniowe, d) roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, e) roboty związane zzagospodarowaniem zielenią, f) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio pracbudowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. UWAGA (Wymóg ten dotyczy osób,które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracownikówfizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługęgeodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest dowykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lubpodwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń idokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądaniawyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacjizamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminiewykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnieniawymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osóbwykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczeniewykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonującychczynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać wszczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracęwraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaruetatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lubpodwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lubpodwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówieniaczynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentemregulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostaćzanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie zodpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) - tj. w szczególności bez adresów,nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak:data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe dozidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawieraćrównież inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowanaprzez składającego pod kątem odpowiednich przepisów o ochronie danych osobowych.) 1.3.4. Z tytułuniespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy opracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję wpostaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnychpostanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przezwykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodóww celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1.czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przezPaństwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA: Minimalny wymagany okres gwarancji 60 pełnychmiesięcy od daty odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 45231110-9, 45233250-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2926571.38
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRIBO-EPB Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3361086.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- ,,Dostawa odczynników do badań równowagi kwasowo-zasadowej i hematologicznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz innych testów diagnostycznych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- Zakup ciągnika rolniczego
- REMONT DACHU Z WYMIANĄ POSZYCIA, REMONT KONSTRUKCJI DREWNIANEJ DACHU ORAZ REMONT I OCIEPLENIE STROPU W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 PRZY UL. MAŁECKICH 1 W EŁKU
- Naprawa lokomotywy WLs 150-212 na poziomie P5
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Ełk w 2024 r.
- Dostawa leków, środków farmaceutycznych i opatrunków do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.