eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżewicePrzebudowa drogi gminnej nr 112496L w Piotrowicach na odcinku 307 m

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-10

Ogłoszenie nr 510070519-N-2019 z dnia 10-04-2019 r.

Gmina Strzyżewice: Przebudowa drogi gminnej nr 112496L w Piotrowicach na odcinku 307 m

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522901-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strzyżewice, Krajowy numer identyfikacyjny 43101986200000, ul. , 23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 666 025, e-mail inwestycje@strzyzewice.ug.net.pl, faks 815 666 025.
Adres strony internetowej (url): www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 112496L w Piotrowicach na odcinku 307 m

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KRRII.271.1.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem umowy jest wykonanie zadania pod nazwą: "Przebudowa drogi gminnej nr 112496L w Piotrowicach na odcinku 307 m", na które składa się wykonanie następujących robót: 1) roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe: 0,307 km, b) usunięcie warstwy humusu na całym odcinku, gr. ok. 15 cm z odwozem urobku na odległość do 10 km, c) karczowanie pni i krzaków wraz z odwozem, 2) roboty rozbiórkowe nawierzchni, 3) roboty ziemne - wykonanie koryta pod konstrukcję, wykopy pod przepusty, 4) wykonanie przepustu pod korpusem jezdni, przepust o średnicy 500 mm z rury polietylenowej dwuściennej spiralnie karbowanej (klasa sztywności obwodowej SN8) o długości 9,0 m na ławie fundamentowej gr. 30 cm z pospółki, wykonanie dwóch ścianek czołowych o wymiarach: 1,2 x 1,2 x 0,2 m z betonu klasy C16/20, drugi przepust: przepust o średnicy 600 mm z rury polietylenowej dwuściennej spiralnie karbowanej (klasa sztywności obwodowej SN8) o długości 8,0 m na ławie fundamentowej gr. 30 cm z pospółki, wykonanie dwóch ścianek czołowych dla przepustu dwururowego o wymiarach: 1,2 x 1,2 x 0,2 m z betonu klasy C16/20 5) wykonanie podbudowy: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, b) warstwa odsączająca z piasku- gr. 10 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego 0 - 63 mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 20 cm, d)podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 7 cm, 6) wykonanie nawierzchni: a) skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybko rozpadową, b) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowo - żwirowej (AC 11W 50/70) gr. 4 cm, c) skropienie między warstwowe emulsją asfaltową szybko rozpadową d) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowa (AC 11S 50/70) gr. 4 cm, e) oblanie krawędzi nawierzchni asfaltem 7) roboty wykończeniowe: a) obustronne uzupełnienie poboczy na szer.75 cm, b) plantowanie skarp i korony nasypów, c) plantowanie skarp i dna wykopów 8) zjazdy indywidualne: 9 szt. o wym. 4,0 x 2,0 m, warstwy konstrukcyjne: warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm, warstwa kruszywa 0-63 mm gr. 15 cm, warstwa kruszywa 0-31,5 mm gr. 5 cm (podano grubości warstw po zagęszczeniu), 9) oznakowanie pionowe: 7 nowych kompletów. Słupki z rur ocynkowanych śr. 60 mm - 11 szt., tarcze znaków - 8 szt.: folia odblaskowa II generacji. Do ustawienia są następujące znaki: a) A-7 + T-6c - 1 kpl. (2 tarcze + słupek), b) B-33 (40 km/h) - 2 kpl. (1 tarcza + słupek), c) U-3c - 1 kpl. (1 tarcza o wymiarach 1800 x 600 mm+ 2 słupki), d) U-3d - 1 kpl. (1 tarcza o wymiarach 1800 x 600 mm+ 2 słupki), e) U-3c - 1 kpl. (1 tarcza o wymiarach 3000 x 600 mm+ 2 słupki), f) U-3d - 1 kpl. (1 tarcza o wymiarach 3000 x 600 mm+ 2 słupki) Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Uwaga: - wskazane w materiałach do zgłoszenia robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót parametry materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych, - do każdej z nazw firm, znaków firmowych itp., które zostały wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) dodaje się słowa "lub równoważne" - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej. Warunkiem jest, aby materiały i urządzenia równoważne posiadały co najmniej takie same parametry techniczno - użytkowe jak wskazane w dokumentacji. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom polskich norm przenoszących normy europejskie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie lub wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy: 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych; 2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót; 3) przedłożenie w dniu podpisania umowy kopii uprawnień kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 4) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy; 5) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 6) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy; 7) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzenia przedmiotowych robót; 8) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego; 9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; 10) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego - w uzgodnieniu z ich administratorami; 11) na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć dojazd do przyległych nieruchomości, ewentualne ograniczenia ruchu kołowego wykonawca będzie zgłaszał mieszkańcom z odpowiednim wyprzedzeniem; 12) do obowiązków wykonawcy należy wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji na każdym etapie realizacji robót. Zatwierdzone inwentaryzacje należy przedłożyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej zapisanej w formie edytowalnej. 13) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy; 14) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru 15) czynny udział w odbiorach. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26. 06. 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z p. zm.), w zakresie robót ogólnobudowlanych drogowych tj.: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych i obsługa sprzętów, maszyn i urządzeń wynikających z dokumentacji i przedmiaru robót. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi. Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające następującym wymogom: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polski Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacją techniczną państw członkowskich UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producenci wystawili deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami. d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, z zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczeń załączony przedmiar należy traktować informacyjnie, Wykonawca winien wycenić cały zakres prac wymieniony w dokumentacji przetargowej zasygnalizowany w przedmiarach robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z tym zaleca się, aby wykonawca szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na minimum 36 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. 2. Gwarancja jakości musi obejmować zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 3. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz w odbiorze ostatecznym. 4. Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczone jest od daty bezusterkowego odbioru przez zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu umowy w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonawca udziela gwarancji na całość przedmiotu umowy tj. także za roboty wykonane przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. Uwaga: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233210-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304971.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Informacyjno - Handlowe ERGO-TECH Spółka z o.o.
Email wykonawcy: ergo-tech@wp.pl
Adres pocztowy: ul. T. Kościuszki 50
Kod pocztowy: 23-200
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 262921.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 262921.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 416506.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.