To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-10
Ogłoszenie nr 510070419-N-2019 z dnia 10-04-2019 r.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.: Sukcesywna dostawa tonerów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525047-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14637864000000,
ul. ul. Batorego
44,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 778 26 00, e-mail
zp@szpital-otwock.med.pl, faks
22 779 09 90.
Adres strony internetowej (url): www.pcz-otwock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa tonerów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):6/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia była sukcesywna dostawa tonerów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierał załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27135.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MARTER Barbara Bogucka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32403.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Usługa utrzymania i rozwoju systemu ERP enova365 wraz z dostawa licencji i prawa do aktualizacji użytkowanych licencji
- Staplery, ładunki i inne narzędzia chirurgiczne
- II Zakup sprzętu medycznego w ramach zadania pn.:"Zakup i dostawa niezbędnego sprzętu medycznego dla oddziałów szpitalnych " .
- Dostawa wyparki rotacyjnej wraz z osprzętem
- "Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń w NCBJ OR POLATOM - 2 części"
- Wykonanie kompleksowego remontu łazienki damskiej na I piętrze oraz wentylacji mechanicznej w nieremontowanych łazienkach na parterze i ww. łazience damskiej w budynku R1 na terenie ZUOP w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.44.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza - Punkt Obsługi Ekodoradcy.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Zakup tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS.
- Sukcesywana dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych dla GDDKiA Oddział w Katowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.