To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-10
Ogłoszenie nr 510070276-N-2019 z dnia 10-04-2019 r.
Gdański Uniwersytet Medyczny: ZP/19/2019 Sukcesywna dostawa rękawic jednorazowych i środków do dezynfekcji ujętych w 3 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526075-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdański Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 28862700000000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
,
80-210
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(058) 349 12 23, e-mail
zp@gumed.edu.pl, faks
(058) 349 12 24.
Adres strony internetowej (url): www.gumed.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/19/2019 Sukcesywna dostawa rękawic jednorazowych i środków do dezynfekcji ujętych w 3 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/19/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic jednorazowych i środków do dezynfekcji ujętych w 3 pakietach dla potrzeb jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego rozmieszczonych na terenie Trójmiasta. Pakiet nr 1 - rękawice diagnostyczne niesterylne, chirurgiczne sterylne; Pakiet nr 2 -środki antyseptyczne; Pakiet nr 3 - preparaty do dezynfekcji, pojemniki na odpady medyczne, pojemniki do moczu. 2. Asortyment oraz ilości przedmiotu zamówienia (Pakiet 1-3) zostały określone w załącznik nr 2 do SIWZ (formularz rzeczowo - cenowy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - rękawice diagnostyczne niesterylne, chirurgiczne sterylne; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165284.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OSS sp. z o.o., ul. Siennicka 25, 80-758 Gdańsk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131527.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 -środki antyseptyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24538.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed sp. z o.o., ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21436.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - preparaty do dezynfekcji, pojemniki na odpady medyczne, pojemniki do moczu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79325.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OSS sp. z o.o., ul. Siennicka 25, 80-758 Gdańsk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71179.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa implantów piersi
- Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- "Adaptację pomieszczeń oraz dostosowanie budynku Internatu przy ul. Kartuskiej 249 z przeznaczeniem na biura Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - II etap
- Usługa przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla pacjentów szpitala oraz produkcji i dostawie posiłków profilaktycznych dla pracowników szpitala - catering
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawic medycznych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych - 91/TP/2025
- Dostawy materiałów do utrzymania czystości
- Dostawa rękawiczek medycznych
- Dostawa rękawic diagnostycznych
- Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.