eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja oprogramowania aplikacyjnego systemu ZSIORIN oraz prace programistyczne związane z optymalizacją funkcjonowania Oprogramowania aplikacyjnego w ilości niezbędnej dla realizacji zmian



Ogłoszenie z dnia 2019-04-09

Ogłoszenie nr 510069846-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.

Centrum Obsługi Administracji Rządowej: Konserwacja oprogramowania aplikacyjnego systemu ZSIORIN oraz prace programistyczne związane z optymalizacją funkcjonowania Oprogramowania aplikacyjnego w ilości niezbędnej dla realizacji zmian

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663903-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540000645-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa


Informacje dodatkowe:
Zamawiającym jest Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, al. Jana Pawła II 11, 00-828 Warszawa


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Krajowy numer identyfikacyjny 12261725000000, ul. ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 694 61 18, e-mail zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl, faks 22 694 61 21.
Adres strony internetowej (url): https://zamowienia.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja oprogramowania aplikacyjnego systemu ZSIORIN oraz prace programistyczne związane z optymalizacją funkcjonowania Oprogramowania aplikacyjnego w ilości niezbędnej dla realizacji zmian

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2018/42

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oprogramowania aplikacyjnego systemu ZSIORIN oraz prace programistyczne związane z optymalizacją funkcjonowania Oprogramowania aplikacyjnego w ilości niezbędnej dla realizacji zmian poprzez zapewnienie sprawnego, bezawaryjnego działania systemu ZSIORIN oraz jego rozwoju i modernizacji poprzez zapewnienie: Usługi konserwacji oprogramowania aplikacyjnego Systemu ZSIORIN. W ramach Usługi konserwacji oprogramowania aplikacyjnego Systemu ZSIORIN Wykonawca będzie, zgodnie z procedurą określoną w Załączniku nr 1 do Umowy: 1) usuwał Wady (Błędy) Systemu Informatycznego wykryte przez siebie bądź przez Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu Informatycznego; 2) świadczył wsparcie techniczne on site przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy w zakresie systemu (baza danych, serwer aplikacyjny, systemy operacyjne) na życzenie Zamawiającego wg potrzeb, w ilości do 24 godzin miesięcznie. Zakres prac każdorazowo określony będzie przez Zamawiającego. Termin realizacji wsparcia technicznego on site zostanie uzgodniony wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę jednak nie później niż w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania; 3) wykonywał drobne prace modernizacyjne, nie wchodzące w zakres zleceń prac programistycznych związanych z rozwojem systemu ZSIORiN; 4) prowadził bieżącą wersję Systemu Informatycznego i Dokumentacji, uaktualnianą o Poprawki i Zmiany; 5) będzie korzystał z udostępnionego przez Zamawiającego Rejestru Zgłoszeń; 6) dostarczał Zamawiającemu listę plików, które zostały zmodyfikowane, wraz z dokładną ich lokalizacją oraz instrukcją instalacji. Pliki zostaną dostarczone zarówno w formie umożliwiającej zainstalowanie wybranych pojedynczych plików, jak również w formie kompletnej nowej wersji systemu do zaimportowania przez serwer Aplikacyjny Websphere; 7) dostarczał Zamawiającemu każdorazowo na koniec miesiąca aktualne kody źródłowe wraz z czytelnym komentarzem oraz dokumentację w wersji elektronicznej; 8) reagować na zgłaszane Wady według kategorii błędów Systemu ZSIORIN, określonych w Załączniku nr 1 do Umowy. 2. Pracownicy Wykonawcy odpowiedzialni za wykonanie usługi mogą zażądać dodatkowej dokumentacji Błędu w formie zrzutów z ekranu lub dodatkowego opisu usterki. Czas potrzebny Wykonawcy na uzyskanie dodatkowej dokumentacji Błędu nie wlicza się do czasu przeznaczonego na usunięcie usterki danej kategorii. 3. Realizacji Zmian w zakresie związanym z rozwojem i modernizacją systemu ZSIORiN, według procedury opisanej w załączniku nr 2 i 5 do Istotnych Postanowień Umowy zgodnie z zakresem określonym w Załączniku nr 3 do Istotnych Postanowień Umowy, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia lub zmiany listy funkcjonalności poprzez zlecanie innych Zmian niż tam wymienione. Przykładowa Zmiana określona została w Załączniku nr 8 do Istotnych Postanowień Umowy. 4. Opis systemu ZSIORIN stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72263000-6


Dodatkowe kody CPV: 72265000-0, 72611000-6, 48000000-8, 72211000-7, 72210000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 428553.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VAVATECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Olesińska 21
Kod pocztowy: 02-548
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 476936.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126936.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169740.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.