eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoDostawa i uruchomienie systemu informatycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-23

Ogłoszenie nr 510069792-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.: Dostawa i uruchomienie systemu informatycznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519883-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 37037410700000, ul. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 368 311, e-mail m.pachana@mpgk.krosno.pl, faks 134 368 678.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ekrosno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i uruchomienie systemu informatycznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ-2300-7/TI/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Systemu informatycznego w nowej siedzibie Zamawiającego wraz z zapewnieniem niezbędnej infrastruktury sieciowej, bezpieczeństwa oraz wirtualizacji usługi serwerowych wraz z uruchomieniem łącza i transmisją danych do wskazanych węzłów Sieci MPGK, migracjami i przełączeniem usług z rozwiązania tymczasowego na rozwiązanie docelowe Zamawiającego oraz wykonaniem integracji ze wskazanymi systemami Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do Umowy. 3. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji niniejszego zamówienia prawo opcji w oparciu o art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Poprzez prawo opcji Zamawiający rozumie możliwość zrealizowania umowy w szerszym zakresie niż podana w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego, może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. 1) Zakres przewidywanego prawa opcji obejmuje serwisowanie urządzeń, wsparcie techniczne i aktualizacja oprogramowania po 24 miesiącach określonych w SOPZ przez okres kolejnych 12 miesięcy. 2) Zamawiając może skorzystać z prawa opcji na okres 12 miesięcy. 3) Wartością usługi serwisowania urządzeń, wsparcie techniczne i aktualizacji oprogramowania w ramach prawa opcji jest wartość określona w formularzu cenowym - Załącznik nr 1 A do SIWZ (za rok świadczenia usługi.) 4) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga zmiany zawartej umowy. Podstawą do uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego odpowiedniego zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przewidzianego prawa opcji do zapewnienia usług, o których mowa w ppkt 3) na warunkach cenowych określonych w formularzu cenowym. 4. Zamawiający informuje że dla wypełnienia optymalnych warunków funkcjonowania i bezpieczeństwa systemu informatycznego i jego użytkowników, w zastosowanych opisach technicznych Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia wprowadzone określenie o "minimalnych wymaganiach urządzeń", należy traktować jako rozwiązania techniczne spełniające minimalne wymagania i nie ograniczające zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań kompleksowych - równoważnych, tj. równych lub o wyższym stopniu zaawansowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32423000-1


Dodatkowe kody CPV: 30237110-3, 48820000-2, 48200000-0, 51000000-9, 72720000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 648400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AIVENA Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie nr 146 C
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 797532.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 797532.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 797532.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.