To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-09
Ogłoszenie nr 510069273-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach: Dostawa tonerów do kserokopiarek będących w okresie gwarancyjnym oraz czarnej farby drukarskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526583-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29072786900000,
ul. Seminaryjska
2,
25-372
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 3492930, e-mail
ewelina.wasowicz@ki.policja.gov.pl, faks
041 3492935.
Adres strony internetowej (url): www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tonerów do kserokopiarek będących w okresie gwarancyjnym oraz czarnej farby drukarskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa "oryginalnych" lub "fabrycznie nowych" tonerów do kserokopiarek będących w okresie gwarancyjnym oraz czarne farby drukarskiej do powielacza cyfrowego Risograph GR 3750. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.3. Zamawiający wymaga aby zaoferowane materiały eksploatacyjne były "oryginalne". Materiały "oryginalne" to materiały sygnowane przez producenta danego urządzenia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, określonych jako "fabrycznie nowe", a nie sygnowanych przez producenta sprzętu, pod warunkiem, że posiadają one przynajmniej takie same parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe jak produkty "oryginalne", a Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.4. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty: a) wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku; b) nie są regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe; c) nie były poddawane procesowi ponownego napełniania; d) żaden element produktu nie pochodzi z procesu recyklingu; e) bez śladów uszkodzenia; f) wydajność jest co najmniej taka sama jak oryginalnych materiałów sygnowanych przez producenta danego urządzenia; g) w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu; h) posiadają na opakowaniu indywidualny kod produktu (typ, model) wraz z nazwą urządzenia, do którego jest przeznaczony; i) posiadają na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację oraz wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne, j) nie powodują uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane; k) nie powodują utraty gwarancji producenta urządzenia; l) nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń. m) nie naruszają praw patentowych zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz. U z 2017 r. poz. 776) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 2); 3.5. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie "typu" materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125120-8
Dodatkowe kody CPV: 22610000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18699.19
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Market Leszek Kulina Sp.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20244.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- ,, Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z badaniami lekarskimi i egzaminami dla uczestników i absolwentów OHP oraz osób spoza OHP w jednostkach podległych ŚWK OHP w Kielcach."
- Przeprowadzenie 12 usług doradczych dla przedsiębiorstw z sektora MŚP w związku z realizacją usługi DORADZTWO W ZAKRESIE CYBERBEZPIECZEŃSTWA w ramach projektu "Technopark Kielce DIH"
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby Muzeum Narodowego w Kielcach"
- Usługa dobrowolnego ubezpieczenia grupowego na życie pracowników, ich współmałżonków/ partnerów oraz pełnoletnich dzieci pracowników Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach.
- "Dostawy leków w okresie 18 miesięcy".
- Remont pomieszczeń, dachów, elewacji i nawierzchni placu manewrowego w oddziałach ŚCRMiTS w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.