eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FajsławicePrzebudowa zdegradowanego budynku remizy OSP w Fajsławicach na Gminny Ośrodek Kultury i Gminną Bibliotekę Publiczną wraz z zagospodarowaniem terenu i remontem drogi dojazdowej do obiektu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-09

Ogłoszenie nr 510069158-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.

Gmina Fajsławice: Przebudowa zdegradowanego budynku remizy OSP w Fajsławicach na Gminny Ośrodek Kultury i Gminną Bibliotekę Publiczną wraz z zagospodarowaniem terenu i remontem drogi dojazdowej do obiektu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519048-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Fajsławice, Krajowy numer identyfikacyjny 53242900000000, ul. Fajsławice 107, 21-060 Fajsławice, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 853 002, e-mail sekretarz@fajsławice.home.pl, faks 815 853 002.
Adres strony internetowej (url): https://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa zdegradowanego budynku remizy OSP w Fajsławicach na Gminny Ośrodek Kultury i Gminną Bibliotekę Publiczną wraz z zagospodarowaniem terenu i remontem drogi dojazdowej do obiektu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I. Przebudowa budynku remizy OSP, w tym: - wykonanie remontu stropu drewnianego nad piętrem polegającym na wymiana elementów podłóg drewnianych - legarów i desek oraz ich impregnacja grzybobójcza i ognioochronna, - wykonanie stropu podwieszonego na wys. ok. 4,0m, na piętrze w miejscu remontowanego, - wykonanie ścianki działowej o gr. 12 cm na parterze budynku przy wydzieleniu pomieszczenia kotłowni i w pomieszczeniu WC, - rozbiórka starych okien i w miejscu ich montaż nowych wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi na parterze i piętrze budynku, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie nowych schodów zewnętrznych i do kotłowni, - położenie wykładziny podłogowej na klatce schodowej łącznie ze schodami i w pomieszczeniach na piętrze: wielofunkcyjnym i gospodarczym, - tynkowanie ścian pomieszczenia wielofunkcyjnego na piętrze do wysokości 3m, - malowanie ścian, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku, - przebudowa istniejącej instalacji elektrycznych w wybranych pomieszczeniach parteru i na całym piętrze budynku oraz z wymianą opraw oświetleniowych, gniazd i włączników w pomieszczeniach objętych przebudową, - wykonanie pomieszczenia kotłowni z kotłem na paliwo gazowe, - wykonanie robót rozbiórkowych w sali świetlicy na piętrze: paneli podłogowych, podłogi drewnianej na belkach, drewnianej ścianki działowej, drewnianej boazerii oraz drewnianej sceny w pomieszczeniu wielofunkcyjnym na piętrze budynku; rozbiórka posadzki z terakoty i płytek ceramicznych-gresowych w pomieszczeniu gospodarczym na piętrze budynku, - wymianę starej stolarki okiennej w całym budynku wraz z parapetami, - wymiana drzwi zewnętrznych - wejściowych i wewnętrznych w pomieszczeniach objętych przebudową, poszerzenie niektórych otworów drzwiowych w celu dostosowania ich do obsługi osób niepełnosprawnych, - wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczaniu wielofunkcyjnym i gospodarczym na piętrze, - przebudowa istniejącego WC na parterze budynku polegająca na dostosowaniu pomieszczenia do obsługi osób niepełnosprawnych, - wykonanie instalacji wentylacyjnej w pomieszczeniach na piętrze oraz w WC na parterze budynku, - wykonanie nowych podłóg z wykładziny antypoślizgowej w pomieszczeniach na klatce schodowej i schodach w WC oraz na piętrze w pomieszczeniach świetlicy i pomieszczeniu gospodarczym, - celem dostosowania budynku do obsługi osób niepełnosprawnych, poza budową pochylni - zainstalowanie na klatce schodowej schodołazu z wydzieloną skrytką pod klatką schodową, - zamurowanie niektórych otworów okiennych oraz okienka podawczego w pomieszczeniu wielofunkcyjnym na piętrze budynku, - wykonanie malowania ścian we wszystkich pomieszczeniach, pomieszczeniach biblioteki dodatkowo malowanie lamperii, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej, - wykonanie monitoringu, - wykonanie docieplenia budynku. Część II. Zagospodarowanie terenu, w tym: - budowa ciągów komunikacyjnych na terenie parku, - budowa 2 osobnych wejść na teren parku, w tym 1 przystosowanego dla osób niepełnosprawnych na wózkach oraz dla kobiet z dziećmi z wózkami, - stworzenie strefy relaksu z mini fontanną i ozdobnym drewnianym trejażem, - wykonanie ciągów pieszych i komunikacyjnych na ozdobnej nawierzchni żwirowej, - stworzenie strefy wypoczynku i rozrywki dla najmłodszych - wydzielonej strefy rekreacyjnej z placem zabaw, - wykonanie ozdobnej fontanny o zamkniętym obiegu wody w centralnej części parku, - wykonanie placów rekreacyjnych towarzyszących ścieżkom, - wykonanie ozdobnej rabaty w "kształcie słońca" wypełnionej białymi otoczkami pod nasadzenie soliterowe magnolii gwieździstej, - montaż drewnianych ławek, huśtawek i koszy na śmieci oraz drewnianej pergoli na pnącze. Część III. Remont drogi dojazdowej do budynku remizy OSP, w tym: - mechaniczne czyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej z odkryciem krawędzi równiarką, - skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 5 cm po zagęszczeniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45300000-0, 45400000-1, 45443000-4, 45310000-3, 45320000-6, 45421100-5, 45310000-3, 45331100-7, 71326000-9, 32323500-8, 45111200-0, 45111291-4, 45112720-8, 45112723-9, 45316100-6, 45233000-9, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa budynku remizy OSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 457347.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALLBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: allbudpw@gmail.com
Adres pocztowy: Zalesie 18
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 572054.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 572054.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 965550.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 45%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zagospodarowanie terenu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych - cena oferty z najniższą ceną (350 550,00 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont drogi dojazdowej do budynku remizy OSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35304.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Email wykonawcy: prdzam@op.ppl
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 7
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46682.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46682.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.