eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wyrobów hutniczych z metali kolorowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-09

Ogłoszenie nr 510069104-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.

Instytut Elektrotechniki: Dostawa wyrobów hutniczych z metali kolorowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525043-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Elektrotechniki, Krajowy numer identyfikacyjny 37902000000000, ul. ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 112 52 05, e-mail iel@iel.waw.pl, faks 22 112 54 44.
Adres strony internetowej (url): www.izolatory.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyrobów hutniczych z metali kolorowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZK-zp.293.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej ustalającej warunki udzielenia zamówienia publicznego na dostawę wyrobów hutniczych z metali kolorowych. 2. Umowa ramowa zostanie zawarta z jednym Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamówienie składa się z 3 asortymentów: 1) Asortyment 1: Pręty z miedzi: Rodzaj: okrągłe. Wymiar: od 5mm do 50mm (fi). Przewidywana ilość: 100 kg. Rodzaj: płaskie. Wymiar: od 5 x 75mm do 40 x 150mm (grubość x szerokość). Przewidywana ilość: 12.000 kg. Wymagana jest dostawa miedzi elektrolitycznej (min. 99,9%) w stanie półtwardym i maksymalnym udziale domieszek: Bi: max 0,0005; O2: max 0,04; Pb: max 0,005. 2) Asortyment 2: Pręty z mosiądzu w gatunku MO58A lub równoważnym. Rodzaj: okrągłe. Wymiar: od 4mm do 50mm (fi). Przewidywana ilość: 5.000 kg. Rodzaj: 6-kątne. Wymiar: od 5mm do 50mm (skt). Przewidywana ilość: 1.000 kg Wymagana jest dostawa stopu miedzi i cynku o poniższym składzie chemicznym: Cu: 57,0 ÷ 59,0; Pb: 2,5 ÷ 3,5; Al.: max 0,05; Fe: max 0,3; Ni: max 0,3; Sn: max 0,3. i własnościach mechanicznych: Wytrzymałość na rozciąganie [MPa]: min. 480. Granica plastyczności [MPa]: min. 300. Wydłużenie [%]: min. 15. Stan utwardzenia: półtwardy. W celu wykazania równoważności mosiądzu z MO58A, Wykonawca wraz z ofertą złoży dokument potwierdzający tę równoważność. Ww. dokument nie podlega uzupełnieniu, a jego brak skutkował będzie odrzuceniem oferty. 3) Asortyment 3: Pręty z aluminium. Rodzaj: okrągłe. Wymiar: od 5mm do 400mm (fi). Przewidywana ilość: 18.000 kg. Rodzaj: płaskie. Wymiar: od 0,5mm do 150mm (szerokość i grubość). Przewidywana ilość: 100 kg. Wymagana jest dostawa stopu aluminium o poniższym składzie chemicznym: Si: 0,20 ÷ 0,80; Fe: 0,60 ÷ 0,80; Cu: 3,50 ÷ 4,50; Mn: 0,40 ÷ 1,00; Mg: 0,40 ÷ 1,00; Zn: 0,23 ÷ 0,27. i własnościach mechanicznych: Wytrzymałość na rozciąganie Rm [MPa]: min. 350. Granica plastyczności Rp 0,2 [MPa]: min. 240. Twardość [HB]: min. 105. Wydłużenie A5 [%]: min. 13. Długość prętów każdego rodzaju - nie krótsze niż 3m. Wszystkie materiały muszą posiadać gładką strukturę. Niedopuszczalne jest dostarczenie materiałów o uszkodzonej powierzchni. 5. Podane ilości są maksymalnymi ilościami szacunkowymi i dotyczą całego okresu obowiązywania umowy ramowej. 6. Do każdej dostawy wymagany jest atest jakościowy. 7. Celem umowy ramowej jest określenie warunków dla przyszłych zamówień na dostawy, o których mowa powyżej, jakie Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy na podstawie umów wykonawczych. 8. Zamawiający będzie udzielał zamówień cząstkowych, których przedmiot jest objęty umową ramową, Wykonawcy, z którym zawarł umowę ramową, na warunkach określonych w umowie ramowej. 9. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień cząstkowych na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie. 10. Zawarcie umowy ramowej nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o udzielenie zamówienia na dostawy, które objęte są umową ramową. 11. ZASADY UDZIELANIA UMÓW WYKONAWCZYCH 1) Zamawiający będzie zawierał z Wykonawcą umowy wykonawcze bez przeprowadzania dodatkowych czynności. 2) Umowa wykonawcza zawarta będzie na warunkach określonych w umowie ramowej. 3) Po zawarciu umowy wykonawczej zamówienia cząstkowe będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w ilościach jednorazowych od 50 do 500 kg. 4) Zamówienia zawierające asortyment i ilości składane będą przez Zamawiającego drogą elektroniczną (e-mail). 5) Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić przyjęcie zamówienia z podaniem cen jednostkowych, drogą elektroniczną, w terminie 2 dni roboczych liczonych od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia. Potwierdzone przez Wykonawcę ceny jednostkowe nie mogą być wyższe od cen podanych w ofercie na zawarcie umowy ramowej (z zastrzeżeniem rozdziału 17 ust. 3 SIWZ). 6) Dostawy będą realizowane w dni robocze, tzn. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00. 7) Pakowanie, załadunek, transport oraz ubezpieczenie na czas transportu leżeć będą po stronie Wykonawcy. 8) Materiały muszą być zabezpieczone przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie oraz wpływ warunków atmosferycznych podczas transportu. 9) Materiały muszą być zapakowane w taki sposób aby był możliwy ich rozładunek wózkiem widłowym. 10) Rozładunek leżał będzie po stronie Zamawiającego. 11) Rzeczywista ilość dostawy, wynikająca z długości fabrykacyjnych poszczególnych asortymentów, może różnić się od ilości podanej w opisie zamówienia. 12) Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę po zrealizowaniu każdorazowego zamówienia cząstkowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14600000-7


Dodatkowe kody CPV: 14715000-6, 14721000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 950000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo KREZUS M. Zarzycki Spólka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Roździeńskiego 188B
Kod pocztowy: 40-203
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1026384.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1026384.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1026384.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie -- na podstawie art. -- ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
--

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.